Dankje allemaal!
Vanavond komen de screens van gisteren en vandaag.
----------------------------------------------------------------------------------------------- Huisgenoten voor Fay!:
Wanneer Fay jongvolwassen wordt gaat ze naar de universiteit, dat had ik al gezegd. En daar zal ze in een studentenhuis terecht komen, met allemaal huisgenoten. Nu leek het mij wel leuk dat jullie die huisgenoten maken voor haar! Zodat Fay vrienden met ze kan worden en een geweldige twee semesters op de universiteit tegemoet kan gaan! Maak een gestoorde nerd, atletische macho, truttige make-up fanaat, een niet te stuiten rebel enz. alles mag!
Maak een leuke, aparte, gestoorde, arrogante enz. student en stuur hem/haar op Voor donderdag 28 maart!
-geen store items
-geen downloads
-Alle uitbreidingen toegestaan
-Alle accessoires pakketten toegestaan, behalve Katy Perry pakt uit en Supersnelle accessoires
-Jongvolwassene, volwassene of oudere
-Plaats je inzending in dit topic
-Max. 3 screens
-Een leuk achtergrond verhaaltje mag!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Als er genoeg inzendingen zijn dan zal ik op 28 maart een poll aanvragen en mogen jullie stemmen, ik hoop dat er 7 leuke huisgenoten uitrollen. Maar mochten er te weinig zijn dan doen we er gewoon minder!
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden en dat jullie leuke sims insturen!
Vragen kunnen ook gewoon hier geplaatst worden of in een PM.