Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 97 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~

@Slimpie Hugo. Haha, leuk dat je het probeert! :P

@Lestis. Dat is een hele moeilijke keuze! Maar als je meer van spelen met alle generaties houdt, dan zou ik voor seizoenen gaan. Want Studententijd is in principe alleen maar voor de volwassen, en dan grotendeels jongvolwassenen. :)

Dag 292:

Bruce komt binnenlopen bij Alex en ziet allemaal koffers op de grond, hij heeft al een idee wat er aan de hand is. En dat is niet goed. Alex kijkt ook niet zo blij...

Afbeelding

Afbeelding

Bruce vraagt meteen wat er aan de hand is, en hij krijgt het volgende antwoord:
"Ik ben hier als starter met weinig geld gekomen, en nu ik geen baan heb, kan ik de huur niet meer betalen. Ik ga verhuizen naar Isla Paradiso, om daar in een resort te werken. Ik kan niet meer in Monte Vista blijven..."

Afbeelding

Bruce weet niet wat te zeggen, en ook Alex is er stil van. heeft hun prille liefde nu geen kans meer?

Afbeelding

Plotseling grijpt Bruce haar hand, hij heeft een geweldig idee!
"Wij verhuizen gewoon ook naar Isla Paradiso! Ik kan mijn familie vast wel overtuigen om mee te gaan, we wonen nu al zo lang in Monte Vista. Ik betaal de huur wel tot we vertrekken. Dan kunnen we samen zijn in Isla Paradiso... op een eiland... Misschien met een eigen resort... Kinderen..."
Bruce droomt helemaal weg.

Afbeelding

Alex omhelsd Bruce, ze moet lachen. "Wat een geweldig idee! Maar niet te ver dromen hè? Je familie moet het ook willen." Bruce knikt. "Daar gaan we voor!" :wub

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Het is niet een hele speciale update qua screens enz. Maar het gaat hierbij vooral om het verhaal, zal het Bruce lukken om de rest te overtuigen? :P
Lestis
Oplichter Oplichter

Dan neem ik studentenleven :P
Ik denk dat op de seizoenen na er niet veel veranderd en ik speel zoiezo bijna alleen met jongvolwassenen
Leuk verhaal eromheen bedacht :D
Ben nu al nieuwsgierig
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Idd, leuk patroon en prachtig haar. Staat haar erg leuk! :wub
En ik hoop dat hij de rest ook kan overtuigen (ik heb zo'n gevoel van wel), want het zou zoooo gaaf zijn als ze samen zouden gaan :laugh

En ik vond het leuke screens hoor!
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ben ik de enige die vindt dat Alex op de tweede foto lijkt op Ellie Goulding? :flapper
En als het niet zo is, dan komt het omdat ik aan haar verslaafd ben :fluit
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Oeh spannend!
Leuke screens weer :D

Edit: ik zie nu pas de up van vandaag :p
Bruce kan de familie vast wel overtuigen ;)
Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dankjewel allemaal :knuffel

@Dave. Dat patroon kwam volgens mij mee met de laatste patch, samen met wat andere patronen. Ik had ze voorheen in ieder geval nog nooit gezien. :laugh

@SimsDreams. Ik ken eerlijk gezegd geen Ellie Goulding, maar als jij zegt dat ze op haar lijkt? :P

Dag 293:

Bruce roept iedereen bij elkaar in de kleine woonkamer, omdat hij hen van iets moet overtuigen. ;)

Afbeelding

Hij begint fanatiek te praten over zijn wens om met iedereen naar Isla Paradiso te verhuizen. Zon, zee, strand enz. En natuurlijk Alex, maar dat laat hij nog even achterwege.

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen begint druk door elkaar te praten: "Wanneer dan?" "Waarom?" "En hoe moet dat dan met de dieren?"

Afbeelding

De meningen zijn sterk verdeeld.
Zo hebben Donnovan en Jamie grote twijfels, Nicoletta en Sammy daarentegen vinden het een super goed idee! Ook Lillith is enthousiast, Liam stemt uiteindelijk toe omdat zijn vrouw het zo graag wil. En Fay heeft er ook wel oren naar.
Na een tijdje geeft ook Jamie toe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan blijft er alleen nog maar oude, mopperende Donnovan over... :sweatdrop
Maar Sammy geeft Bruce een knipoogje. "Ik krijg hem wel zover, komt goed."

Afbeelding

Na de bevestiging van zijn Oma, dat Donnovan wel meegaat. Kruipt Bruce meteen achter de computer, om alle mogelijkheden enz. op te zoeken.

Afbeelding

De volgende morgen breekt zonnig en sneeuwloos aan, de lente is begonnen! Een tijd van grote veranderingen. :swing

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sammy probeert Donnovan over te halen, maar hij geeft niet thuis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje heen en weer te hebben gediscussieerd. Ploft Sammy verslagen op het bed, haar man blijkt een grotere stijfkop dan ze had gedacht.
Donnovan gaat zitten in de stoel en kijkt met een groeiend schuldgevoel naar zijn teleurgestelde vrouw.

Afbeelding

Na een tijdje houdt hij het niet meer. Hij komt naast haar op het bed liggen "Je wilt echt graag hè?" zucht hij. Sammy knikt, met een glimlach. Haar man is bezweken, dat weet ze zeker.

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan moet ook lachen "Oke dan... Kom hier jij!" Hij trekt haar stevig tegen zich aan. :P

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Isla Paradiso is een feit!
Nu is het afwachten totdat EE bij me op de mat ligt, dat is of deze vrijdag (zoja, dan verhuizen ze denk ik dit weekend al). Of het wordt pas volgende week, en dan komt de verhuizing enz. pas later. Dat is even afwachten of Dixons mee wil werken. :P
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Haha, thumbs up van Sammy (dat was een leuke screen)
Maar eigenlijk waren alle screens heel leuk en mooi :wub

En nu even hopen dat Dixons ook zin heeft in de verhuizing naar IP ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie