Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

66 berichten • Pagina 2 van 4

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Possession; Hoofdstuk 1

waah, zoveel reacties o;
thanks iedereen!

---------
Afbeelding

Afbeelding
Ik schrok wakker en dacht dat alles wat gebeurd was gewoon een rare droom was. Ik keek rond in de kamer waar ik lag, ik was nog op school. Het was allemaal geen droom. Doo Na zag dat ik wakker was geworden en vroeg hoe het met mij ging. Ik zei dat het goed ging.

Afbeelding
Ik mocht naar huis en Doo Na ondersteunde mij tijdens het lopen. Ze vroeg aan mij of ze naar huis moest bellen om te vragen of onze moeder ons zou kunnen ophalen. Ik vertelde haar dat het niet hoefde. Ik keek weer voor me uit en zag Soo Eun staan. Ik gilde en viel neer op de grond.

Afbeelding
Doo na schrok en vroeg paniekerig wat er was. Met een trillende stem vertelde ik dat Soo Eun aan het einde van de gang stond. Doo Na keek naar het einde van de gang en zag er niemand staan. Ze hielp me met opstaan en we fietste naar huis.

Afbeelding
Mijn moeder kwam naar me toe en vroeg of alles goed ging na alles wat er was gebeurd op school. Ik vertelde dat ze geen zorgen hoefde te maken om mij. Ze aaide me over mijn hoofd en liep naar de keuken om het avondeten klaar te maken.

Afbeelding
De volgende ochtend, het was weekend en ik moest even iets halen bij de supermarkt. Ik zag in de verte een stel kinderen huppelen en ze zongen allemaal leuke kinderliedjes. Opeens stonden ze stil en ik fietste er naar toe.

Afbeelding
Met een glimlach wilde ik naar de kinderen kijken, maar ze hadden zwarte ogen en ze keken boos. Ik schrok en maakt een slinger met mijn fiets. Ik viel en toen ik weer opstond om naar de kinderen te kijken waren ze verdwenen, ik werd er bang van. Was het mijn verbeelding? of waren ze er echt?

Afbeelding
Ik liep naar de plek waar de kinderen stonden en kreeg opeens koude rillingen. Ik draaide me om en er stond opeens een man achter me die zijn hand naar mij uitreikte. Ik schrok en viel achterover. Ik werd overeind geholpen door de man.

Afbeelding
Hij kwam me bekend voor, alsof ik hem al eerder had gezien. Hij vroeg wat er was waarom ik zo schrok. Ik vertelde dat ik dacht dat er kinderen stonden en dat ik gister al een overleden iemand had gezien aan de eind van de gang. Hij vertelde me dat ik moest luisteren naar de geesten, waarom ze er waren en waarom ze alleen verschenen voor mij.

----
ben benieuwd wat jullie er van vonden!
staan er fouten in de tekst? alsjeblieft vermelden dan kan ik het veranderen :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

Re: Possession; Hoofdstuk 2; 20 jan

bedank allemaal!
sorry dat het updaten telkens zo lang duurt o;
----
Afbeelding

Afbeelding
Ik was misselijk geworden in de klas dus ging ik even naar buiten, denkend aan wat er allemaal was gebeurd deze week.

Afbeelding
Ik wilde weer terug lopen naar het lokaal toen ik opeens Soo Eun zag staan. Ik schrok en begon te gillen.

Afbeelding
Toen ik gillend op de grond zat bedacht ik me opeens wat die meneer gister had gezegd tegen mij, luisteren. Ik kalmeerde en probeerde te luisteren, ze zei niets ze liep alleen de trap op.

Afbeelding
Soo Eun liep de trap op en ik volgde haar. Ik wilde de trap oplopen toen ik haar opeens midden op de trap zag staan.

Afbeelding
Ik liep de trappen op en toen ik weer voor me uit keek zag ik haar niet staan, ik liep naar het dak en zag haar bij een muurtje staan.

Afbeelding
Ze stapte over het muurtje en sprong met haar rug naar beneden van het gebouw. Ik rende naar haar toe en wilde haar stoppen, maar toen ik over de rand keek was ze verdwenen.

Afbeelding
Het was al laat en ik moest weer terug naar het lokaal, maar ik hoorde wat bewegen tussen de rommel. Er zat iemand en ik vroeg wie het was, hij vroeg me alleen om wat kleren te halen.

Afbeelding
Met oude gymkleren kwam ik terug en gaf het aan de jongen, hij stelde zich voor en vertelde dat hij hier naar toe was gebracht en was geslagen. Hij had een ruzie met 1 van de populairste kinderen op school. Ik smste Doo Na en vertelde dat ze alleen naar huis moest want ik moest iets regelen. Ik vertelde niet dat ik ging spijbelen om met de jongen mee te gaan, want hij zag er slecht uit.

Afbeelding
Doo Na had haar smsje gelezen en ging dus alleen naar huis met de trein. Ze smste me nog om te zeggen dat ze het dom van me vond dat ik spijbelde.

Afbeelding
Ik belde haar gelijk om te zeggen dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, met mij kwam het wel goed. Ze zuchtte diep en hing op.

Afbeelding
Doo Na liep door de vieze gangen richting de trein, maar ze werd achtervolgd door een enge man. Ze had het door en begon te rennen.

Afbeelding
Ze rende om de hoek en opeens was er een gil van Doo Na. "AAAAAAAAAAH" gilde ze, haar gil werd opeens afgebroken en het was stil...

---

sorry voor de slechte tekst, ik wilde het af hebben, en verder was dit ook een best saai hoofdstuk, sorry o;
ik hoop dat jullie er toch van genoten hebben :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Possession; Hoofdstuk 3; 12 feb

Toch een leuke up :3
Ik vind het alleen een beetje raar dat ze gelijk wegloopt nadat die andere gevallen was. Of heb ik iets gemist? :$

v Oh, oke. Ik heb het wel gelezen maar ben het vergeten, denk ik xd

Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 12 feb 2012, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
o0simsfreak0o

Re: Possession; Hoofdstuk 3; 12 feb

Soo Eun(de gene die viel) was al eerder in het verhaal(hoofdstuk1) overleden
de gene die nu viel was zegmaar de geest van Soo Eun :)
daarom was ze ook verdwenen toen Ha Na over de rand keek
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie