Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 1 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

#5G Maddison - Hoofdstuk 2.15: Leven in Sunset Valley (p.27)

EXCUSES VOOR DE EEUWIG SLECHTE KWALITEIT VAN GENERATIE 1! BIJ GENERATIE 2 IS DIT DUIDELIJK NIET HET GEVAL! bericht van 20/11/11
_________________

Hallo leuke lezers!

Dit is de eerste keer dat ik aan een 5G begin, eigenlijk de eerste keer dat ik een gezin langer als een of twee generaties onderhoud! Maar ik wil het proberen en ik hoop dat jullie het allemaal leuk zullen vinden. Veel leesplezier! (:

PROLOOG
Afbeelding
Dit is Jason Maddison. Deze man heeft besloten om iets van zijn leven te maken. Hij wil 5 Generaties Maddison's voortzetten. Deze jonge man wil zelf graag wat vertellen.
Ik, ben Jason Maddison, en ik wil graag 5 Generaties voortzetten. Ik heb een kleine bungalow gekocht in Hidden Springs en hoop hier een prachttoekomst op te bouwen.

_________________

#STAMBOOM.
In de biografie van elk familielid zie je zijn of haar eigenschappen.

Afbeelding

PROLOOG.
HOOFDSTUK 1.
HOOFDSTUK 2.
HOOFDSTUK 3.
HOOFDSTUK 4.
HOOFDSTUK 5.
HOOFDSTUK 6.
HOOFDSTUK 7.
HOOFDSTUK 8.
HOOFDSTUK 9.
HOOFDSTUK 10.
HOOFDSTUK 11.
HOOFDSTUK 12.
HOOFDSTUK 13.
HOOFDSTUK 14.
HOOFDSTUK 15.

Afbeelding

PROLOOG.
HOOFDSTUK 1 - Een leven in sprongen.
HOOFDSTUK 2 - Een nieuw huis, een nieuw leven.
HOOFDSTUK 3 - Kerstavond.
HOOFDSTUK 4 - Picknick deel 1. / Picknick deel 2.
HOOFDSTUK 5 - Verlamd. / Vergissing.
HOOFDSTUK 6 - Mijn liefste zus.
HOOFDSTUK 7 - Zwanger.
HOOFDSTUK 8 - Kleine jongen.
HOOFDSTUK 9 - Absurdisme.
HOOFDSTUK 10 - Vergeven.

#POLL RESULTATEN.
Wat vind jij een leuke kindernaam?
- Lily [17%] 4 stemmen
- Zoë [ 9%] 2 stemmen
- Valerie [22%] 5 stemmen
- Karlijn [0%] 0 stemmen
- Zach [17%] 4 stemmen
- Valerio [0%] 0 stemmen
- Storm [13%] 3 stemmen
- Taylor [22%] 5 stemmen


#KAARTEN.
Generatie 2, Kerstmis.Afbeelding

sssssssshhhspoiler.

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 07 okt 2012, 18:16, 112 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison!

ik weet niet of ik dat hier kan vragen, maar wie weet hoe ik mijn avatar kan veranderen want telkens als ik dan een foto kies dan lukt het niet op de een of andere manier, en hoe plak ik dat onderschrift plaatje? Oja, en hoe kan ik sims poses laten aannemen, en nog als laatste, ik zie geen foto's bij uploads in mijn startprogramma, hoe los ik dit alles op!

btw, over de maddison family, als ik een betere manier heb gevonden voor de foto's dan kan ik updaten. :$
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 5G Maddison!

Ik zal eens beginnen xD

* Ik neem aan dat je het gewoon met c doet toch? Je screenshots staan ook niet bij je filmpjes, als ik het goed heb. Sims 3 en dan screenshots volgens mij. Hoe ik het doe, waarvan ik niet weet of het bij jou kan - ik heb geen mac- Afbeeldingen, scrollen en dan komt ie er automatisch :3

* Poseplayer! :)
Er is een topic voor, en ik kan je even niet meteen de link geven. Klik anders op Weekly finds in het forum - kan ook via de nieuwsberichten, weekly finds is er elke vrijdag- klik een willekeurig topic aan, scroll helemaal naar beneden, tot aan het einde van AnsjJ2's bericht. Daar staan 2 links over poseplayer :)

* Is de avatar wel 100x100 pixels? Daar kan het aan liggen :)

Zo, als het nu nog niet duidelijk is, moet je het maar vragen :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison!

Generatie 1.

Hoofdstuk 1.
Afbeelding
Ik zit op de achterbank van een willekeurige taxi. Terwijl ik daar zit bedenk ik me hoe het zou zijn om een groot gezin te hebben. Ik weet het niet, hoewel ik het toch graag wil. Toen ik nog bij mijn ouders woonde was ik altijd alleen thuis, dan bouwde ik boomhutten en kon ik toch heel de dag zoet zijn met spelen. En nu, nu ben ik van plan om in Hidden Springs een 5G te beginnen. Ik ben nerveus...

Afbeelding
Ik sta voor mijn nieuwe huis, nou eerlijk gezegd, een bungalow. Ik heb deze van mijn geld kunnen kopen en ben er redelijk tevreden mee, meer heb ik toch niet nodig. Ik sta maar wat te kijken en voel de sleutel in mijn broekzak prikken. Ik interesseer me niet zo veel voor het huis, sinds ik hier ben ben ik stil en voel ik me heel down. Ik hoop dat dit gevoel snel overgaat.

Afbeelding
Ik heb een plattegrond van het huis in mijn achterzak zitten en pak deze. Ik bekijk hem en weet nu al dat ik het huis niet van binnen hoef te zien. Ik beeld me in hoe het er uit ziet. Ik loop naar binnen, zet mijn koffers neer, en vertrek weer. Het huis is kaal, en leeg. Ik heb ook niet veel geld meer.

Afbeelding
Ik besluit om een baantje te zoeken, ik ben ambitieus, en wil graag en hard werken. Ik besluit te gaan wandelen, wat uiteindelijk uitloopt tot joggen. Nu ik iets doe voel ik me al veel beter, ik heb een plattegrond van Hidden Springs en heb besloten om naar de filmset te gaan, dat lijkt me wel wat. Een beroemd Tiener Idool. Zie je het al voor je, ik in een limousine, gillende meiden. JA!

Afbeelding
Ik loop naar een stukje gebouw wat op een kantoortje lijkt. Yes, goed gegokt! Ik loop de deur binnen en merk meteen dat ze denken dat ik kom solliciteren. Ze zochten toevallig ook acteurs. Dat komt mooi uit!

Afbeelding
Ik heb de baan gekregen en kan morgen al aan de slag! Ik ben super enthousiast en heb gewoon meer zin in mijn werk als in kinderen krijgen! Ik schaam me en besluit dat ik naar huis ga, daarna besluit ik of ik vandaag nog op vrouwenjacht ga.

Afbeelding
Als ik thuis kom schrik ik, want er staat iemand voor mijn huis, het wordt al donker en ik heb honger. Ik loop naar de vrouw toe en zeg: 'Pardon mevrouw, wat doet u hier?'. 'Hallo, ik hoorde dat je nieuw hier was en ik wou je graag leren kennen!' Ze lacht een beetje raar, en ze ziet er groen uit, ik besluit om haar weg te sturen: 'Ja dat klopt, maar kunt u misschien weggaan, morgen bent u de eerste voor aandacht!'.

Afbeelding
De vrouw kijkt me verward aan en begint eigenwijs met 'Maar meneer...'. Ik ben boos en ik onderbreek haar abrupt: 'Ik wil eten, en u valt me lastig, ga weg ik wil u niet kennen!'. Wat bezield mij om zo naar te doen? Ik schrik er zelf van. De vrouw rent geschrokken weg.

Afbeelding
Ik heb spijt van mijn gemene gedrag, ik had gewoon onwijs honger. Ik besluit om haar te volgen. Ze stopt bij een huis en ik bel aan als ze binnen is. Het duurt een poosje maar dan doet dezelfde vrouw open, maar dan met haar werkkleding aan. 'Het spijt me mevrouw, ik ben gewoon een beetje chagrijnig.' Ik mag binnen komen en dan ineens valt ze me aan: 'Ga toch weg creep! Leer eerst maar eens aardig te doen!' Ze heeft gelijk. Ik besluit een boterham te eten en duik dan gauw mijn bed in. Morgen lekker werken!
_________________
Oke dat was de eerste update, ik weet dat het nog een beetje saai is maar goed, ik had het dus al gespeeld en maar een paar foto's gemaakt dus vandaar. Anders zou het helemaal niet kloppen. Ik denk dat ik btw straks een extra update doe omdat ik die ook al klaar heb als foto's. En dan heb ik gelijk een goed beginnetje! (:

Wat vonden jullie ervan?
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: 5G Maddison!

Grappig, maar de tekst hoeft niet zo verdikt te worden, als ze iets zeggen. ;)

V Je kan het beste alles gewoon schuin doen. :)
En, als je naar je eerste post gaat, dan staat er daar boven een balkje met als het goed is 5G Maddison! En dan kan je hem daar veranderen. :3

Laatst gewijzigd door Liza op zo 09 okt 2011, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison!

Hoofdstuk 2.
Afbeelding
Ik kom net van mijn werk en zie dit huis. Voor mijn doen is dit een joekel van een huis! Aangezien ik toch op vrouwenjacht moet besluit ik aan te bellen.

Afbeelding
Een wat rondere vrouw doet open en ik schud haar mijn hand.'Hallo, ik ben Jason en ik ben nieuw in Hidden Springs.' De vrouw is erg vriendelijk en vraagt me binnen te komen. Helaas is dit niet het type waar ik op val, maar toch erg attent van haar.

Afbeelding
Ik ben net binnen tot ik tot mijn grote verbazing een prachtige blondine tegenkom. Dit kan geen toeval zijn. HET LOT HEEFT VOOR ONS BESLOTEN! Ik houd me natuurlijk kalm, maar in mijn buik voel ik de vlindertjes opfladderen en ik wordt helemaal warm vanbinnen.

Afbeelding
Ze kijkt me aan en spreekt me gelijk aan. 'Hoi! Ik hoorde al van mijn zus dat we bezoek hadden. Wat leuk dat je hier nieuw bent, er komen hier niet vaak nieuwe mensen want de meeste mensen die hier wonen zijn nakomelingen van de eerste bewonderen van Hidden Springs.' ratelt ze aan een stuk door. 'O, trouwens, ik ben Ella. Prettig kennis te maken.' Ze lacht lief naar me en ik kan alleen maar blozen. Ik ben helemaal van mijn stuk gebracht, wat een verschijning!

Afbeelding
Inmiddels heeft Ella een heel gesprek aangeknoopt en durf ik voorzichtig met haar te flirten. Ik fluister in haar oor hoezo ze totaal niet op haar zus lijkt, wanneer zij begint te giechelen en antwoord 'Ik ben geadopteerd, maar dat maakt niet uit, want ik hou gewoon heel veel van mijn familie.' Dat verklaart een hoop...

Afbeelding
'Zeg Ella, mag ik misschien je nummer?' vraag ik blozend. 'Ja natuurlijk, je mag me altijd bellen.' Hierna omhelst ze me en ik voel me helemaal gelukkig. Ik had echt niet verwacht dat ik zo snel al zo een leuke vrouw zou tegen komen.

Afbeelding
Ik kom thuis en ga meteen achter de computer zitten om haar meteen maar toe te voegen op facebook. Zo, dat is alvast mijn eerste vriend in Hidden Springs, nu hopen dat er nog vele vrienden bij komen, en dat Ella stiekem niet alleen een vriend blijft. Ik lacht blij. Ik voel me zo vrolijk sinds ik Ella ontmoet heb.

Afbeelding
De volgende dag heb ik besloten om Ella te bellen. Ik toets haar nummer in en ik hoor meteen haar vrolijke stem in mijn oor 'Ha Jason, wat leuk dat je zo snel al belt!' 'Ja, nou euh... ik vond het gister dus erg gezellig enneeuh... ik vroeg me dus af... Wil je misschien met mij op een date vanavond?' 'Ooh Jason, wat leuk! Natuurlijk, zal ik straks meteen naar jou toekomen? Dat is dan geregeld, tot zo! Doei!' Ik druk op de rode knop en ik spuit gauw een lekker luchtje op.

Afbeelding
Er wordt aangebeld, en ik doe gauw open. 'Hoi Jason!' ' Hoi Ella!' Ze omhelst me en ze geeft me spontaan een zoen. Ooh, wat hou ik van deze vrouw! Ik hou haar vast totdat Ella begint te giechelen en dan laat ik haar maar gauw los. Oeps, hopelijk vond ze het niet erg!

_________________
Zooo, dat was hoofdstuk twee! Hierna gaat het heel snel want ik heb niet veel foto's meer van een date gedoe, hopelijk vinden jullie dat niet erg!

Ik heb besloten om twee keer per week te updaten, de update's gaan ook langer worden, maar dt komt vooral omdat ik in het begin veel ste weinig foto's heb genomen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Update H2!

Hoofdstuk 3.

Drie maanden later, Jason en Ella hebben verkering en zijn op hun zoveelste romantische date...

Afbeelding
Ik heb samen met Ella een romantisch dineetje gehad en we staan nu romantisch hand in hand van het mooie moment te genieten. Ella is zo bijzonder, ik heb me nog nooit zo heerlijk gevoeld. Sinds ik met Ella ben heb ik al drie keer promotie gemaakt, ik spaar nu voor een verbouwing voor mijn huisje, want het is nog niet veel soeps! Ella is echt als een klavertje vier, het lijkt wel of ze mij gelukt brengt, of het komt doordat ik zo hard werk zodat de tijd sneller gaat en ik naar Ella kan, nou goed, het voelt gewoon alsof alles door Ella zo veel mooier word. 'Ella, ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb. Ik moet je wat vertellen. Ik ben naar Hidden Springs gekomen om een 5G voort te zetten.'

Afbeelding
Ella vliegt me om mijn hals. 'Ooh Jason, wil je die met mij voorzetten? Ik zou dat namelijk super vinden! Een man die generaties wil voorzetten!' Ik voel haar lichaam tegen de mijne en wil haar nooit meer los laten. 'Natuurlijk wil ik dat met jou, anders had ik het je toch nooit verteld!' Ineens is Ella wat serieuzer: 'Jason, is het dan niet veel handiger als ik bij jou intrek?' 'Dus je wilt voor mij het grote huis verlaten waar je nu in woont?' 'Omdat ik van je hou natuurlijk!'

Afbeelding
Ik laat haar los en zet een stap achteruit. Ik kijk haar aan. 'Ella, ik wil je wat vragen.' Ik ben zo zenuwachtig, ik weet nou niet of ik dit wel of niet moet doen. 'Ella... Wil je met me trouwen?' Ella slaakt een gilletje en ik zie tranen van geluk in haar ogen glinsteren. Ze slaat haar handen voor haar mond en kan alleen maar wat stamelen wat lijkt op: 'Mmmooh.' Ik omarm Ella en weet dat ik me aan deze vrouw ga binden. GEWELDIG!

Afbeelding
Samen met Ella hebben we nu ons huisje wat meer opgeknapt, ik wist helemaal niet dat Ella zelf ook zo veel geld had, want ze heeft een hele smak meegebracht, ze heeft zelfs een onwijs dure auto meegebracht! We hebben besloten dat we nog een poosje gaan sparen en proberen om veel klussen aan te nemen en dan kunnen we misschien een echt huis bouwen. Maar dit is dus hoe het huisje er uitzien met Ella's geld erbij. Mooi he?

Afbeelding
Ella en ik hebben het over de toekomst. Ella verteld me dat haar grootste droom in de culinaire industrie ligt, we praten een tijdje over koken, en het komt er al snel op neer dat Ella veel recepten moet leren om een echte goeie kokkin te worden. Ik besluit haar daarbij te helpen en we halen meteen een hoop receptenboeken bij de boekhandel op de hoek in het dorp.

Afbeelding
In het dorp hebben we meteen een mooie outfit voor Ella aangeschaft, om eerlijk te zijn vind ik dit er beter uit zien, en Ella denk ik ook wel. Ook heeft ze bij de kapper een nieuw kapsel aan laten meten. Nu is ze nog mooier! Samen studeren we heel de dag door en we denken eigenlijk helemaal niet aan kinders, wat natuurlijk ook nog gaat gebeuren, want dat was toch wel mijn echte grote droom...

_________________
Jup, deze update was kort, maar ik doe het eigenlijk om lezers te scoren, en het spijt me echt dat het telkens zo kort is maar dat komt echt omdat ik heel vaak vergeet foto's te maken en ik ben denk al met het spelen twee hoofdstukken verder. :p

Ik verwacht dit weekend trouwens, weer een nieuwe update. EN LEZEN HE! Reacties?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: --- 5G Maddison! - Update H3! EXTRA KLEINE UPDATE!

Ja, dat is dus een probleem waar ik niks aan kan veranderen, aan de foto's want als ik gewoon een foto maak met c dan slaat die die niet op in mijn startprogramma, beetje jammer daarom zijn de foto's ook mindere kwaliteit omdat ik ze nu met de roze camera doe en dan upload ik het naar de sims site en dan sla ik het weer op op mijn computer en dan zet ik het in photobucket dus een hele omweg maar hij slaat die foto's gewoon niet op, beetje jammer. en wat gebeurd er met die cheat?

FIJN DAT JULLIE LEZEN! :D

Ik snap trouwens wel dat nog niet veel mensen lezen omdat het nog niet echt bekend is ofzoiets, maar daar geef ik niet om joh, het is leuk om te doen en daar gaat het om!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: --- 5G Maddison! - Update H4! 14/10/11

De grote dag!

De kiekjes vertellen denk ik genoeg!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De ringen worden uitgewisseld, u mag de bruid kussen!

Aan het eind van de dag was er ook nog een afterparty!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoofdstuk 4.
Afbeelding
Mmm... de laatste tijd lijk ik wel dikker zeg. Ik heb zelfs een nieuwe jurk moeten kopen. Zou ik dan misschien... Nee, dat kan niet. Hoewel, ik ben wel al een poosje niet in mijn periode geweest en dat zou toch moeten betekenen... Misschien moet ik een zwangerschapstest kopen, of zal ik het eerst aan Jason vertellen? Nee, ik weet het niet eens zeker.

Afbeelding
Ach, wat doe ik toch lastig, stiekem weet ik het al vanaf het begin, dat ik zwanger ben. Het idee dat er een prachtig organisme binnen in mij groeit. Wat ben ik blij dat ik dik word, en om eerlijk te zijn is het ook totaal niet vervelend dat ik voorlopig niet in de periode kom! Ik hoop natuurlijk op een meisje, en dan kunnen we later shoppen als ze groot is. Ik weet al vast een naam: Yoni, ik vind die naam zo mooi.

Afbeelding
Oooooh JIPPIE! Ik moet het aan Jason vertellen! Wat zal die blij zijn. Oooh, ik ben zo blij ik wordt mama van een lief klein schatje hier in mij! Geweldig, dit is zoooo great nieuws! 'Jason? JASON! IK BEN ZWANGER!' yeaaah!

Afbeelding
'OOOOMYYY-HOOOOOOLYYYCRAP! HELP MEEEEE, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! IK KAN DIT NIET! JASON, JASON, JASON, JASON! OOOOOOH JASON WAAR BEN JE, HELP HELP, BRENG ME NAAR HET ZIEKENHUIS, JASON ALSJEBLIEFT WAAR BEN JE LIEFJE? JAAAAAASOOOOOON!'

Afbeelding
'OOOOH ELLA, ELLA, ELLA! WAT NU, WAT NU?' 'BRENG ME NAAR HET ZIEKENHUIS SLIMPIE! SNEL SCHIET OP, SNEL SNEL SNEL! OOOOH HELP DIT DOET ZO EEN PIJN!'
_______________
En wat denken jullie wat het wordt?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: --- 5G Maddison! - G1 H5! 16/10/11

Hoofdstuk 5.
Afbeelding
Pff, bevallen is echt zwaar. Dat doe ik nooit meer... Ach, ik heb wel onze lieve kleine Mees ervoor teruggekregen, dus dat scheelt. En ze hebben me in het ziekenhuis goed geholpen, dat is ook erg prettig. Ik raad het bij deze aan alle vrouwen aan om in het ziekenhuis te bevallen als het je eerste kind is. Oja, en zorg alsjeblieft dat je man rustig is anders is het ook niet erg prettig... Tja, Jason is nogal druk he...

Afbeelding
'Zo liefje, ga maar lekker slapen, morgen is mama er weer hoor! Welterusten, kusjes van papa, kusjes van mama, kusjes van beer, kusjes van oma, kusjes van tante, kusjes van tante, kusjes van tante, kusjes van...' Ja, zo is het wel genoeg hoor! '...ik wou zeggen kusjes van Dave maar oke.'

Afbeelding
Zeg, zijn mijn ouders nou zo raar of ligt dat aan mij? Nee, dat ligt niet aan jou hoor, je vader is nogal enthousiast over jou, en je moeder is gewoon een familiemens, en jij bent hun eerste kindje! Ik hoop dat ze bij mijn toekomstige broertjes en zusjes ook zo doen, want dan zijn ze gewoon raar, gnagna. Dat is niet aardig Mees.

Afbeelding
'Jaja Mees. Hier heb je een lekker verjaardagsdrankje, want straks ben je een nog grotere jongen! Jippie, dan ga ik je leren praten, leren lopen, leren poepen en plassen. Oja, en we gaan samen lezen en muziek maken! En daarna mag je ook al naar school en dan ga je studeren en dan krijg je een baan en dan ga jij generatie drie op de wereld zetten!' Ik denk dat ze vrouw dat doet, maar oke...

Afbeelding
Wauwie, kijk hoe een grote schattige jongen ik ben! HUH? HOE KOM JIJ AAN DONKER HAAR?! Dat heb ik al sinds ik geboren ben hoor... JA, MAAR JE OUDERS ZIJN BLOND! Ik niet... NEE, HOE KRIJG JE Dat VOOR ELKAAR? Ik heb ook nog een oma ja... Niet zo brutaal jongeman, o wacht. Dat kan eigenlijk wel kloppen. Toch krijg je een kleine make-over.

Afbeelding
Grrrr popje, ik ga je door elkaar schudden, misschien komt er dan witte veertjes uit jou. Voorzichtig, die was hartstikke duur ja! POPJE KAPOT, POPJE KAPOT! GRRRRR! oké, Jason, Ella, let even op jullie kind...

Afbeelding
Kom jij eens hier meneertje, de hele tijd foto's maken, maar zelf wil je niet in beeld hé? Ik heb je wel door jij kleine stiekemerd! Pfft, wie is hier nou klein? JIJ! niet. WEL! niet. WELLES. nee. Neehee, jij moet dan nietes zeggen, dat is een spelletje ja! oké. NEE NIETES. nietes? Goedzo, en dan moet je het boos zeggen. Boos? Ja, ik doe het nog een keer voor: NIETES!

Afbeelding
'Zeg mij maar na Mees, beestje.' 'Bjeeetje' 'Wat zeg je nou Mees? 'Waajt sleg e naa Maas?' 'Niet zo flauw Mees.' 'Jiet sjoow flaaw Maas' 'Ik meen het Mees!' 'Jik maan hiet Maas!' Wil je een snoepje? 'JA! JA!' 'Hoe krijg je dat voor elkaar...' Kwestie van de juiste woorden kiezen.

Afbeelding
Afbeelding
'Nou, ik hoop dat het lopen je makkelijker afgaat hoor.' 'Yay, ik ben een kampioen!' 'Je hebt net een klein stukje gelopen.' Je doet het goed hoor Mees. 'YAY!' Geen dank. 'YAY!' Ik zei: Geen dank. 'Yay!' Je begrijpt het nog niet helemaal geloof ik... 'YAY!'

Afbeelding
'Goed zo! Grote jongen! Ik wist wel dat je het kon! Nu kan je zelf naar het toilet lopen en kan je staan plassen!' 'Ik kan nog niet zelf plassen.' 'Oooooh moet ik je dat ook nog leren? Tjonge jonge... Ja, een kind opvoeden is veel werk. 'Ik ben heel lief hoor!' Dat ben je zeker.

Afbeelding
SMAK! 'Hihihi, Jason, Meesje is er ook hoor.' 'Ach, die merkt daar niks van.' Tuurlijk niet, hij slaapt ook niet bij jullie op de slaapkamer... 'Wanneer moeten we ons dan vermaken?' Vraag je dat aan mij? 'Ach Jason, dan wachten we toch nog een poosje?' 'Hmpf. Oke dan.'

Afbeelding
'Ach, wat maakt het uit Ella, je bent onweerstaanbaar!' Jullie zijn onuitstaanbaar! 'Je hebt gelijk Jason, jij bent ook onweerstaanbaar!' Ben ik onverstaanbaar ofzo? Ssssht, dat zijn niet jou zaken Dave. Nee, Jason heeft gelijk, dat zijn niet jou zaken!

Afbeelding
'Ooooooooh stoute Jason!' 'Oooooooooh stoute Ella!' ' Oooooooooh ja!' 'OJAAAA!' HE ER ZIT EEN KLEIN KIND BIJ HOOR!
Sorry voor de muur, maar deze foto is gewoon leuk!

Afbeelding
'Lalalalala, ik werk lekker in de tuin, en het kan me niet scheeeeeeeleeeeeeen. Lalalalala Ik werk lekker in de tuin in mijn oooooooondergoooooooooed!' Gaat het wel goed Ella? Straks vat je kou? 'Lalalalala, ik werk lekker in de tuin, en het kan me niet scheeeeeeeleeeeeeen. Lalalalala Ik werk lekker in de tuin in mijn oooooooondergoooooooooed!'

Afbeelding
'BLECH! Ik had me gisteravond beter even rustig kunnen houden. BLECH! Ooooh wat is dit vies... Jaja, dametje, je moet het er voor over hebben hè? Wil je ruilen? Nee dankje...

_________________

Sorry dat er in deze updates een paar lelijke foto's zitten, dus muur omlaag en het groene simbooltje, maar deze foto's vond ik gewoon geniaal. Ik hou van peuters! d:

Oja, als het nog niet helemaal duidelijk was, de schuine letters zijn mijn commentaar enzo vanaf nu, en de rest is wat een familielid denkt en anders zegt als het tussen aanhalingstekens staat. Is het verder wel duidelijk wie wat denkt en zegt enzo... ik vind deze schrijfstyl namelijk veel leuker om te schrijven! d:

Leest iemand het eigenlijk nog? En hebben jullie alsjeblieft tips, ik heb anders echt het gevoel dat ik het voor jan toedeledokie doe. d:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: --- 5G Maddison! - G1 H5! 16/10/11

Ik zal je een beetje helpen met de foto's! :D
Je klikt op TAB, en maakt een foto met C
Als je de foto wil zien ga je naar: Documenten/Electronic Arts/De sims 3/Screenshots.
Daar staan echt al je foto's, en die moeten er in staan als je een foto met C maakt! :)
Dan krijg je mooiere kwaliteit enzo! Dan ga je naar Photobucket of een ander dingetje, en ga je weer naar Screenshots, en dan kan je ze zo uploaden!
Misschien helpt het. :)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: --- 5G Maddison! - G1 H5! 16/10/11

^ Ik weet hoe je foto's maakt met C etc, maar ik heb nu mijn sims op een mac en ik weet echt niet hoezo maar hij slaat die foto's niet op, nergens, ook niet in die map die jij noemde, en al maak ik een foto met C staat er dat hij is opgeslagen, niet dus. ): Maar ik maak nu foto's met de roze camera, dan upload ik ze op facebook, dan sla ik ze op op mijn computer en dan zet ik ze weer in photobucket, ingewikkeld, ingewikkeld, iknow!

Hoofdstuk 6.
Afbeelding
YAY! Dat overgeven was het natuurlijk weer waard want ik ben weer zwanger! Natuurlijk wordt het dit keer een meisje met lang blond haar, net als haar prachtige moeder! EJ, Ella Junior! Gaat dat niet wat ver? Nee, nee, en anders wordt het een jongetje met blonde stekeltjes en die noemen we dan JJ, Jason Junior! Wat is Jason eigenlijk aan het doen?

Afbeelding
Ik probeer Mees zindelijk te maken. Aha, altijd handig. Poging een...

Afbeelding
Poging twee...

Afbeelding\
Poging drie...

Afbeelding
Als het nou niet lukt... KOM OP MEES, JE KAN HET! ... dan weet ik het ook niet meer. Poging vier?

Afbeelding
'Dora en the tree. Weet je wat tree betekend? Dat betekend boom, luister maar. Dora: Waar is the tree? Kan je the tree aanwijzen? - Ooooooh, daar is the tree! Thank you!' 'Papa, ik wees niet.' 'Oh.' Ik heb wel gewezen... 'Nu lopen we naar de boom, loop maar mee.' 'Papa, ik kan het boek toch niet inlopen?' Ik wel. 'Oooooh Mees, wil je nou lezen of niet?' JA, JA, JA, JA! 'Nee hoor.'

Afbeelding
'Ga weg, ik wil met de blokken spelen! Ik wil niet poepen, plassen, lopen, praten, eten, lezen. Laat me met rust!' Aaah toe nou Mees, je ouders hebben het beste met je voor. 'Pfffft dat zeg jij, door jou sta ik hier ja, het is allemaal jou schuld!' Dat... is zo gemeen! 'Sorry, Het spijt me. Maar zoveel leren is ook niet leuk, en ik wil een broertje.' Jaja, ik doe mijn best...

Afbeelding
'Kijk, dit is nou leuk, muziek maken, midden in de nacht!' Gossie, moet jij niet naar bedje toe? 'Neejoh! Ik ben nog lang niet moe!' Wat hebben jullie dat kind gevoerd? Energy drank? Alcohol? DRUGS? 'Chillex dude, ik heb niks op.' Kinderen... praten... niet... zo... Klopt, ik ben namelijk nog een peuter.

Afbeelding
'O MY GOD. Wat haat ik zwanger zijn toch weer. Ik ben hoog zwanger, kan niet werken, dus geen promotie maken, dus geen geld verdienen en zit te wachten tot ik ga bevallen. Dat is toch zielig? Arme ik. Ja, arme ik. Troost me maar hoor, maar het komt allemaal goed. Binnen de kortste keren floept er weer een kleine kanjer uit. Hopelijk.

Afbeelding
Afbeelding
'Alle boomgaarden nog aan toe! Ik heb niet te veel gezegd, mijn god! Mijn vliezen zijn gebroken! Jason, waar ben je toch elke keer als ik je nodig heb! Ach nee toch, hij is bij de overburen op visite! O my god, wie brengt me naar het ziekenhuis! Snel breng me!' Ik kan je niet helpen. 'MEES, MEES! Heb jij een rijbewijs! O nee, natuurlijk niet! O jeetje, moet ik hier bevallen?'

Afbeelding
'HEMELTJE LIEF, JE BENT PRACHTIG!'

_________________

Maar ja, wat is er nou zo prachtig, is het een jongen of een meisje? Ben je benieuwd? Morgen een kleine preview, of een update! :D

En wat vind mijn kleine clubje trouwe lezers ervan?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie