Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

66 berichten • Pagina 1 van 4

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Possession; Hoofdstuk 5; 27 maart

Afbeelding

Ik start dit verhaal omdat ik al eerder een preview van een fotoshoot liet zien, maar omdat ik het niet goed tot zijn recht kon laten komen met alleen een fotoshoot bedacht ik me om er een verhaal van de maken.
Dit verhaal is geïnspireerd door Soul, een Koreaanse horror serie van 10 afleveringen.
Sommige hoofdstukken(zoals de eerste) zullen veel lijken op sommige afleveringen op Soul en sommige zullen door mij verzonnen worden.

Een mededeling:
Dergelijke moord scenes zal ik niet uitgebreid beschrijven of laten zien op foto's omdat er waarschijnlijk ook jongere mensen kunnen zijn die hier misschien niet tegen kunnen.

Hoofdstukken:
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5

Afbeelding
Rennen, rennen tot ik niet meer kon. Rennen, weg van het huis. Weg van overal

Afbeelding
Die man hij keek naar mij, zijn glimlach trok me naar hem toe. Ik liep naar hem, richting te plek waar hij stond.

Afbeelding
Nog voor ik de straat was overgestoken kwam er een enge man naar mij toe rennen. Hij had een mes in zijn handen.

Afbeelding
Ik wist weg te rennen tot hij mij niet meer zag. Ik rende richting een gebouw. Er was een doodlopende weg naast het gebouw en daar stond die man. Ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel. Achter het hek stond de enge man, boos kijkend naar hoe ik die man een knuffel gaf.

Afbeelding
"VERMOORD ME, ER ZIT EEN DUIVEL IN MIJN LICHAAM IK HEB AL 10 MENSEN GEDOOD. VERMOORD ME!" schreeuwde ik naar de man. Maar nog voor ik het wist kwam de enge man naar mij toe rennen en stak zijn mes in mijn rug.

Afbeelding
Ik schrok wakker van de nachtmerrie die ik had. "Ha Na, is alles goed?" Vroeg Doo Na, mijn tweelingzus, aan mij. Ik schrok toen ze dat vroeg maar gaf rustig antwoord op haar vraag. Alles was goed er was niets aan de hand het was maar een droom.

Afbeelding
Doo Na kwam uit haar bed boven mij en stapte bij mij in bed. Mijn kleine bed voelde warmer toen Doo Na naast mij kwam liggen. Ze begon een liedje te zingen dat mij altijd gerust stelde. Doo Na's mooie stem stelde me gerust, ik deed mijn ogen dicht en viel langzaam inslaap. Niet lang erna viel ook Doo Na inslaap.

Afbeelding
Het was een gewone schooldag, we moesten vroeg weg van huis aangezien we best ver van school woonde. Het was 9 uur, de lessen waren volop bezig en ik moest iets halen bij de conciërge. Ik liep richting de gang waar ik 2 mensen zag staan. De 'stoerste' jongen Joong Chan van school en zijn vriendinnetje Soo Eun, de dochter van de directeur van de school. Ze hadden ruzie. "Je bent lelijker geworden" zei Joong Chan. "Als je er niets aan doet laat ik het filmpje zien aan de hele school" dreigde Joong Chan

Afbeelding
Het was middag en Soo Eun stond boven op het dak van de school. Iedereen was gewoon hun aan het kletsen tot iemand Soo Eun opmerkte. Ze schreeuwde allemaal: "KOM VAN HET DAK, STRAKS VAL JE NOG!" Ze bleef daar stil staan.

Afbeelding
Ze schreeuwde en ze schreeuwde. Je kon haar horen huilen en er vielen tranen richting de grond.

Afbeelding
Ze wilde zich omdraaien om van het dak af te gaan maar viel naar beneden. Ze kon niets meer doen, ze was machteloos.

Afbeelding
Ze probeerde zich nog omte draaien om bij zich bij een raam vast te pakken, maar het mislukte en ze draaide de andere kant op.

Afbeelding
Soo Eun viel naar beneden, we keken elkaar recht in de ogen toen ze net boven me was.

Afbeelding
Ik kon net op tijd weg springen voordat ze op mij viel. Ze brak haar nek en ik was in shock. Ik raakte bewusteloos...

--------

dit was hoofdstuk 1 :) ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
als er eventuele fouten inzitten, graag vermelden :)

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op di 27 mar 2012, 20:35, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
FranSor
Beheerder Beheerder

Re: Possession; Hoofdstuk 1

spannend! Ik vind alleen de zwarte randen overal omheen echt ontzettend irritant. tijdens de droom was het wel vet, maar daarna alleen maar verwarrend en irritant...
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

thanks iedereen!

@Fransor: true, maar bij 1foto hoort er zo een zwarte rand bij omdat ie gefotoshopped is het duidelijk te zien zonder die zwarte randen, en om nou alleen die foto dan weer met zwarte rand te doen zag het er niet zo mooi uit
in de volgende hoofdstukken zal het er zeker niet zitten :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Eindelijk gelezen, met de foto's (mijn Ipod laat ze niet zien =3)
Erg leuk, of naja, je snapt het wel =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie