^^ Het zal snel genoeg worden doorgegeven.

2727 berichten • Pagina 91 van 137
dit schreef ik over het clown topic ik zij in dit bericht dat het clown topic opslot moestlopter12 schreef:http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=42&t=14526
Dit topic mag opslot
ik begin eind maart met een aankondiging van mijn
Nieuwe bouwtopic en begin in april het het heet story Challenges met verhalen van
Bewoners in sunsetvalley is iets aan de Hand de familie vrijvogel heeft broblemen
dit schreef ansjAnsjJ2 schreef:Lopter,
Het team heeft je al een keer eerder gezegd dat je eerst aan een wedstrijd mee moet gaan doen om te kijken hoe z'n wedstrijd nu eigenlijk in elkaar zit. We hopen dat je dit nu gaat doen en niet nog een topic gaat openen, want dat kan gevolgen krijgen.
lopter12 schreef:Ik doe al mee aan een wedstrijd hotel transylvania en ik speel geen Sims 3 meer dus heb ik je op de hoogte gesteld ansj
deze pm stuurde ik naar fransorlopter12 schreef:fransor ik heb gister een bouwtopic geopend en ik heb daar spijt van
ik wil een beter en ander bouwtopic openen binnenkort maar mag dat wel ik stuur je de tekst wel tot zo ga niet offline
dit zij fransor maar ik had bij vragen aan de mod al gezegd dat het topic opslot moestFranSor schreef:Lopter, wat je kan doen is de tekst van het topic aanmaken. Je kan beter niet een nieuw topic aanmaken. Mensen vinden het vervelend als dit vaak gebeurt en zullen dan minder snel met je uitdaging meedoen.
Dus mijn advies: tekst van het eerste topic wijzigen!
dit schreef ik bij vragen aan de mod mijn oude topic was het clown topic waar ik het met fransor over hadlopter12 schreef:ummm ansj ik wou de nieuwe tekst in mijn oude topic typen maar ik was vergeten dat ik om een slotje had gevraagdfransor zij dat ik de tekst mocht typen maar dat kan nu niet dus ik ga een nieuw topic aanmaken sorry de volgende keer brobeer ik het beter te regelen
toen zij jij dit en gaf mij het recht op dit topic net zoals fransor maar dat liep iets anders en je zij dat ik mijn topic moest bewerken maar dat kon niet slotje van simmieloveAnsjJ2 schreef:Hou het voor nu bij deze wedstrijd en vraag niet over 3 dagen weer een slotje aan, want het begint ons nu lichtelijk te irriteren dat we zo veel topics telkens moeten sluiten.En je kon je bericht trouwens aanpassen.