Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 1 van 27

Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

_____________________________________________________________________________
Dit is mijn eerste serieuze verhaal. Op een ander forum had ik 3 verhalen met veel onzin (als je die wilt lezen moet je even een berichtje sturen ;) ).
Maar ik heb wel enige ervaring :P.
Het overzicht komt hier te staan

Overzicht
Seizoen 1

- Inleiding
- U1: Na regen komt nog meer regen
- U2: Dit is mijn huis
- U3: Ongewenste gast?
- U4: Ongewenste gast!!
- U5: Ziek zijn, niet fijn
- U6: Alle twijfels weg
- U7: Wat er onder je voeten afspeelt...
- U8: Op de grote roze wolk
- U9: Heel ingewikkeld en verstopt
- U10: Move on
_____________________________________________________________________________
Seizoen 2
- U1: De Herstart
- U2: Echt ziek
- U3: Niet te geloven
- U4: Een druk dagje
- U5: Normale dagen bestaan niet!
- U6: Ik ga er even tussenuit!
- U7: Ik mis papa!
- U8: Felicitaties uit Sunset Valley
- U9: Thuis, voor hoe lang?
- U10: Twinbrookers zijn zeikerds
- U11: Achter je rug om, aan je neus voorbij...
_____________________________________________________________________________
Seizoen 3
- U1: Een dak boven je hoofd
- U2: Waarheen?
- U3 [XL] : Adiós Twinbrook, bienvenida Sunset Valley
- U4: Dromen zijn bedrog
- U5: Toch?
- U6: Waarom wij? Waarom wij?
- U7: De zoektocht gaat verder
- U8: Iedereen aan de kant! Wij komen eraan!
- U9: Night Life
- U10: Déjà vu
- U11: Weer een nieuw thuis
- U12: Fort Greenhill
- U13: Sneeuw, kou en... eten
_____________________________________________________________________________
Seizoen 4
- U1: Aan alles zit een begin en aan alles komt een eind


_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Ik zal eerst de hoofdpersoon voorstellen.

Inleiding
Voordat je mij leert kennen moet je eerst weten wie ik ben.
Ik heet Jay Greenhill en ik woon in Sunset Valley. Niet heel mijn leven, althans, mijn verste herinneringen gaan wel verder dan hier, maar ik ben niet anders gewend. Ik ben geboren in Flossom City (uit een ander verhaal van mij ;) ). Je zult er binnenkort wel een foto van zien, maar ik zal eerst nog wat meer vertellen.
De eerste jaren van mijn leven heb ik daar gewoond. Het is een vredig en mooi stadje omgeven met natuur. Na een tijdje werd het ons te onrustig, door de komst van veel stadse mensen. Hoewel het in Sunset Valley ook behoorlijk druk kan zijn, was dit wel onze toevlucht, zo heb ik mij laten vertellen. Wij gingen midden in de stad wonen. In dat huis woont nu mijn broer met zijn vrouw en kind.
Ik legde vanaf mijn jeugd iedere cent apart. Ik wilde later rijk worden en een groot huis kopen. Ik ben vroeg gaan werken, overal heb ik gewerkt om meer te verdienen. Ik ben architect geworden. Het verdient veel en ik vond het zelf nog leuk ook! Ten slotte won ik ook nog eens de loterij! Hoeveel geluk wil je nog meer?
Vorig jaar had ik genoeg geld om een huis te bouwen. Ik heb zelf meegewerkt aan de schetsen. Het is echt mijn droomhuis! Ik zal het je laten zien!
Afbeelding
Het staat aan het strand, kan niet beter toch?

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb al een speeltuin, maar dat is natuurlijk voor later als ik kinderen heb. Ik ben nu nog vrijgezel helaas. Ik heb ook al een babykamer, ik hoop zo dat hij binnekort in gebruik kan worden genomen.

Afbeelding
En dit ben ik dan, in mijn favoriete kamer: De keuken. Het is mooi ingericht en je kunt bijna helemaal rond kijken door de ramen.
Ik ben 21 jaar, en jammer genoeg ook werkeloos. Ik was het architect zijn zat. Teveel werk en stress. Ik had mijn huis nu, en wilde een rustiger leven vanaf nu. Maar er zijn wel dingen aan de hand vrees ik. Vorige maand is mijn zwembad aangelegd, en de Egyptenaren die het zwembad groeven deden heel raar, en het duurde ook verschrikkelijk lang voordat ze klaar waren. Ze verbleven in mijn appartement dat ik verhuur om zo nog wat bij te verdienen. Mijn appartement is op de 3e verdieping, de hoogste van het huis. Ik vermoed dat er iets is. Ze deden zo vreemd. Maar misschien is dat omdat ze niet zo goed onze taal spraken.
Maar even iets anders. Ik heb de laatste tijd een klein beetje overlast. Ik hoor bonken en stemmen. En dan lopen er ook af en toe nog mensen door mijn tuin! Ik hoop dat het gewoon verdwaalde strandgangers zijn, anders moet ik toch iemand gaan bellen.

Laatst gewijzigd door Jozz op wo 04 mei 2011, 19:07, 86 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 1]

Essel schreef:Ziet er al leuk uit... Ben benieuwd verder :0
Er komen nog een hele boel verassingen, maar ik ga het langzaam proberen op te bouwen :P
Geloof me dat je het niet vewacht :P (of misschien een beetje)

Hoofdstuk 1 zet ik er zo op, plaatjes heb ik al. Hoofdstuk 2 zal ik vandaag ook wel af krijgen maar ik weet niet wanneer ik hem erop zet
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 1]

afbuiter schreef:Vet mooi dat huis en die keuken! Waar heb je die vandaan? Of heb je die zelf gemaakt? Nee toch? :o

Begin maar snel.
Hij is gedownload, maar ik zal hier geen link zetten ;) heb al een bericht gestuurd ;)
het huis heb ik wel zelf gebouwd
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 1]

Update 1: Na regen komt nog meer regen
Afbeelding
Het was weer eens zo'n rustige avond, niks te doen. Ik moest echt eens werk gaan zoeken voor wat afleiding. Ik kon niet heel veel doen in mijn grote huis dan mijn vrienden uitnodigen en lol hebben. Ik las maar een boek om te tijd te verdrijven, en buiten begon het ook nog eens te regen. Geweldig
"Shit, ik heb mijn was nog buiten hangen!" Bedacht ik me.

Afbeelding
Ik sprong op en rende de zitkamer uit de gang uit en de andere, groene gang in.
"Ik heb echt een hekel aan de was doen!" Zei ik nog tegen mezelf.

Afbeelding
Ik sloeg de voordeur met een klap open en griste mijn was van de wijslijn af. Maar net toen ik het binnen had gelegd zag ik iets buiten.

Afbeelding
Het was een meisje die door de regen rende. Ik kende haar niet, ze zal wel niet van hier zijn dacht ik. Ik kan haar niet een heel eind door de regen laten lopen.

Afbeelding
"Hey! Kom hier maar heen!" Riep ik.
"Oke!" Riep ze terug. Ze keek ineens een heel stuk blijer.

Afbeelding
Ik liet haar binnen, maar nadat ze haar voeten had geveegd want als er 1 ding was waar ik mij aan ergerde, is vuile voetstappen op mijn mooie vloer.
"Mooi huisje heb je." Zei het meisje terwijl ze rondkeek in de hal.
"Bedankt, het heeft me veel moeite gekost, maar dan heb je ook wat he." Zei ik. "Kom maar even in de keuken zitten dan maak ik wat warme chocolademelk.
We liepen naar de keuken, en ze had gelukkig haar voeten goed geveegd, niet dat ik boos zou worden maar het scheelt toch een hoop dweilen. Alhoewel, dan heb ik wel iets te doen op een avond!

Afbeelding
"Ga hier maar zitten, dan maak ik de drankjes." Zei ik, terwijl ik haar een stoel aanbood.
"Bedankt." Zei ze. "Heel erg bedankt dat je me binnen hebt laten komen, het was echt heel koud en ik moest nog een heel stuk lopen."
"O, geen probleem." Antwoordde ik bescheiden. "Er woont hier verder toch niemand, dus ik heb zat plek." Ik glimlachte en draaide me om naar het apparaat.

Afbeelding
Ik schonk de glazen in, voorzichtig want het was wel warm he.
"Misschien kan ik er wel voor zorgen dat ze langer blijft." Dacht ik.
"Nou, eerst maar eens wat kletsen."
Ik nam de twee bekers in mijn hand en liep snel naar de tafel. Ze waren gloeiendheet en ik verbrandde mijn hand bijna.

Afbeelding
"Alsjeblieft." Zei ik terwijl ik de beker op tafel zetten kantelde ik mijn andere beker iets te veel, en morste chocolademelk over haar kleren.
"O, sorry. Ik.. euh." Probeerde ik.
"Maakt niet uit hoor, dat is er zo uit denk ik." Zei ze zacht lachend.
"Ik kan ze zo wel in de was doen als je dat wilt." Bood ik aan.
"Oke is goed."
"Nou, hoe heet je eigenlijk? Ik ben Jay. Dat is een afkorting van Jayden mijn officiele naam, maar niemand noemt me zo." Zei ik.
"Dat is grappig, ik heet Christa." Zei ze. "Maar iedereen noemt me eigenlijk Chrissy." Glimlachte ze.

Afbeelding
"Volgens mij kom je niet hier vandaan toch?" Vroeg ik.
"Nee dat klopt, ik kom uit Riverview." Zei Chrissy.
"Wat kom je hier dan doen?" Vroeg ik. Ik nam nog een slok, maar eigenlijk was het nog veel te warm.
"Ik ben als een soort proefkonijn hier." Zei ze. "Mijn moeder en 2 zussen willen graag verhuizen maar konden geen goed huis vinden in de buurt. Dus ben ik hier heen gegaan om te zoeken."
Ik wachtte even tot ze klaar was met een slok nemen en vroeg toen mijn volgende vraag.
"Dus je hebt eigenlijk geen onderdak nu?"
"Klopt." Antwoordde ze. "Ik wilde naar een hotel, maar dat is zo duur, dat kan ik denk ik niet betalen."
Even werd het stil, maar toen wist ik iets.
"Hee, ik heb hierboven een appartement waar niemand in zit. Wil je vannacht hier blijven?"
Haar ogen begonnen te stralen en ze toverde een brede glimlach op haar gezicht.
"Ja! Natuurlijk, heel erg bedankt dat je dit doet." Zei ze blij.
"Zal ik het even laten zien?" We stonden op. De lege bekers zette ik in de afwasmachine, en we liepen 2 trappen op.

Afbeelding
"Zooo, mevrouw, na u." Zei ik beleefd. Door de ramen kon je al zien dat het donker werd, zo maar eens gaan slapen dan.
Afbeelding
Chrissy giechelde en liep voor mij uit het appartement in.
"Mevrouw, volgens mij ben ik nog jonger dan hij is." Dacht ze lachend.
We liepen het appartement in, en ik vroeg nog een keer of ik haar kleren moest wassen.
"Ja, doe maar. Maar ik heb geen andere kleren bij." Zei ze.
"Oo...... Nou.. dat is geen probleem denk ik." Ik dacht na. "Wat dacht je er van om te douchen, in de tussentijd was ik je kleren. Er ligt ook nog slaapkleding ergens in een nachtkastje."
"Oke, maar dat wordt niet bij de kosten gerekend toch?" Vroeg ze met een lieve blik.
"Euh, ik weet niet eens of het je iets gaat kosten." Zei ik.
We liepen richting de badkamer.
Afbeelding
"Zo, mooi appartementje!" Zei Chrissy.
"Ach, je moet iets over hebben voor je klanten." Antwoordde ik wederom bescheiden.
"Hier is de badkamer." Zei ik.
"Oke, kom zo mijn kleren maar halen." Zei Chrissy toen ze naar binnen liep.
Zo haar kleren halen? Ik snapte het niet, ja half. Maar als dát waar zou zijn, zou ik mezelf eerst in mijn arm moeten knijpen.
Na 2 minuten hoorde ik haar stem.
"Kom maar!"
"Euh, is dat verstandig?" Vroeg ik verward.
"Natuurlijk! Ik heb niet alles uit hoor gekkerd!" Riep ze lachend terug.
Ik stapte de badkamer in en deed de vieze kleren in een zak.

Afbeelding
"Zie je zo!" zei ik.

Jay ging een verdieping lager de kleding wassen, terwijl Chrissy een beetje stond op te warmen onder de douche.
Afbeelding Afbeelding

Toen Jay klaar was met de was, en weer in het appartement was, klopte hij op de badkamerdeur. Hij legde de kleren ervoor en ging op de bank tv zitten kijken.
Chrissy was snel klaar en kwam naast hem zitten.

Afbeelding
"Nogmaals bedankt Jay, ik vind het heel aardig van je dat je dit doet." Zei Chrissy.
"Nou, ik ben gewoon klantvriendelijk." Glimlachte ik. O, domme opmerking! "Maar, euh, natuurlijk zou ik dit doen, ik vind dat dat hoort." Nou goed, iets beter dan jongen.
"Weet jij misschien nog een goed huis in de stad?" Vroeg Chrissy nadat we even naar een niet-grappige comedy hadden gekeken.
"Nou, ik weet wel dat ze op de kruising in de Landgraafstraat pas nieuwe appartementen hebben gebouwd." Antwoordde ik."Maar ook een straat verder in de Meiboslaan volgens mij staan ook een paar huizen te koop."
"O heel erg bedankt! Ik zal morgen eens gaan kijken, ik hoop dat mijn famillie het ook mooi vind."
Morgen, morgen! Natuurlijk, dan was ze weer vertrokken! Ik verborg mijn teleurstelling en stelde nog maar een vraag.
"Hoe is je famillie?" Vroeg ik. Chrissy haalde een foto uit haar zak.
"Ik ben erg aan ze gehecht, dus heb ik een foto bij." Zei ze terwijl ze de foto op tafel zette.

Afbeelding
"Dit is ons huis in Riverview." Zei ze. "Van links naar rechts zie je: Mijn moeder Liana, mijn kleinere zusje van 16 Hayley, mij en mijn iets oudere zus Riley."
Ik bekeek de foto.
"Wow!" Zei ik, ik dacht nog:waarom Jay ben je zo'n sukkel!
"Eu, wat?" Vroeg Chrissy die het hopelijk niet verstaan had.
"Eu, Oh!" Zei ik blozend.
"O, ik verstond je niet, ik zette net de tv op een andere zender!" Lachte ze.

Afbeelding
Ik lachte maar wat mee.
"Dus, hoe laat ga je weg?" vroeg ik voorzichtig.
"Nou, niet te vroeg." Antwoordde ze. "Ik wil ook wel eens uitslapen."

Afbeelding
We keken nog even naar een romantische zeik film toen ik op de klok keek.
"O, hee, het is al bijna 10 over 12!" Zei ik verbaasd.
"Dan ga ik zo maar eens slapen." Zei Chrissy met een gaap.
Ze liep met me mee naar de deur.

Afbeelding
"Heel, heel en heel erg bedankt Jay! De enige die ooit zoiets lief zou doen voor mij is Riley of mijn moeder!" Zei Chrissy met een lach.
"Graag gedaan, ik zie je morgenvroeg!" Zei ik. "Ik sluit de deur wel."
We namen afscheid, ik liep om de hoek naar de deur, Chrissy naar de slaapkamer die aan de woonkamerkant van het appartement was. Ik zei dat ik naar beneden zou gaan, maar ik keek stiekem om de hoek tot dat zij ook om de hoek was. Pff, het is wel een leuke meid zeg!

Afbeelding
Chrissy lag nog even op bed na te denken over vandaag. Over de hele lange bus en treinreis, en het goede onderdak hier. Daarna viel ze toch echt ik slaap.

Afbeelding
Het uitzicht was verder ook prachtig!

Maar ondertussen...
Afbeelding
Was Jay terug het appartement in geslopen, wat is hij van plan?
Tja, lees het in de volgende update! Die deze zondag nog komt!
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 1]

Janne_xxx schreef:Ik heb een vraagje:
Zou je je huis op de uitwisseling kunnen zetten?
Da's echt een supermooi huis! :D
Maar 't is niet dringend ofzo hoor.
'k vraag het maar alleen :P
bedankt voor de reacties :)
ik was vannacht nog ff doorgegaan tot 4 uur ofzo (doe ik wel vaker in de vakantie :P) en ik moet nog 1 of 2 plaatjes en dan zet ik deel 2 erop, ben er al aan begonnen.

en dat huis, ik heb geen officiele game dus ik kan niet op de uitwisseling van ea. Ik zal hem proberen ergens anders te uploaden ;)
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 1]

Update 2: Dit is mijn huis

Afbeelding
"Hmm, eieren en dan mixen, oke!" Fluisterde Jay tegen zichzelf. Ik mocht Chrissy niet wakker maken. Ik ging even op de bank liggen en viel in slaap, als ik maar op tijd wakker werd.
Na een paar uurtjes werd ik weer wakker.
"Pfoe, het is nog donker!" Zei ik zacht. Ik liep zachtjes naar de keuken en pakte wat ik nodig had. Ik stond daar de rest van de nacht te koken, wat een grap!

Afbeelding
Ondertussen werd het al wel ochtend in Sunset Valley, opschieten Jay!

Afbeelding
Ik keek even uit het raam, wat een uitzicht! Dat had je niet in Riverview, daar wilde ik dus nooit gaan wonen.
Snel ging ik verder met koken want ik was bijna klaar en moest opschieten.
Ik zette de pan nog een keer op het vuur en na een tijdje waren mijn mini pannenkoeken klaar. Ik legde ze op een bord. Daarna schreef ik nog een briefje en legde dat er midden in.
Stilletjes sloop ik naar de slaapkamer, en draaide voorzichtig de knop om. De deur viel uit het slot, maar dat was het enigste geluid. Ik bleef nog even staan luisteren maar hoorde alleen de adem van Christa.

Afbeelding
Ik sloop naar het bed toe, en zette het bord voorzichtig op het bijzettafeltje. Daar stond ik dan, ik bleef even naar haar kijken... Zo rustig...
"Ik zal maar eens weggaan voordat ze wakker wordt." bedacht ik me.

Afbeelding
Ik sloop net zo zachtjes de kamer weer uit, en ging op de bank tv kijken zonder geluid aan.
Het programma ging over verhuizen, toevallig!

Afbeelding
Ondertussen werd Chrissy wakker van het licht dat binnenviel.
Ze gaapte. "O, wat een heerlijk bed is dit." Ze ging op de rand van het bed zitten toen ze de schaal pannenkoeken zag staan.
"Wat is dit nou?" Vroeg ze zichzelf af.

Afbeelding
Ze liep er naar toe en pakte de schaal.
"Er ligt een briefje in, eens kijken." Ze begon het te lezen. "Goedemorgen Chrissy, ik heb ontbijt voor je gemaakt, ik hoop dat het lekker is! Groetjes Jay."
Ze las het nog een keer en glimlachte.

Afbeelding
Chrissy liep de kamer uit en bekeek het appartement nog maar eens.
"Ik heb echt geluk gehad!" Zei ze nog tegen zichzelf. Ze liep de hoek om en daar zat Jay tv te kijken.
"Ow, hee goedemorgen!" Zei ik. Chrissy lachte en zei ook goedemorgen.

Afbeelding
"Waar kijk je naar?" Vroeg ze.
"O, zo maar iets over huizen." Anwoordde ik. "Zullen we eten ik heb echt honger."
"Is goed." Ze liep naar de keuken, maar daar ontbrak iets.

Afbeelding
"Euhm, Jay, er staan geen stoelen." Zei ze verbaasd terwijl ze de schaal op tafel zette.

Afbeelding
"Serieus? Dan ga ik er snel een paar uit de schuur halen!" Ik kleedde me snel nog even om, want ik ging naar buiten en dan is het wel koud in je onderbroek.

Afbeelding
Ik rende de trap af en struikelde bijna over mijn losse veters. Dat zou pas een goed begin van de dag zijn!

Ondertussen zat Chrissy van het uitzicht te genieten, ze kreeg er geen genoeg van
Afbeelding

omdat we nog even op Jay wachtten, nog wat mooie plaatjes van de omgeving!
http://i447.photobucket.com/albums/qq20 ... hot-11.jpg
http://i447.photobucket.com/albums/qq20 ... hot-12.jpg

Afbeelding
"Zo daar ben ik weer!" Riep ik hard toen ik de deur open trapte met mijn voet, ik had mijn handen vol he.
Chrissy schrok enigszins en keek om.

Afbeelding
"Ik doe wel weer mijn ochtendkleding aan, ik heb geen zin om met deze warme zooi aan te lopen." Zei ik.
"Oke, ik begin alvast met eten." Antwoordde Chrissy.
Ik liep de badkamer in.

Afbeelding
Ik was snel klaar, ik had ook honger dus ik deed alles maar even snel en liet mijn kleren op de grond liggen.

Afbeelding
Ik ging tegenover Chrissy zitten en at heel snel 1 pannenkoek op.
"Wat was je van plan te gaan doen vandaag?" Vroeg ik met mijn mond vol.
"Euhm, ik wilde verder gaan op huizenjacht." Zei Chrissy voorzichtig.
"Dan kun je het beste naar de plek gaan die ik gisteren aanwees." Zei ik.
"Daar wilde ik ook heen gaan, maar ik weet eigenlijk de weg niet." Zei ze.
"Komt wel goed." Antwoordde ik. Daarna zeiden we niet zo veel meer. Toen we klaar waren met eten zette ik de restjes in de koelkast en Chrissy waste af.

Afbeelding Afbeelding

"Zullen we meteen de was gaan doen?" Stelde ze voor. "Dan kan ik ook meteen het huis verkennen."
"Doen we!" Antwoordde ik. Ik ging mijn kleren uit de badkamer halen, maar ik bedacht me dat ik ze net zo goed aan kon doen, ze waren toch niet vies.
Daarna leidde ik Chrissy naar het washok 1 verdieping lager.

Afbeelding
"He! Wat voor een kamer is dat Jay?" Vroeg Chrissy belangstellend.
"O dat, dat is de, eu, babykamer..." Aarzelde ik. "Ik hoop hem binnenkort te kunnen gebruiken.." Ik bloosde en keek de andere kant op. Chrissy liep naar het raam toe en giechelde een beetje.

Afbeelding
Chrissy droomde even weg. Wat zou zij toch graag een kindje krijgen en opvoeden. Dat leek haar zo geweldig mooi! Ze kon wel uren naar de babykamer staan kijken.
Ik haalde haar uit haar droom.
"Ik heb het raam erin gemaakt zodat ik wat meer uitzicht en bescherming over de baby zou hebben." Zei ik.
"Wil je de rest ook zien?" Vroeg ik. Ze stemde er mee in, en we liepen linksaf voorbij de logeerkamer en tegenover de 'normale' badkamer was mijn kamer.

Afbeelding
"Dit is mijn kamer." Zei ik terwijl we binnen stapte.
"Wow, echt leuk man." Zei Chrissy die met grote ogen rondkeek.
"Kom, hier is niet heel veel te zien, ik laat je de balkons zien." Zei ik terwijl ik al weer op de gang stond.

Afbeelding
"Hier links (vanuit zijn ogen) is het grote balkon en rechtdoor is het kleinere voorbalkon." legde ik uit. Chrissy zei niks en liep het balkon op.

Afbeelding
Ze ging aan de rand staan.
"Ik ben verliefd..." Zei ze dromerig.
Ik onderbrak haar.
"W.. wat?" Ik kon het niet geloven!
"Op het uitzicht, ik kan er geen genoeg van krijgen!" Zei ze alsof ze Jay niet hoorde.
"O." Zei ik zacht. "Ja ik ook!"

We bleven even staan kijken en liepen toen rechtsaf langs de wc en bleven voor een slaapkamer staan.
Afbeelding
"Dit wordt ook een slaapkamer voor een toekomstig kind." Begon ik. "Ik hoop op een meisje."
Chrissy zei:"Mm." terwijl ze weer diep in gedachten raakte. "Een meisje wilde zei ook, wat grappig."

Afbeelding
We liepen naar beneden om naar de woonkamer te kijken.

Afbeelding
"Rechts van je is de keuken, dat wist je al, en hier is de zitkamer." Zei ik.
Chrissy knikte.

Afbeelding
"Hier rechts heb je nog een deur naar de keuken." Zei ik. En we liepen de woonkamer in.

Afbeelding
"Nou nou, ik ben jaloers hoor!" Lachte Chrissy.
"Ja, ik heb het ingericht in mijn lievelingskleur, en ik had nog genoeg geld voor wat leuke spulletjes." Antwoordde ik.
"Oe, een speeltuin?" Vroeg ze.
"Ja, dat is.." Begon ik.
"Voor een toekomstig kind." Ze lachte en knipoogde naar me. We liepen de tuin in en ging op de schommel zitten.

Afbeelding
Ik was een beetje stil, ze zou zo weggaan en misschien zou ik haar nooit meer zien.
"Je hebt een fantastisch huis Jay!" Zei ze.
"Dankje, volgens mij heb je nog niet alles gezien, maar dat komt..."Zei ik."..Misschien.. nog wel een keer."
Het bleef even stil, maar ik wist wel wat nu!
"Zal ik je zo brengen? Ik heb 2 auto's staan." Bood ik aan.
"O wil je dat doen? Geweldig!" Riep ze blij.
Ik lachte wat.
"Zullen we gaan?" Nu kon ik niet meer wachten natuurlijk!
Ik liet haar de garage zien.

Afbeelding
Haar mond viel open van verbazing. Ik lachte.
"Hierboven is mijn hok." Lachte ik. "Daar kan ik lol hebben met wat vrienden."
Chrissy was even stil, en stapte in de BMW.
"We gaan met de Ferrari Chrissy." Lachte ik.
"O, oke dan." Ze was een beetje uit het veld geslagen, maar op een positieve manier. "Ik moet nog even omkleden, kan dat hierboven?" Vroeg ze.
"Tuurlijk, ik zal niet kijken hoor." Lachte ik. Of wel? Nee daar ben ik een te aardige jongen voor, dat kan niet.
Ze was zo klaar met omkleden.
We stapte in de auto en gromde de straat op.

Afbeelding
"Gordels om!" Riep ik.
"Heb ik al." Zei ze plagerig.

We reden naar de kruising op de Landgraafstraat.

Afbeelding
geen bijschrift nodig :P

Afbeelding
We kwamen veilig aan bij de nieuwe appartementen. We waren niet erg onder de indruk ervan en de prijs was ook nog eens veel te duur.
"Hier tegen over zijn nog een paar appartementen." Zei ik.

Afbeelding
We stapten uit en bekeken de andere huizen.
"Deze hebben wel iets leuks." Zei Chrissy. "Maar het is niks voor mijn moeder. Misschien wel voor Riley als ze alleen gaat wonen."
We wierpen een laatste blik op de appartementen en reden de hoek om.

Afbeelding
"Ho Jay! Stop hier!" Riep Chrissy ineens. Ze sprong uit de auto en liep naar het bord 'te koop'.

Afbeelding
"Dit huis is geweldig!" Zei ze. "En niet duur ook."
"De eigenaren zijn er niet, ik zal het nummer wel opschrijven." Ik pakte een kladblok en schreef het telefoonnummmer op.
"Ik zal mijn moeder zo eens bellen om het nieuws door te geven, ze gaat hier echt van houden!" Zei Chrissy enthousiast.
We stapte weer in.

Afbeelding
Het werd al weer vrij laat. Chrissy wilde nog wel even een rondleiding door de stad, dus reed ik wat om, om wat te laten zien. We stopten niet want ik zag al een donkere wolk hangen boven de heuvels.

Update 3 komt vanavond/vannacht :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie