Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 57 van 125

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: ~Abctje's 365~

Heel erg leuke screens!
Ik ben helemaal verliefd op dat behang in Fay's kamer, zo leuk! :woot

En ik stem voor Sem! (:
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ga ook voor Bruce! :swing (Dan lijkt het een beetje op Bruce Springs(teen) :P )
En ik vind Bruce ook gewoon een geweldige naam! :D

En wat een leuke screens weer! :D Hoe kan je eigenlijk zo'n stok gooien?
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dankje allemaal! :knuffel
Vanavond komen de screens van gisteren en vandaag. ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Huisgenoten voor Fay!:

Wanneer Fay jongvolwassen wordt gaat ze naar de universiteit, dat had ik al gezegd. En daar zal ze in een studentenhuis terecht komen, met allemaal huisgenoten. Nu leek het mij wel leuk dat jullie die huisgenoten maken voor haar! Zodat Fay vrienden met ze kan worden en een geweldige twee semesters op de universiteit tegemoet kan gaan! Maak een gestoorde nerd, atletische macho, truttige make-up fanaat, een niet te stuiten rebel enz. alles mag!

Maak een leuke, aparte, gestoorde, arrogante enz. student en stuur hem/haar op Voor donderdag 28 maart!
-geen store items
-geen downloads
-Alle uitbreidingen toegestaan
-Alle accessoires pakketten toegestaan, behalve Katy Perry pakt uit en Supersnelle accessoires
-Jongvolwassene, volwassene of oudere
-Plaats je inzending in dit topic
-Max. 3 screens
-Een leuk achtergrond verhaaltje mag! :laugh

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Als er genoeg inzendingen zijn dan zal ik op 28 maart een poll aanvragen en mogen jullie stemmen, ik hoop dat er 7 leuke huisgenoten uitrollen. Maar mochten er te weinig zijn dan doen we er gewoon minder!
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden en dat jullie leuke sims insturen! :knuffel
Vragen kunnen ook gewoon hier geplaatst worden of in een PM.
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Huisgenoten voor Fay! Blz. 114

Ik ben blij dat er al minstens drie mensen zijn die mee willen doen! Bedankt! :knuffel

Dag 194:

Fay moet vroeg uit de veren, eerste schooldag... (A)

Afbeelding

Kleren aan, tanden poetsen en make-up bijwerken en dan naar beneden voor een stevig ontbijt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even luisteren naar de baby en een omhelzing en dan toch echt naar de schoolbus die al staat te toeteren. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na schooltijd gaat Fay mee met een nieuwe vriendin om samen huiswerk te maken en natuurlijk om wat lol te maken! :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 195:

Iedereen ligt lekker te slapen in huize Springs. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Behalve Nicoletta, die moet bevallen! :scared

Afbeelding

Liam staat zich de longen uit het lijf te schreeuwen, maar Nicoletta doet het rustig aan. Eerst moet het bed natuurlijk nog op worden gemaakt....

Afbeelding

Nog even flink uitrekken...

Afbeelding

En dan kan de pret beginnen! xD

Afbeelding

Wat gaat het worden? (A)
En ik hoop dat er nog meer mensen mee willen doen met het maken van huisgenoten voor Fay! :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie