^ Dat is ook een optie maar ik heb me er al bij neergelegd en heb net het einde geschreven. Ik vind het wel erg jammer maar ik denk dat ik later dan weer een ander dagboek maak. Hierbij het einde.

Sinds Jesse in mijn buik zat heb ik al last van mijn buik. Ik loop er al lang mee rond maar het gaat niet weg.

Ik bel de dokter voor een afspraak. Ik kan morgenochtend gelijk terecht.

Voor de zoveelste keer loop ik een ziekenhuis binnen. Alleen is het dit keer niet voor een echo of bevalling. Heel erg raar. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een ziekenhuisbezoek. Ik hoop dat het niks ernstigs is

'Goedemorgen mevrouw gaat u maar even liggen dan zal ik uw buik even onderzoeken.' zegt dokter John. Hij onderzoekt me met veel verschillende apparaten. Het lijkt wel of er geen einde aan komt. Hij stelt ook veel vragen, of ik wel eens een operatie heb gehad aan mijn buik en of ik zwanger ben geweest. 'Ja.' zeg ik heb zes kinderen.

Uiteindelijk is hij klaar. Hij staat een beetje ongemakkelijk te kijken. Het lijkt alsof hij er omheen draait. 'Uit het onderzoek is gebleken dat je, nouja. Je hebt zes kinderen en dat is best wel veel. Ik denk dat de vorige keer dat je zwanger was je baarmoeder een soort van gescheurd. Je kan geen kinderen meer krijgen zonder te overlijden.

Ik kan het niet geloven. Tranen prikken in mijn ogen en voor ik het kan tegenhouden en ze stromen over mijn wangen. John staat er een beetje ongemakkelijk bij te kijken. Hij heeft medelijden met me. Zo erg dat het gewoon voelbaar is.

Dan voor ik er erg in heb voel ik zijn lippen op de mijne en zoenen we, zo lang we kunnen

Jaren later als Flora, Luc en Jesse het huis uit zijn. Kom ik thuis met een mandje. Vol trots haal ik mijn jongste dochter Tessa eruit. Ik heb haar geadopteerd na mijn huwelijksreis met John.

Ik natuurlijk met zes prachtige kinderen heerlijke tijden gehad. Maar nu besef ik pas hoe erg ik een echt gezin heb gemist. Met z'n drietjes creëren we het perfecte leven.
Einde