Sorry dat ik niet zo lang heb geüpdatet, lieve volgers! Mijn Sims liep de laatste tijd gewoon na een half uur vast, en het was echt om gek van te worden. Ik heb gister alles verwijderd, maar dit keer heb ik slechts de helft van alle spellen geïnstalleerd. Dit heb ik bewust gedaan, in de hoop dat mijn computer het wel aan kan om niet alle spelen te hoeven draaien. Nou, gister heb ik het heel even uit kunnen proberen, maar mijn spel liep in ieder geval nog niet vast.
Ik wil graag weer verder met dit dagboek. Ik ga waarschijnlijk geheugen erbij laten zetten bij mijn computer, zodat ik wel alle spellen zou kunnen draaien, maar dat kan nog wel even duren. Als ik verder ga met dit dagboek, dan gaat er een hoop veranderen, want dan kunnen ze niet meer in Appaloosa wonen, omdat ik beestenbende niet meer geïnstalleerd heb. Dit zou ik wel jammer vinden, dus er is een grote kans dat dit dagboek pas geüpdatet wordt als mijn Sims weer volledig geïnstalleerd is en goed loopt!
Ook wou ik gaan beginnen met de Maddisons, maar dit laat ik denk helemaal liggen totdat alles het weer doet. In de tussentijd ga ik gewoon lekker veel Sims spelen en heel veel ontdekken in de Sims die ik nog nooit gedaan heb. Wat huizenprojecten waar ik mee bezig was laat ik ook nog even liggen, want anders missen die huizen een hoop spullen die ik nu niet meer heb.