Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 27 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Voorproefje (p.51 en 52)

~ Poll.

In de poll bovenaan kan je stemmen welk project ik als eerste af ga maken (en te download zet). Ik maak vaak dingen en maak ze nooit af, maar ik wil er toch een paar graag af. Jullie mogen kiezen welke ik het eerste af maak. Nu luid de vraag: Welk project zien jullie graag als eerste af? Hier zie je een overzichtje met de foto's er bij.
Sommige projectjes heb je waarschijnlijk nog niet gezien, toch mag je er op stemmen, want misschien zijn jullie daar wel heel nieuwsgierig naar!

Je mag drie opties selecteren.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Dave's screens! ~ Poll (p.53)

ik heb op het appaloosa huis, kringloopwinkel en het zonzichtboulevard gestemd

maar ik vind al die huizen sowieso mooi
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Josh Reed! (p.43)

#familie maddison.
Teddy Preston < > Benny Starren
Na alle voorproefjes is het weer tijd voor een volledige update. Zie hier de vernieuwde familie Maddison. Ik zal het alvast verklappen: ik begin weer opnieuw, dezelfde familie maar nieuwe Sims. Storm zal generatie één zijn. Het huis moet nog afgemaakt worden (een of ander wit huis, hint hint), en ik zoek nog steeds een oplossing voor een minder-vastlopend spel. Wanneer het dagboek van start gaat weet ik dus nog niet, ik heb al wel de verhaallijn voor generatie 1 geschreven!
Zie hier de nieuwe Maddison's!

_________________
Afbeelding

Voor degenen die de familie Maddison niet kent, zal ik een korte samenvatting geven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het hele verhaal begon allemaal bij Jason Maddison, een jongeman die het helemaal ging maken in Hidden Springs. Hier ontmoette hij de beeldschone Ella. Hij bevrijdde Ella van haar gemene stiefmoeder en stiefzussen, tenminste zo leek het, want Ella lijkt totaal niet op haar familie.

Afbeelding
Afbeelding

In ieder geval, samen kregen zij vijf kinderen. Nu denk je natuurlijk: dat zijn er maar vier! Dat klopt. Het eerste kind dat ze kregen was Mees, hierna volgde Flip, toen werden Lana en Lune geboren en later adopteerden zij Justin.
Flip overleed in zijn tienerjaren door een tragisch ongeval, het had voorkomen kunnen worden, maar dat werd het niet. Een beetje dom.

Afbeelding
Afbeelding

Lune, de heir van de volgende generatie, liet haar denkbeeldige vriend Makkertje veranderen in een echte sim, de vonk sloeg meteen over. Toen ze jong-volwassenen waren raakte Lune zwanger, Makkertje verdween. Later verscheen Makkertje weer, dit keer als Mark, de meester van Storm, de zoon van Makkertje en Lune. Sindsdien is het Mark in plaats van Makkertje en zijn Lune en hij weer dolgelukkig samen.
Vanaf nu is Storm de heir van de volgende generatie (die nu weer opnieuw begint bij generatie één).

Afbeelding

Jason Maddison

Afbeelding

Ella Maddison

Afbeelding

Mees Maddison

Afbeelding

Lana Maddison

Afbeelding

Lune Maddison

Afbeelding

Mark Maddison

Afbeelding

Justin Maddison

Afbeelding

Storm Maddison

Afbeelding

Sunshine Maddison

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie