Jeetje zeg, dit is echt super mooi. Rudy, je bent hartstikke goed in al die andere stijlen! Je hebt echt prachtige dingen gebouwd! Dat kerkje is super vet! En dat eerste huis, super vet! Dat appartement, die openbare kavels, en asdfghjkl zo mooi!

194 berichten • Pagina 3 van 10
Rudy schreef:IntroInmiddels ben ik al een aardig einde op weg met m'n wereld, Mayfield Springs. Hoe verder ik kom, hoe meer je van het einde kunt zien. Echter is niets nog wat het lijkt; de routing is nog niets waard, en nog niet alle kavels zijn ingericht, laat staan überhaupt al gebouwd. Maar het loopt nog wel op schema, dus dat is in ieder geval een positief ding.
Ik hoop dat jullie Mayfield Springs mooi vinden! Geniet van de 62 screens.![]()
SpecificatiesBenodigde uitbreidingen: Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Studentenleven, Exotisch Eiland en Vooruit in de Tijd.
Er zijn dus uiteindelijk geen accessoirespakketen, storecontent of cc nodig.
Map grootte: Grootste (2048 x 2048)
Map hoogte: 300
Aantal kavels: 132 (Momenteel!)
Bewoonbaar: -
Premade sims: Ja. Honden en katten gaan ook. (Paarden willen wel eens bugs geven)
Openbare kavels: -
Rabbit holes: Allemaal, inclusief die van Na Middernacht en Bovennatuurlijk
Tot slotDat was het dan voor nu. De komende tijd ga ik me vooral richten op de kavels en de inriching daarvan. (En met ruim 100 kavels te gaan wordt het toch ietwat moeilijk om orgineel te blijven.) Maar dat allemaal later.