Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

66 berichten • Pagina 3 van 4

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Possession; Hoofdstuk 3; 12 feb

thanks iedereen! =D
een korte update omdat ik een wereld kwijt ben waar ik Possession in opsloeg en ik kan geen werelden installeren zonder te updaten en die update had al eerder mijn game verpest en daardoor was die wereld opeens weg dus daarom een korte(maar zielige) update

-----------------------------
Afbeelding

Afbeelding
Ik was weer terug gegaan naar school om mijn boeken op te halen toen ik opeens een telefoontje kreeg toen ik voor mijn kluisje stond. "Doo Na zit vast ergens op school als je haar nog levend wilt zien moet je opschieten..." zei een donkere mannen stem. Ik raakte in paniek en rende door het hele gebouw om te zien waar Doo Na was

Afbeelding
Nergens kon ik Doo Na vinden, elke deur zat op slot dus ze kon overal zijn. Tot ik een brandende geur rook ik rende naar buiten om te zien waar brand zou kunnen zijn. Doo na lag op het bed in de kamer waar ik lag toen ik was flauw gevallen. Doo Na lag bewusteloos op het bed.

Afbeelding
Ik rende naar binnen en beukte tegen de muur, de deur wilde maar niet open. Er begonnen tranen te rollen over mijn wang. Ik wist niet wat ik moest doen en viel tegen de muur.

Afbeelding
Snel rende ik weer naar buiten, het vuur was groter geworden en Doo na zat huilend bij het raam, smekend voor haar leven. Ik kon haar niet helpen. Ik probeerde het raam kapot te maken maar zonder succes, het tralies dat er voor zat zorgde ervoor dat ik Doo Na niet uit de ruimte zou kunnen halen.

Afbeelding
Er lagen blijkbaar nog ontplofbare dingen in de kamer, niet veel later nadat ik het raam probeerde kapot te maken was er een explosie die er voor zorgde dat de hele kamer in de brand stond er was niets dat er gedaan kon worden, Doo Na's gegil en gehuil was het laatste dat ik van haar hoorde...

------
dit was de korte maar zielige update, ik hoop dat jullie het 'leuk' vonden o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Possession; Hoofdstuk 4; 1 maart

thanks iedereen! =D
ik rpobeer altijd eerder te updaten, maar mijn luiheid is groter o; sorry
maar hier een nieuwe update, van 5 plaatjes :3

--------------
Afbeelding

Afbeelding
Het was donker op school en er liep een meisje het schoolplein op. Een jongen die zag haar daarnaar toe lopen en begon haar te volgen. Hij bekeek haar van top tot teen en begon te fluiten. Hij pakte zijn mobieltje om een foto te maken en hij liep steeds sneller.

Afbeelding
Ze stond opeens stil en de jongen bekeek haar lichaam nog eens van boven naar beneden. Hij liep richting het meisje en wilde naar haar billen grijpen. Hij stond dichtbij toen hij opeens een koude bries voelde waardoor hij wat terug deinsde.

Afbeelding
Toen de jongen een beetje was gestapt draaide het hoofd van het meisje 180 graden, haar hoofd was helemaal omgedraaid waar de jongen heel erg van schrok. Het meisje liep steeds dichterbij. De jongen kon van de schrik niets meer zeggen en viel bijna flauw toen hij zag dat het Doo Na was.

Afbeelding
Ze draaide weer om en pakte de jongen vast bij zijn keel en tilde hem om. Er werd geschreeuwd door de jongen maar Doo Na kneep harder en harder. Hij kon niet meer ademen en schopte Doo Na voor haar hoofd en hij viel neer.

Afbeelding
De volgende ochtend hing de jongen door aan een lantaarnpaal. Iedereen die het schoolplein op liep gilde het uit van de schrik. De politie kwam later aanrijden. Er was alweer iemand dood gegaan op de school. Er was nergens een spoor geen vinger afdrukken geen haar, helemaal niets...

----
dit was de update, ik hoop dat jullie het 'leuk' vonden :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie