Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

191 berichten • Pagina 1 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Nieuw Sunset Valley - Dankwoord en download stad (p.16)

Afbeelding
Nieuw Sunset Valley is het oude Sunset Valley, maar dan nieuw. Bolle Sunset heeft de stad opnieuw opgebouwd met hulp van architecten over de hele wereld. De stad straalt nu roem en rijkdom uit. Het leven in Nieuw Sunset Valley is in één woord perfect. Je woont dicht bij het strand, je woont waarschijnlijk in een mooi huis (aangezien er alleen maar mooie huizen in de stad staan!) en je kan ook nog eens elk beroep uitoefenen dat je maar wilt! Ben jij binnenkort in deze stad te vinden?

Dit is het topic van Nieuw Sunset Valley. Hier zijn alle bewoonde kavels, openbare kavels en huishoudens te vinden. Ook vind je twee tutorials over hoe je de stad moet downloaden, eentje voor Windows en eentje voor MAC.

Downloadlinks:
- Onbewoond
- Bewoond
Hoe het allemaal begon: schreef:Afbeelding
(vlnr: Mirabella Sunset, Hendrik Sunset, Bolle Sunset.)

Sunset Valley, 07-02-2012.

Geacht dagboek,

Vandaag is het officieel, mijn vader, Hendrik Sunset, heeft aan mij, Bolle Sunset, Sunset Valley officieel overgedragen. Met een groot feest bij het gemeentehuis is de stad overgedragen. Tenminste, dat wou ik. Mijn vader is al 85, en inmiddels vindt hij het tijd dat hij te oud is om te regeren over Sunset Valley. Omdat ik zijn zoon ben, wordt de stad aan mij overgedragen. Het is tragisch. Sunset Valley was vroeger een prachtige, bruisende stad, elke maand kregen we steeds meer nieuwe inwoners, maar naar mate er nieuwe steden kwamen, zoals Bridgeport, Twinbrook, Appaloosa Plains en zelfs buitenlandse landen zoals Shang Simla, Al Simhara en Champs Les Sims is Sunset Valley geen populaire stad meer. Nieuwe Sims gaan liever de nieuwere steden in. Het aantal inwoners van Sunset Valley kromp, en inmiddels hebben we niet genoeg inwoners om mee te tellen tot een officiële stad. En nu, is deze uitgestorven stad van mij. Ik wil er een populaire, bruisende en leuke stad van maken, en daar heb ik hulp bij nodig. Daarom schakel ik architecten van over heel de wereld in om te helpen! En als Sunset Valley dan helemaal gerenoveerd is, krijg het een nieuwe naam!

Met vriendelijke groeten,
Bolle Sunset.
#NIEUW SUNSET VALLEY.

Afbeelding
Afbeelding

#DANKWOORD.

Lieve SimsNieuws leden, ik wil jullie allemaal bedanken voor het mee doen van deze wedstrijd. Jullie hebben je echt onwijs ingezet om samen een mooie stad te bouwen, want zonder jullie was deze stad er nooit geweest! Ik vind het super dat jullie een jaar lang hebben kunnen genieten van allerlei opdrachten en het eindresultaat is werkelijk subliem! Nogmaals bedankt, lieve SimsNieuws leden.
Ik wil twee mensen in het speciaal bedanken. Simmie99 en Rudy, mijn twee mede-jury genoten. Na een paar maanden heb ik hun hulp in moeten schakelen omdat het gewoon niet verstandig is om beslissingen voor een wedstrijd als deze alleen te nemen. Jullie zijn echt super collega's geweest en hebben echt jullie best gedaan.
Hopelijk doen jullie ook weer mee met alle andere uitdagingen die ik in de toekomst zal organiseren!


:knuffel

Laatst gewijzigd door Dave. op za 23 feb 2013, 08:06, 5 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Het gemeentehuis is gelegen aan 'het Stadshart van Nieuw Sunset Valley'. Bolle Sunset liet het gemeentehuis als eerste herbouwen, en opende hiermee een stormvloed aan nieuwe gebouwen in Nieuw Sunset Valley.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Dave.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Stadspark de Klaver, beter bekend als 'het Stadshart van Nieuw Sunset Valley' is een groot park in het midden van NSV. Het park is in het midden van NSV gelegen en is de ideale ontmoetingsplek voor nieuwe Sims.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Dave.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Vroeger stond op de plaats van de Mirabellabistro een oude Italiaanse Bistro genaamd Bistro Klein Corsica waar geen kip kwam (zelfs niet op het menu!). Toen er een nieuwe Bistro gebouwd werd, werd er besloten om alle kavels aan de Mirabellenweg te vernoemen naar de beroemde Mirabella. Een luxe restaurant met voortreffelijke maaltijden (en kip!).

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Alan Stanley

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Het Mirabellenplein voor Cultuur heeft een geweldige upgrade gehad tijdens de bouw van Nieuw Sunset Valley. Het plein ziet er flitsend uit en is ook nog eens natuur vriendelijk!

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Abctje

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Omdat de kunst in de voormalige Kunstgalerie (Schemerinstituut voor Moderne Kunst) verouderd was, mocht de Kunstgalerie ook herbouwd worden, en werd deze net als alle andere kavels aan de Mirabellenweg vernoemd naar de beroemde Mirabella.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door ChanCake

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Op Zwembad het Zandkasteel na zijn alle kavels op de Mirabellenweg vernoemd naar de beroemde Mirabella. Zwembad het Zandkasteel bevat alles wat een openluchtzwembad nodig heeft. De perfecte combinatie van spelen en ontspannen.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Marit.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Toen Alan Stanley naar Nieuw Sunset Valley verhuisde om daar een Filmstudio te beginnen, liet hij een groots huis bouwen. Zijn overbuurman Jean Sunset werd echter jaloers. Vanaf de bouw van zijn huis zijn zij geboren vijanden, en het wordt nog erger gemaakt door hun kinderen die smoorverliefd op elkaar bleken te zijn...

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Annemiek

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Prima Pastelkleurig Paleisje staat in de Populierenbuurt en is betaalbaar, knus, ruim en helemaal geschikt voor huisdieren! Misschien ook geschikt voor jou? - 2 slaapkamer, 1 badkamer.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door ChanCake

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Dit is een betaalbaar huis dat uitblinkt in eenvoud. Het bied alle warmte voor jou en je huisdier! Het is geen woonwagen, echt niet. Het is gewoon een uitgebreide versie er van, gebouwd in de diervriendelijke Populierenbuurt. - 2 slaapkamer, 1 badkamer.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Imme

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
Een stier zul je niet vinden in deze Stevige Stoere Stierenwoning, maar jou en je huisdier spoedig wel. Het huis komt prachtig tot zijn recht in de Populierenbuurt en is daarom zeer huisdier-vriendelijk. - 2 slaapkamer, 1 badkamer.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door Robin.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #nieuw sunset valley!

Afbeelding
De Kleine Koter Bibliotheek is een zeer kindvriendelijke bieb. Kinderen worden graag voorgelezen in een van de hoekjes van de bieb. Dankzij de Kleine Koter Bibliotheek wordt lezen leuk!

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Gemaakt door ChanCake

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 20 feb 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie