Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 7 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [UPDATE 4 geupdate !!!!!!!!! SEIZOE

update 4 is nu ook helemaal af dus lees die eerst even af aub ajb svp

Update 5: Normale dagen bestaan niet!
Op de terugweg naar huis ben ik eerder uit de taxi gesprongen om naar het cafe te gaan. Het leek me wel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten. Helaas voor mij zat er maar 1 man.

Afbeelding
"Hey, ik ben Jay en ik ben nieuw hier." Zei ik. De man schrok een beetje van mij en vertelde zijn naam die ik niet kon onthouden.
"Ja ik schrok van je, het is hier normaal een beetje uitgestorven." Zei de man.
"Dat is niet mooi, het is wel een mooie tent." Zei ik.

Afbeelding
"Eerlijk gezegd verdiend deze plek een beter lot." Begon hij. "Als iemand het wil kopen dan mag hij het hebben."
Ik dacht even na. Ik had nog zat geld en er zou binnenkort ook nog een hoop bijkomen. Dus waarom niet?
"Ik wil het hebben, voor hoeveel doe je het?" Vroeg ik.
"Met 15.000 ben ik blij genoeg, dan maak ik er zelfs winst op." Zei de man.
"Oke ik doe het." Zei ik met een lach op mijn gezicht.
"Je mag meteen beginnen, ik ga naar huis want mijn vrouw kan ieder moment bevallen." Zei hij.
"Toevallig, ik zit in hetzelfde schuitje." Zei ik. We namen afscheid.

Afbeelding
Ik oefende wat met drankjes inschenken, zo moeilijk was dat niet.

Afbeelding
Ik dacht na. Er moet toch iets veranderen hier, anders komt en nooit iemand binnen. Ik keek op de 1e verdieping en daar stonden alleen een paar kratten bier. Nou, daar begin ik dus.
Ik bestelde een hoop spullen voor een soort feestzaal en ik dacht verder. Ik bestelde nog wat ander spul maar dat zou dan weer wat later komen. Ik vond het best en sloot het cafe toen ik weg ging. Zo veel mensen zal ik wel niet teleurstellen dacht ik.

Afbeelding
Chrissy was thuis bezig om Flore te leren plassen op het potje. Ze had echt geen zin om steeds die luiers te gaan verwisselen en ze moest ook echt leren voor haarzelf te zorgen. Niet dat Chrissy en ik een probleem hebben met het opvoeden, dat is echt super leuk, maar ze kan niet onafhankelijk worden.

Afbeelding
Kijk ze nou, mijn meiden. Die koppies lijken echt wel op elkaar hoor!

Afbeelding
Met wat tegenstribbelen en lieve blikken lukte het Flore niet om onder de training uit te komen.
"Nee schat, je moet echt even hier op plassen hoor." Zei Chrissy streng. Flore deed het uiteindelijk toch, en daarna moest ze naar bed toe.

Afbeelding
Chrissy zette haar eerst in het kleine wiegje, maar toen realiseerde ze zich dat Flore daar niet meer in past, dus op naar de andere wieg.

Afbeelding
"Wawah!" Zei Flore droevig.
"Ooh maar ik ga nog niet weg hoor Flore, ik blijf wel even bij je zitten." Zei Chrissy met een lach, ze vond kindjes altijd zo schattig en nu er zelf een had kon ze maar moeilijk haar lach steeds verbergen.

Afbeelding
Flore lag nog even tegen Chrissy te brabbelen en viel uiteindelijk toch in slaap.

Ik was ondertussen thuis gekomen, en ik wilde Flore een nachtkusje gaan geven toen ik Chrissy ook nog in de kamer zag.
Afbeelding
"Hee!" Zei ik blij.
"En nog mensen ontmoet?" Vroeg Chrissy.
"Nee ik heb meteen de hele tent overgenomen!" Zei ik lachend.
"Oh!" Zei Chrissy verrast. "Leuk!"
We gaven elkaar en Flore een nachtkus en ging weer naar ons lekkere zachte bed.

Slapen deden we niet veel, het was veel te warm en een raampje open zetten haalde niks uit. Om de zoveel tijd gingen we om de beurt bij Flore kijken. Toen het licht werd en ik ging kijken was ze wakker. Ik werd verwelkomt met een schreeuw van blijdschap. Ik schrok me kapot op deze vroege ochtend.

Afbeelding
"Kom eens meisje, dan ga ik je nog wat bijleren." Zei ik. Ik tilde Flore uit de wieg en we gingen voor de makkelijkheid even in de gang zitten.

Afbeelding
Het praten ging haar verrassend genoeg best goed af.

En eventjes later kwam Chrissy kijken.
Afbeelding
"Hoi lieverds." Zei ze. "Ik heb een beetje buikpijn Jay, wat kan dat betekenen?"
"Uhm, misschien komt de baby wel?" Raadde ik.
"Waby!" Riep Flore met een blij gezicht. We schoten allemaal in de lach.

Afbeelding
"Oh het is echt de baby!" Riep Chrissy in paniek, ik stond snel op en Flore keek of ze water zag branden en olifanten zag vliegen.

Afbeelding
"Kom, dan gaan we snel naar het ziekenhuis!" Zei ik. Maar net toen ik de babysitter voor Flore had gebeld kwam onze nieuwe baby er al aan!

Afbeelding
Weer was het een meisje, ik maakte me eerst een klein beetje zorgen dat ik straks in een huishouden met allemaal vrouwen zat, maar misschien kregen we ooit nog wel eens een zoon. Dat zou ik nu wel willen, ik wil wel dat de Greenhill familie ook via mij verdergaat. Mijn broer had een kind genaamd Jake, maar die wonen nog in Sunset Valley. Als ik geen zoon zou krijgen zou mijn tak van de familie gauw verdampen.
Maar goed, we hebben weer een dochter en ik ben blij!

Afbeelding
"Naam?" Vroeg ik, ik had de vorige keer de naam bedacht, en nu mocht Chrissy.
"May, dat vind ik gewoon mooi!" Zei Chrissy met een big smile.

Afbeelding
"Maytje, kom eens hier!" Zei ik lachend. Ik pakte haar over.
"O ik houd ook van jou!" Zei ik blij. Ik dacht dat ik de vorige keer de gelukkigste persoon op aarde was op Chrissy na, maar dat is bij deze bevestigd.

Afbeelding
We legde May samen in de wieg. Flore was ook blij met haar zusje, en van al die spanning moest ze nodig naar de wc.

Afbeelding
"Goed zo kleine meid!" Zei Chrissy. "Heb ik haar geleerd he."
"Ja heel goed." Zei ik.

Afbeelding
Ik pakte Flore even op.
"Kijk Flore, dat is je zusje May." Zei ik.
"ooo." Zei Flore. "Usje, May."
"Haha, goed zo goed zo!" Zei ik enthousiast. Ik gaf haar een kus en zette haar weer neer.

Afbeelding
"Papa papa!" Zei ze.
"Ja schat". Zei ik.
Ze probeerde op te staan en pakte mijn handen.
"Jij wilt lopen he, maar dat zul je toch moeten oefenen." Zei ik lachend.

Afbeelding
Het was heel komisch om te zien, maar het ging steeds beter.
"Papa!" Zei ze. Ik pakte haar op.
"Ja droppie." Zei ik, mijn geduld kon ik gelukkig bewaren.

Afbeelding
"Papa papa!" Zei ze weer.
"Wat is er dan Flore." Zei ik met dezelfde stem als zij.
Ze boog naar mijn oor en fluisterde. "Poep!" Ze schaterde het uit.
"O maar dat is een vies woord hoor!" Zei ik lachend. "Wie heeft kleine Flore dat geleerd dan?"
"Mawa!" Zei ze blij.
"Ohoh, dat is stout zeg!" Zei ik lachend. Dat zal ze wel gezegd hebben bij het zindelijk maken.
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [UPDATE 4 geupdate !! en U5 ook onl

caesar11111 schreef:super leuke update :wub

maar waar heeft ie toch aldat geld vandaan ? :3
Hij was al enigszins rijk, en hij heeft ook zijn vorige huis verkocht en dit huis voor veel minder gekocht.
Maar goed de enigste keer dat ik motherlode heb gebruikt was op het begin om de tombe te maken onder het huis, het eerste huis had ik gekocht met familyfunds.
Cheats 4 life! (maar alleen als het uitkomt want voor de rest speel ik gewoon normaal hoor XD)
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [UPDATE 4 geupdate !! en U5 ook onl

ik ga binnenkort een video maken over het dagboek, meer een soort muziekvideo. (ja ik ga binnekort ook weer update maar ik zit nu in het examenjaar en dan moet je dus wel iets doen op school XD)
Ik had dus even wat oude troep doorzocht op mijn pc en ik vond wel wat 'oude' liedjes die daar misschien geschikt voor zijn. Ik maak even een poll voor in de beginpost en daar kan je er verder over lezen.

en btw, mijn muziek voorkeur gaat meer uit naar dit hoor :P ik heb muziek gepakt die misschien wel bij het filmpje het beste past :) dus dit hoort er niet bij maar wil ik even laten zien :P (wordt eigenlijk pas een beetje leuk vanaf 0:35) http://www.youtube.com/watch?v=QaOK3-6i_Aw
en voor de gezelligheid nog maar een :P Die heb ik zelf gemixt (niet gemaakt maar in elkaar gezet en gemixt :P Ik heb hierin 1 echt liedje erin verwerkt en vocals van een ander liedje. De rest waren samples van internet en die heb ik omgetoverd wat tot mijn verbazing nog erg goed klonk! Maar ik heb de muziek niet gemaakt, als ik dat toch een kon :D ) http://www.youtube.com/watch?v=IJ6Cc66QuYY

Laatst gewijzigd door Jozz op do 09 sep 2010, 21:44, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie