Dit gaat heel stom klinken, zelfs voor mezelf eigenlijk.
Ik stop met dit dagboek.
Ik vind de Sims steeds minder leuk worden. (Had het al gezegd in Babbelhoek) en dat komt mede door dagboeken schrijven/screens maken/steeds maar weer ideetjes krijgen.
Ik kan gewoon op de één of andere manier niet meer van mijn spel genieten. Door al die dingen die ik ben gaan doen met de Sims, merk ik dat de gameplay ineens voor mij heel saai en herhalend is. Alle lol uit het spel is eraf, ik kan mezelf er niet meer toe zetten om het normaal te spelen terwijl ik dit wel heel graag wil. Ik heb het gevoel alsof ik het spelletje voor mezelf verpest heb, voor me dure geld. (heb alle uitbreidingspakketten en stuff packs..)
Meh. Ik wil gewoon me spelletje voor me gevoel terug, waar het voor bedoelt was..
(áls dat gevoel ooit nog terugkomt.. o_o;;)
anyways, yep!
I quit.
V Dank je. Ja, je hebt helemaal gelijk dat je alleen een screentopic heb en af en toe bouwt, nu ik merk hoe het ja.. je snapt het wel.

Ik heb echt zoveel leuke dingen in me game (haar, kleding etc) maar eigenlijk gebruik ik ze maar één keer voor screens en daarna nooit meer. Dat is zo zonde..
Laatst gewijzigd door ChanCake op vr 11 mei 2012, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.