Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 6 van 6

cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 100 minimensjes Probleem!

^ Dat lukte dus ook niet. Mijn vader heeft vandaag hiervoor nog lang achter de computer gezeten, maar het hem lukte het ook niet. Ik vind het echt heel erg.

edit:
v ik ga het morgen proberen

Laatst gewijzigd door cynderxxx op wo 11 apr 2012, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

probeer
*naamsave*.sims3 te verwijderen(of op bureaublad te verplaatsen*
en bij *naamsave*.sims3.backup het '.backup' te verwijderen uit de naam
dan ga je terug naar de 1 na laatste keer dat je gesaved had, misschien dat het dan werkt?

ik hoop dat het werkt
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
cynderxxx

Ik heb het geprobeerd eerst werkte het maar na een half uur ging hij weer zwart AAAAH dit is frustrerend :cursing

edit: Ik bedenk me nu net dat ik die poppetjes even in depot had moeten gooien. Vanmiddag ga ik dat gewoon doen.
Afbeelding
cynderxxx

Als ik met die methode van de back up naar het spel ga en probeer mijn poppetjes in depot te gooien loopt het spel helemaal vast :cry. Nu vind ik het echt niet leuk meer. De enige optie die ik nog kan bedenken is namaken maar daar dat kan ik niet. Mijn hoop is een beejte op nu :cry
Afbeelding
cynderxxx

^ Dat is ook een optie maar ik heb me er al bij neergelegd en heb net het einde geschreven. Ik vind het wel erg jammer maar ik denk dat ik later dan weer een ander dagboek maak. Hierbij het einde.

Afbeelding
Ik bel de dokter voor een afspraak. Ik kan morgenochtend gelijk terecht.

Afbeelding
Voor de zoveelste keer loop ik een ziekenhuis binnen. Alleen is het dit keer niet voor een echo of bevalling. Heel erg raar. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een ziekenhuisbezoek. Ik hoop dat het niks ernstigs is
Afbeelding
'Goedemorgen mevrouw gaat u maar even liggen dan zal ik uw buik even onderzoeken.' zegt dokter John. Hij onderzoekt me met veel verschillende apparaten. Het lijkt wel of er geen einde aan komt. Hij stelt ook veel vragen, of ik wel eens een operatie heb gehad aan mijn buik en of ik zwanger ben geweest. 'Ja.' zeg ik heb zes kinderen.
Afbeelding
Uiteindelijk is hij klaar. Hij staat een beetje ongemakkelijk te kijken. Het lijkt alsof hij er omheen draait. 'Uit het onderzoek is gebleken dat je, nouja. Je hebt zes kinderen en dat is best wel veel. Ik denk dat de vorige keer dat je zwanger was je baarmoeder een soort van gescheurd. Je kan geen kinderen meer krijgen zonder te overlijden.
Afbeelding
Ik kan het niet geloven. Tranen prikken in mijn ogen en voor ik het kan tegenhouden en ze stromen over mijn wangen. John staat er een beetje ongemakkelijk bij te kijken. Hij heeft medelijden met me. Zo erg dat het gewoon voelbaar is.
Afbeelding
Dan voor ik er erg in heb voel ik zijn lippen op de mijne en zoenen we, zo lang we kunnen

Afbeelding
Jaren later als Flora, Luc en Jesse het huis uit zijn. Kom ik thuis met een mandje. Vol trots haal ik mijn jongste dochter Tessa eruit. Ik heb haar geadopteerd na mijn huwelijksreis met John.
Afbeelding
Ik natuurlijk met zes prachtige kinderen heerlijke tijden gehad. Maar nu besef ik pas hoe erg ik een echt gezin heb gemist. Met z'n drietjes creëren we het perfecte leven.

Einde
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie