Prachtig feest. Wel jammer dat ze op de sims elkaar geen hapjes geven van de taart, dat zou leuk geweest zijn
En leuk dat Alex en Bruce goed met elkaar kunnen opschieten
Huwelijksnacht...
Een extra kindje zou leuk zijn, maar het huishouden bestaat inmiddels al uit 8 personen. Maar daar zal binnenkort verandering in komen, en niet op de allerleukste manier...
Ook ben ik sowieso van plan om Jamie en Fay en Lillith te laten verhuizen, wel gewoon mee naar Isla Paradiso. Maar in een ander huis. Ik wil mijn huishouden wat kleiner maken, dat speelt wat fijner.
Dag: 284:
Lillith gaat met haar overgrootmoeder te schaatsen op de vijver. Ze rijden zelfs onder het brugje door.
Sammy ziet dat Lillith een beetje scheef op haar ijzers staat, ze komt gauw helpen en gaan samen rondjes draaien.
Bruce is binnen met Alex aan het bellen. Ze praten over hun gezamenlijke liefde voor de tropische wereld en water.
Ook Donnovan zit lekker binnen met een stomende bak leut. Hij wordt snel ouder, en dat valt te merken. Een stok is noodzaak geworden bij het lopen en er beginnen zich langzamerhand diepe rimpels te vormen...
Hij kan nog niet zo goed omgaan met de beperkingen, maar Sammy sleept hem er wel doorheen. "We worden nu eenmaal ouder, lieverd."
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat Sammy en Donnovan Isla Paradiso nog mee mogen maken, maar dat wordt krap...
Ik heb een aantal dagen gemist geloof ik! Wat een stomme, rot actie van mij, maar ik ben nu weer helemaal bij hoor gelukkig. Ik hoop dat Sammy En Donovan ook de reizen nog mee kunnen maken, want dat lijkt me erg leuk om te zien.
Weer eens wat gemist, maar ik heb nu weer alle tijd om op Sims Nieuws te komen en natuurlijk hier te kijken! Ben benieuwd of Sammy en Donovan samen nog naar Isla Paradiso kunnen meekomen! Ook is Lillith gegroeid! Leuke update(s)!
@Dave. Dat weet ik eigenlijk nog niet. Zolang ik tijd heb, ga ik het denk ik wel proberen. De familie blijft sowieso, mocht elke dag niet lukken dan ga ik waarschijnlijk over op een screendagboek met om de zoveel dagen een update.
Ik heb de afgelopen dagen niet gepost. Dit omdat ik ik in de laatste week met toetsen enz. zit. Morgen moet ik er nog even tegen aan en dan heb ik volgende week alleen nog maar film kijken enz. op school. Maar dus komen er vandaag ook geen screens en ik denk morgen ook niet.
Ik doe mijn best om ze zaterdag allemaal in te halen, maar het is nog de vraag of dat lukt. Dat wordt even kijken!