Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 24 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [ Update 13 - 1: Kerstupdate Jonge!]

de update komt deze maand nog. Zoals ik heb beloofd, dit keer heb ik het dus beloofd ;) en het zal wel niet eind maart worden, want dan heb ik weer tentamens ;)

ik weet ook wel dat je niks met een belofte kan :P maar goed, dan weet je het in ieder geval ;)

er moet nog het een en ander gebeuren (voor het volgende seizoen) vandaar dat het niet zo snel gaat (had btw ook problemen met mijn spel laatst maar dat is geloof ik opgelost, hoop ik)

\/ :glare

Laatst gewijzigd door Jozz op zo 13 mar 2011, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Zon, Jay en Strand! #*#*# SEIZOEN 4#*#*# [ Update 1]

SEIZOEN 4

Update 1: Aan alles zit een begin en aan alles komt een eind

Er is veel tijd voorbij gegaan. Flore en May zijn allebei nóg groter geworden, kun je het je voorstellen??
Ik en Chrissy zijn ook wat ouder, maar dat valt gelukkig niet zo op.
Ik zal jullie wel weer even opnieuw voorstellen, anders kan je de meiden niet uit elkaar halen.

Afbeelding
Dit is May.

Afbeelding
En dit is Flore nu.

Afbeelding
Dit ben ik.

Afbeelding
En dit is Chrissy.

We zitten op een zondagmiddag gezellig met zijn allen voor de tv. Ons nieuwe huis is echt geweldig, we hebben geen problemen met de buurt en er zijn geen gekke dingen hier. Uiteindelijk toch een plekje gevonden waar we rustig kunnen leven.

Afbeelding
De tv staat aan maar er is niet echt iets bijzonders op. Een of andere stomme reclame over hondenbrokken. Bah, honden, ik moet er niet aan denken.

Afbeelding
Flore kijkt me aan en schraapt haar keel.
"Pap, mam." Begint ze voorzichtig.
"Ja liefje." Antwoord ik afwachtend.
"Weten jullie dat ik..." Zegt ze voorzichtig. "Een vriendje heb?"
Er valt even een stilte.

Afbeelding
"Leuk!" Zeg ik verbaasd. "En? Hoe is hij?"
"Heel leuk." Antwoord Flore glimlachend, blij dat het goed wordt opgenomen. "Maar er is nog wel iets. Misschien komt hij hier wonen."
"Ho ja. Echt niet." Sputtert May.

Afbeelding
"Ik hoef jou vriendje niet hier in huis!" Antwoord ze chagrijnig. Ik kijk opzij, het is soms wel lastig nu May ouder is geworden, dat ze overal een mening over heeft.
"May, we leven hier met zijn vieren, het draait niet alleen om jou." Zeg ik rustig.

Afbeelding
May glimlacht, maar meent het niet.
"Ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind?" Zegt ze opstandig. May zapt naar een andere zender. Die reclames kwamen ons toch de strot uit. Daarna gooit ze de afstandsbediening weer op het tafeltje. En keek me aan.
Ik reageerde niet, dat wordt toch weer een eindeloze discussie die nergens over gaat.

Afbeelding
"Kijk schat." Zeg ik als ik me tot Flore wend. "We kennen hem niet eens. Laat hem dan eerst even aan ons zien."
"Ja dat snap ik, maar." Ze keek me aan maar ik gaf geen krimp. "Oke, ik haal hem zo wel."

Afbeelding
Afbeelding
"Ik ben zo terug." Zegt ze. Flore staat op en rent snel naar buiten toe.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat ze een rijbewijs heeft scheelt ons ook een hoop tijd. Van al dat halen en brengen wordt je ook niet blij.

Na een klein ritje komt ze veilig bij het huis van haar vriendje aan. Het lijkt nogal rustig vanaf de buitenkant. Hij woonde in het houten huis met een paar vrienden. Binnenkort moesten ze er uit, dus hij zoekt daarom een nieuw huis.

Afbeelding
Met een lichte spanning loopt Flore naar de deur. Ze kijkt snel even door het raampje, maar ze ziet nog niemand.

Afbeelding
Met trillende hand belt ze aan. Ze slaat een zucht van opluchting als de deur open zwaait.

Afbeelding
"Heey Flore!" Zegt hij blij. Hij stapt naar buiten en omhelst haar kort.
"Heey liefje." Fluisterd Flore.

Afbeelding
"Hee luister Jacob." Begint ze. Flore verteld van het gesprek van daarnet, en dat hij dus bij haar langs moet komen om haar ouders te ontmoeten.
"Ooh dat is goed." Zegt Jacob. "Het komt in orde, ik ben toch niet eng of wel?"
"Haha echt wel." Zegt Flore plagerig.

Afbeelding
Flore drukt haar lippen op de zijne. Lang bleven ze niet staan, ze moeten door.
"Ik rijd wel." Zegt Jacob als hij de sleutels wilt pakken.
"Nee ik rijd!" Roept Flore lachend. Hij trekt een bedroefd gezicht maar daar trapt ze mooi niet in. Ze springen in de auto en gaan weer op weg naar Flore's huis.

Afbeelding
Afbeelding

Hoe zal de ontmoeting verlopen??

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie