Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 11 van 17

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 8

Ik ben heel benieuwd wat je van het huis gaat maken, ik zou sowieso een moestuintje doen, want dat wil ze toch? En dan is een buitenkeuken ook wel leuk misschien, en ik weet niet hoe groot de kavel is, maar anders ook een meertje? Mini-bos-met-pad? OEEEH ik heb leuke ideeën voor een nieuw huis! XD
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 8

Het huis is af :D

Afbeelding
Vooraanzicht

Afbeelding
Tuin

Onderverdieping
Afbeelding
Gang

Afbeelding
Verlenging gang en trap

Afbeelding
Woonkamer

Afbeelding
Open keuken bij woonkamer

Afbeelding
Eetkamer

Afbeelding
Sport en spel ruimte

Afbeelding
Studeerkamer

Afbeelding
Badkamer

Bovenverdieping
Afbeelding
Gang

Afbeelding
Masterbedroom

Afbeelding
Balkon

Afbeelding
Badkamer

Afbeelding
Zitkamer

Boven zijn er nog vier lege slaapkamer

Bovenaanzicht
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het hele huis :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Eindelijk waren we ingetrokken in ons nieuwe huisje. Mijn moeder zat nog in haar oude huis, dus eindelijk waren alleen in huis. Ondertussen begon mijn buik ook aardig te groeien.

Afbeelding
Het was super met z’n tweetjes, geen moeder die zich overal mee bemoeit en alles ziet wat je doet.

Afbeelding
En wat helemaal super was aan het huis, ik had de allerleukste buren, namelijk Xander, Cora en hun dochtertje Lotte. Zo kon ik Xander weer vaker zijn, ik miste mijn grote broer toch wel een beetje.

Afbeelding
Na negen maanden kwam de baby, samen met VJ ging ik naar het ziekenhuis en daar werd mijn eerste kindje geboren.

Afbeelding
Ik kwam thuis met mijn lieve zoontje, VJ en ik gaven hem de naam Leroy.

Afbeelding
Zoals je misschien wel merkt, heb ik geen tuintje meer bij dit huis. Het enige wat ik had was in appelboompje in de voortuin, die pas was geplant.

Afbeelding
Ik was gestopt met mijn tuintje, omdat ik fulltime moeder wou zijn, zodat als VJ op het werk was, ik alle tijd had voor mijn kind en in de toekomst hoop ik kinderen.

Afbeelding
’s Avonds aten we vaak buiten, als VJ terug was van zijn werk, met Leroy in het buitenwiegje, gezellig met z’n drietjes. We waren een echte happy family.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10
Afbeelding
Ondertussen was Leroy een peutertje geworden. Hij kroop vrolijk door het huis en brabbelde wat vreemde woordjes.

Afbeelding
VJ leerde Leroy lopen en na een tijdje wankelde hij als een pinguïn achter ons aan.

Afbeelding
Leroy was mijn kleine goedlachse ventje. Hij was altijd blij en huilde bijna nooit meer, nog maar heel soms.

Afbeelding
Op een avond zat ik met VJ naar de tv te kijken op onze kamer.
‘Wat zou je ervan denken…’ Begon VJ. ‘Als we nog een kindje zouden krijgen. Ik bedoel, ik zou nog wel een kleintje willen.’
Ik lachte. ‘Ja! Dat zou ik ook heel graag willen.’
‘Let’s give it a try.’ Zei VJ en tilde me op het bed.

Afbeelding
We deden de eerste poging en daarna nog een paar pogingen.

Afbeelding
Na een paar pogingen was het al snel gelukt, ik was voor de tweede keer zwanger. Stiekem hoopte ik op een meisje, maar nog een jongetje zou ik ook niet erg vinden.

Afbeelding
Ik leerde Leroy praten. Geweldig om dadelijk nog een kindje van alles mogen te leren, de trots met hun eerste woordje. Gewoon geweldig.

Afbeelding
Op een zonnige dag ging ik met VJ en Leroy in de buggy naar het park. Het was heerlijk in het zonnetje in VJ’s armen. Leroy liep vrolijk rond en ging in het gras zitten spelen met een speeltje die we mee hadden genomen.

Afbeelding
Afbeelding
Opeens trok VJ me op. Hij zakte op zijn knieën en haalde een doosje uit zijn zak. In het doosje zat de prachtigste ring die ik ooit had gezien.

Afbeelding
Afbeelding
Hij schoof de ring om mijn vinger. De ring glinsterde prachtig in de zon. VJ stond op van de grond en ik vloog hem om zijn nek. Hij was de beste man ooit.

Afbeelding
Een maand later kwamen de weeën, ons kindje kwam. Ik besloot thuis te bevallen en niet naar het ziekenhuis te gaan, zoals bij Leroy.

Afbeelding
Afbeelding
We kregen een prachtig dochtertje, we noemden haar Joy. Ze had een prachtig roze kamertje gekregen met leuke meisjesspulletjes.

Afbeelding
Het was zo lief als VJ op het roze kamertje Joy haar flesje gaf. De lach op zijn gezicht, hoe hij naar zijn kinderen keek. Helemaal fantastisch.

Afbeelding
En ook Leroy vond zijn zusje super. Eerst vond hij het nog raar, maar nu volgde hij me bijna altijd als ik naar Joy toe ging. Wat was een gezin toch fantastisch.

~

EDIT:
Nieuwe poll online, eindigt over 2 dagen :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie