Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 77 van 125

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: ~Abctje's 365~ Studententijd!

Wat een leuke screens. Vooral die groepsfoto's.
Ik ga ze denk ik wel een beetje missen hoor, al die studenten. :p
En die foto van Jamie en Fay bij zonsondergang… wauw… :wub
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Fijn dat iedereen is geslaagd :swing En ook nog allemaal met een 10! :D

Alleen hou ik nooit van die afscheid screens :( Maar je hebt iedereen echt heel leuk neergezet!

En ik ben wel benieuwd naar het nieuwe huis!
Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Bedankt allemaal! Gelukkig vonden jullie de studenten leuk, ik vond het zelf ook geweldig om te doen (al was het af en toe best druk) :knuffel

@SimsMeid, het was ook best wel lastig. De laatste twee nachten hebben ze amper slaap gehad omdat ik ze stug door heb laten leren totdat het hele studiebalkje groen was. (A)

Dag 244: (véél screens vandaag :D )

Fay is onderweg naar het nieuwe adres. Ze is benieuwd wat ze aan gaat treffen. :sweatdrop

Afbeelding

Ze komt aan bij een grote villa, midden op het platteland van Monte Vista. En daar staat dan haar welkomstcomité! :swing
(de foto's van het huis staan in mijn creatie-topic. Omdat het er zoveel zijn post ik ze maar niet hier, de screens staan verspreid over de laatste 8 pagina's :3)

Afbeelding

Afbeelding

Fay beseft nu pas hoeveel ze hen eigenlijk heeft gemist, iedereen krijgt meteen een dikke knuffel. :knuffel
Eerst paps, mams en kleine Bruce...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar opa en oma worden ook niet vergeten!

Afbeelding

Afbeelding

Nadat iedereen een knuffel heeft gekregen, duikt Sammy de keuken in om een lekker vruchtengebak te maken. De rest gaat buiten zitten en bijkletsen, Bruce zit te spelen met Budge. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fay vraagt waarom niemand haar heeft verteld dat ze verhuisd zijn.

Afbeelding

Liam en Nicoletta kijken elkaar aan: 'Jij zou haar toch bellen?' 'Ik dacht dat jij dat zou doen?'
De aap komt uit de mouw en de twee ouders bieden wel duizendmaal hun excuses aan. :sweatdrop

Afbeelding

Gelukkig kan Fay er wel om lachen, ze is nu in ieder geval te plaats. In hun gloednieuwe, grote villa! :D

Afbeelding

Al gauw daarna komt Sammy aanzetten met een overheerlijke vruchtengebak. Iedereen pakt een stuk en er wordt lekker van gegeten. Donnovan wil blijkbaar zijn benen strekken, want hij gaat staand zijn gebakje te lijf. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de avond, na een uitgebreide rondleiding, wordt Ollie op zijn plaats in de kleine woonkamer gezet. Bruce vindt hem erg interessant en geeft hem meteen wat eten. :)

Afbeelding

Afbeelding

Sammy en Donnovan genieten nog even van de laatste zonnestralen, op het bankje voor hun eigen kleine 'tuinhuisje'. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Liam slooft zich uit op de loopband, terwijl Nicoletta rustig een boekje leest.

Afbeelding

Afbeelding

Vroeg op de avond besluit Fay al naar bed te gaan, ze is doodop van alle heisa van vandaag. ;)
Ook Bruce moet naar zijn bedje toe, want hij is tenslotte nog maar een kind.

Afbeelding

Afbeelding

Later volgt ook de rest. :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Ook Budge en Boomer gaan naar hun mand.
Welterusten iedereen. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Bedankt weer allemaal. :knuffel
Ik ben vandaag iets eerder met posten, gewoon omdat het kan. :P

Dag 245:

Het is rond middernacht, en pikkedonker, in Monte Vista.

Afbeelding

Bruce wordt wakker van vreemde geluiden in zijn kamer, hij staat op om te kijken wat er aan de hand is.

Afbeelding

Hij kijkt onder zijn bed. 'misschien komt het daarvandaan?' denkt hij.

Afbeelding

Inderdaad. Niet goed Bruce, niet goed...

Afbeelding

Wegwezen! :O
Hij rent meteen naar zijn grote zus.

Afbeelding

Afbeelding

Nog een beetje slaapdronken komt Fay uit bed, en haar broertje verteld haar angstig wat er gebeurd is.

Afbeelding

Afbeelding

Fay geeft hem een dikke knuffel, en vertelt dat hij nergens bang voor hoeft te zijn. Bruce gaat nog even bij Fay op het bed zitten en Fay vertelt hem een grappig verhaaltje over spoken.

Afbeelding

Afbeelding

Eindelijk is hij gerustgesteld. ;)

Afbeelding

Maar voor de zekerheid blijft hij toch nog maar een nachtje bij zijn grote zus slapen, met het nachtlampje aan natuurlijk!

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga een poll aanvragen over wie de nieuwe stamhouder wordt. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie