Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 83 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Dankjewel :knuffel

@Sanne, ik ben heel erg benieuwd. :laugh

Dag 256:

Het is s'morgens vroeg, Boomer ligt nog lekker in zijn mand te luieren.

Afbeelding

Bruce heeft blijkbaar de computer stukgemaakt en Liam, die eens lekker de krent uit hangt, wil geen reparateur bellen. Hij besluit hem zelf te repareren. :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Het lukt hem ook nog om het ding te repareren, Liam kijkt meteen nog even naar de weerberichten voor de komende week. Dat ziet er jammer genoeg nogal triest uit..

Afbeelding

Nicoletta heeft zich opgeofferd om Ollie zijn kooi schoon te maken, daarna krijgt Ollie ook meteen wat te eten. :)

Afbeelding

Afbeelding

Fay is lekker relaxed aan het schilderen, in haar pyjama. Het wordt een groot schilderij. :laugh

Afbeelding

Maar plotseling voelt ze zich niet helemaal goed meer? Op naar de wc dan maar! :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig maakt ze hem ook meteen weer schoon.

Afbeelding

Sammy gaat op weg naar de bistro, om een uitmuntende limoen-roomtaart af te leveren. Ze wint er een behoorlijk geldbedrag mee! :thumbup

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce was op schoolreisje, naar het... Mausoleum? :O

Afbeelding

Hij kreeg een leuke poster mee als aandenken, en in zijn inventaris vond hij ook nog een ongeslepen zonnesteen. Die had hij volgens mij al eens opgepikt toen hij op het strandje te vissen was.
Hij besluit hem te laten slijpen voor 10 simleons. Benieuwd hoe die wordt! :laugh

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zie niet precies staan wanneer de poll afloopt, maar als het goed is dat deze vrijdag. Dus als je nog niet gestemd hebt, dan heb je nog tot vrijdag de tijd. :D
Sanne
Groentehakker Groentehakker

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Weer hele leuke screens!! Wat een handige Liam trouwens. :)

Okée, hier komt mijn sim:

Afbeelding
Dit is Alice White. Deze artistieke vrouw is een echte paardenliefhebber. Ze houdt daarom ook veel van buiten zijn. Ook houdt ze van grapjes maken. Ze heeft een goed gevoel voor humor. Tegenover haar vrienden is ze altijd vriendelijk.
Afbeelding
Alledaagskleding.
Afbeelding
Zwemkleding.

Eigenschappen:
-Paardenliefhebber.
-Artistiek.
-Houdt van buiten.
-Goed gevoel voor humor.
-Vriendelijk.

:sweatdrop
Afbeelding Afbeelding