Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

^ Bedankt! :knuffel
Ik gebruik zelf een Dell Inspiron 15R SE. Toen ik hem kocht, was het nog veruit het beste wat je voor die prijs kon krijgen. Echter is sinds december vorig jaar het FullHD scherm eruit gehaald, waardoor het sinds dien weer een minder interessante laptop is. Nu heeft Dell geloof ik weer een nieuwe collectie, dus je moet maar kijken.
Daarnaast heb ik ook nog een computer, die wel een beetje een overkill is voor TS3. (Thuis gebruiken we 'm dus wat meer voor andere dingen.) 250fps is daar namelijk niet moeilijk op te halen op hoogste settings, maar met een fps-limiter gaat het wel. :P

Als je wat uitgebreider advies wilt, moet je maar even een topic hier ergens openen. Dan zal ik wat meer laptops/pc's voor je uitzoeken. ;)

V Kan. Beetje zonde alleen van die 710M, want die is namelijk maar amper beter dan de Intel HD. Je kunt in dat prijssegment dus beter investeren in een goede processor zonder losse videokaart.
Maar zullen we het discussiëren gewoon buiten mijn topic doen? Houdt 't tenminste een beetje overzichtelijk hier. :P

Laatst gewijzigd door Rudy op di 11 feb 2014, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

^ Lijkt me een goede keuze. Zeker voor die prijs. :O
Het enige wat ik wel jammer blijf vinden is dat Dell steeds relatief trage harde schijven blijven gebruiken, want dat ga je denk ik na een aantal jaar toch merken in laadtijden van programma's. En daarbij opgeteld heeft de laptop, in tegenstelling tot reguliere 17" laptops, maar één 2,5" HDD plek, dus kun je er niet zomaar een SSD bij doen, tenzij je de cd-rom drive ervoor wilt opgeven. Desalniettemin een prima keuze, waar je met TS4 en andere nieuwe games ook nog wel mee vooruit kunt.

Verder gaat het wel goed met de wereld. Op de duikkavels na eigenlijk de andere kavels wel zo'n beetje af, dus nu alleen nog een hoop afwerken in CAW, Photoshop en TS3. Dan de beplanting nog afstemmen en later ook de bronnen en lantaarnpalen plaatsen. :P 't is verder nog maar wel de vraag of ik hier nog een update ga plaatsen. D'r zijn dan natuurlijk wel een hoop nieuwe kavels bij gekomen, maar een echt interessante en 'nieuwe' update kan ik zo niet meer echt maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Tevens is het meeste wat ik nu doe van dat werk wat je niet ziet, als je niet weet wat of waar je naar moet kijken, maar toch essentieel voor de wereld is. De parameters en kleuren van het weer bijvoorbeeld.

V Uiteindelijk zal Mayfield natuurlijk voor iedereeen beschikbaar zijn! :D

Laatst gewijzigd door Rudy op ma 17 feb 2014, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

^ Bedankt! :knuffel
Ik zou niet weten wanneer ik precies klaar ben. Het CAW deel is in ieder geval in een week of twee wel een aardig eind klaar. Dan nog drie duikkavels en een klein parkje en de rest van de sims afmaken en ze in CAW zetten met relaties en vaardigheidspunten. Daarna zal ik zelf nog wat testen en dan de bèta. Misschien ga ik het 1-jarig jubileum halen, maar misschien ook niet.

Laatste update trouwens alweer tweeëneenhalve maand geleden, terwijl er toch stukken alweer flink veranderd zijn. :fluit
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

Update - Maandag 17 maart
< Update (31 december) - Lijst van updates -
Een kleine update. 't Is alweer een lange tijd geleden sinds de laatste update, en waarschijnlijk een kortere tijd totdat het af is. Het grooste deel van de tijd ben ik nu nog aan het besteden aan het afmaken van het landschap en de rest van de planten (terug)plaatsen. Daarna nog wat duikkavels, maar die lijken nu nogal te buggen, dus daar moet ik eerst nog wat mee testen, en als laatste dan alle level-overslaan markers maar eens goed plaatsen en de sims afmaken. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bomen missen nog, zoals je wel ziet. En hier en daar moet ik het landschap nog wat strakker afwerken. Zie zo ook de hobbelweg. :P
Afbeelding
Ik heb vooral gewerkt aan de detaillering van het landschap. In deze en de vorige screen kon je daar wat van zien.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En nog wat screens van wat families waar ik aan gewerkt heb. In totaal heb ik ondertussen zo'n 36 families van de uiteindelijk +/- 43. Het aantal sims zal wel rond de 100 uitkomen. Het aantal katten en honden opgeteld 25. Paarden kunnen helaas niet in CAW. :(
De methode om sims in je wereld te zetten gebeurt namelijk met drie/vier mods en wat cheats. En paarden raken daarin, net zoals geesten, corrupt.
Afbeelding

Afbeelding
Zij is overigens een zeemeermin. (Zie benen.) Net als met de wezens van Bovennatuurlijk (en de simbot van Ambities) komen d'r niet veel speciale sims in de wereld. Ik was er nooit echt zo'n fan van, maar het moet net genoeg zijn om alles in gang te zetten. ;)
Afbeelding
Let maar niet op het gezicht hoor. xD
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie