Heel erg bedankt allemaal!
Ik ben weer verder gegaan, vanavond. En ik heb de tuin/terras ongeveer af, al ben ik het nog niet helemaal tevreden met het stukje 'kaal' gras helemaal achter. Misschien dat ik daar nog iets neerzet, maar daar moeten jullie maar over oordelen!
Ik vind het huis trouwens zo leuk, leuker dan mijn andere huis waar de Fam. Springs (365p.) nu woont. Mochten jullie dit ook vinden, dan denk ik erover om de hele boel hierheen te verhuizen. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik tijdens het bouwen al nadenk hoe de familie er in zou passen.
De patio, met kleine buitenkeuken:
De plantenkas (Bedankt Big Mama, voor de handige tutorial!

):
Het terras, aan het zwembad:
Het 'tuinhuisje'. Deze is volledig apart bewoonbaar. (Dit zou Sammy en Donnovan hun plaatsje worden, mochten ze echt verhuizen)
Overzichtje:
Zij-tuintje, met kippenhok. Grenzend aan 'het tuinhuisje'.
Nog een overzicht van de achtertuin, hier zie je ook het stukje 'kaal' gras, achter het zwembad en de tafel. Hebben jullie ideeën? Of is het goed zo?
Zoals jullie misschien ook kunnen zien, heb ik het huis op een andere, grotere kavel gezet. Zodat ik meer ruimte heb achter. Ook heb ik nu meer ruimte voor, dus dacht ik erover om de vijver een beetje uit te breiden. En daar een leuk boogbrugje bij te maken, daar zag ik namelijk net nog een leuke en handige tutorial over. Van Big mama natuurlijk, geweldig!
Laat me weten wat je vindt! Tips zijn meer dan welkom!