Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 109 van 125

minermb
Man met de buit Man met de buit

Re: ~Abctje's 365~

Leuke up.

Ik ben benieuwd naar de bruiloft
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

Dankjewel nog :3
Ik heb weer een paar dagen overgeslagen, het spijt me. School is net weer begonnen, en ik had eigenlijk al lang klaar moeten zijn met dit project. Maar ach, ik ga gewoon door tot ik klaar ben. Ook al kunnen er af en toe dagen zijn dat ik niet post. Maar school is belangrijker, as always. Dus sorry, dat ik de Springs af en toe een beetje verwaarloos, ik wou dat ik meer tijd had om te spelen. Maar school neemt gewoon veel tijd in.

Dag 328:

Alex maakt vroeg in de morgen een paar lekker bakken koffie klaar. Ze neemt ze mee naar de eetkamer, waar Bruce ook al net van bed is.

Afbeelding

Afbeelding

Alex is een beetje wanhopig omdat ze nóg geen locatie hebben voor de bruiloft. Ze wil dolgraag trouwen, maar ze weten nog niet eens waar.

Afbeelding

Sammy en Nicoletta zijn net opgestaan en komen ook een kopje koffie halen. Ieder uit zijn mening over waar de bruiloft plaats moet vinden.

Afbeelding

Sammy vindt dat ze moeten trouwen in de volkstuin, natuurlijk omdat Sammy dol is op tuinieren. Maar ook denkt ze dat het een prachtige locatie is met al de bloemen en al het groen.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce voelt wel wat voor een bruiloft op een onbewoond eiland. Midden in zee, rust en mooie ongerepte natuur.

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta wil een klassieke, tot in de puntjes verzorgde bruiloft. En denkt dat het Spaanse resort daar de ultieme locatie voor is. Chique, en genoeg ruimte voor een mooie receptie.

Afbeelding

Afbeelding

Alex, tenslotte, zou graag willen trouwen op dezelfde plaats waar Bruce haar ten huwelijk vroeg. Zij vindt de sfeer en het gevoel erbij erg belangrijk. En deze plaats heeft de perfecte sfeer en uitstraling volgens haar.
Wat te kiezen?

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan en Liam willen zich niet bemoeien met verdere bruiloftszaken. En zij zijn vroeg opgestaan om verder te klussen aan het resort, dat nu al bijna aan de finishing touch toe is.
De constructie voor de eet'zaal' is af. Alleen nog de tafels en stoelen, en de nodige aankleding.

Afbeelding

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Morgen komt waarschijnlijk het resultaat van het resort, met alles erop en eraan. En dan overmorgen de locatie voor de bruiloft, ik moet nog even uitzoeken welke locatie het best uitkomt.
Dit is maar een voorlopige planning, en ik heb zoals altijd geen idee of ik me eraan hou. Maar zoals het nu staat moet het lukken!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie