Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 91 van 137

lopter12
Mest analist Mest analist

Re: Vragen aan de moderators

lopter12 schreef:http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=42&t=14526
Dit topic mag opslot
ik begin eind maart met een aankondiging van mijn
Nieuwe bouwtopic en begin in april het het heet story Challenges met verhalen van
Bewoners in sunsetvalley is iets aan de Hand de familie vrijvogel heeft broblemen
dit schreef ik over het clown topic ik zij in dit bericht dat het clown topic opslot moest
AnsjJ2 schreef:Lopter,

Het team heeft je al een keer eerder gezegd dat je eerst aan een wedstrijd mee moet gaan doen om te kijken hoe z'n wedstrijd nu eigenlijk in elkaar zit. We hopen dat je dit nu gaat doen en niet nog een topic gaat openen, want dat kan gevolgen krijgen.
dit schreef ansj
lopter12 schreef:Ik doe al mee aan een wedstrijd hotel transylvania en ik speel geen Sims 3 meer dus heb ik je op de hoogte gesteld ansj
lopter12 schreef:fransor ik heb gister een bouwtopic geopend en ik heb daar spijt van
ik wil een beter en ander bouwtopic openen binnenkort maar mag dat wel ik stuur je de tekst wel tot zo ga niet offline
deze pm stuurde ik naar fransor
FranSor schreef:Lopter, wat je kan doen is de tekst van het topic aanmaken. Je kan beter niet een nieuw topic aanmaken. Mensen vinden het vervelend als dit vaak gebeurt en zullen dan minder snel met je uitdaging meedoen.

Dus mijn advies: tekst van het eerste topic wijzigen! :)
dit zij fransor maar ik had bij vragen aan de mod al gezegd dat het topic opslot moest

(op verzoek :slotje )
shreef simmmielove dus ik kon het topic niet bewerken
lopter12 schreef:ummm ansj ik wou de nieuwe tekst in mijn oude topic typen maar ik was vergeten dat ik om een slotje had gevraagd :sweatdrop fransor zij dat ik de tekst mocht typen maar dat kan nu niet dus ik ga een nieuw topic aanmaken sorry de volgende keer brobeer ik het beter te regelen ;)
dit schreef ik bij vragen aan de mod mijn oude topic was het clown topic waar ik het met fransor over had
AnsjJ2 schreef:Hou het voor nu bij deze wedstrijd en vraag niet over 3 dagen weer een slotje aan, want het begint ons nu lichtelijk te irriteren dat we zo veel topics telkens moeten sluiten. ;) En je kon je bericht trouwens aanpassen.
toen zij jij dit en gaf mij het recht op dit topic net zoals fransor maar dat liep iets anders en je zij dat ik mijn topic moest bewerken maar dat kon niet slotje van simmielove
Afbeelding
Keep calm and say sims
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ Nogmaals, de laatste PM ging nog altijd over je oude wedstrijd, mensen vinden het vreselijk irritant dat er steeds een wedstrijd komt terwijl er geen aandacht voor is, je speelt geen Sims meer en gebruikt dus ook screens van EA zelf, dat kan ook niet. Mensen reageren als eerste op de opmaak van je topic, mensen gaan er dus ook van uit / willen dat jij zelf de screenshots maakt. Als ik zou moeten tellen hoeveel wedstrijden er wel niet zijn aangemaakt door jou en hoeveel er niet door zijn gegaan kom ik op beide vragen op hetzelfde antwoord uit. We gaan je niet steeds achterna lopen over wedstrijden en je moet ook niet verwachten dat wij dat blijven doen.
En daarbij, we hebben gezegd dat je mee moest gaan doen aan een wedstrijd. Je doet nu mee met Hotel Transylvania en je speelt geen Sims? Hoe kan je dan überhaupt meedoen? Ik weet niet hoe de andere mods erover denken maar het lijkt mij niet bepaald een goed imago dat je neerzet. Het is trouwens ook een PB wat staat voor Privé bericht, dit is dus niet bedoeld om op het hele forum te zetten.
Afbeelding
lopter12
Mest analist Mest analist

Dus Shevens als ik het goed hoor mag ik van jou verdwijnen van simsnieuws alleen daarom ik geens Sims 3 speel dus als je op de site zit moet je Sims 3 spelen ik speelde Sims 3 toen ik me aanmelde maar ik was verslaafd mijn school prestaties gingen achteruit en ik kapte met sim dus volgens jou moet ik weer spelen en het slecht doen op school!!!!!!! Ik vind dit een belediging ik probeer altijd netjes te doen echt ik meen het dat lukte niet altijd moedigde iedereen aan brobeerde te helpen was lief maar ook niet altijd soms eens een dipje en ik brobeerde zo goed mogelijk de regels te volgen zij altijd sorry als ik iets verkeerd deed en ik dacht echt dat mensen ook mij aardig vonden en nu hoor ik dat ik vreselijk ben naar al die dingen echt snap je Shevens dat ik nu denk grrrrr NIET gemeen bedoeld maar ik ben gekwetst ik wo hier op deze leuke site gewoon met lieve mensen leuken dingen doen ik wee dat ik niet zo populair zal worden als froos deetui of bigmamma enz maar ik had wel het gevoel dat iedereen hier elkaar steunde dat heb ik nog steeds maar deze reactie is gemeen Shevens lopter12 ik dus ben netzogoed als jouw een mens met zijn eigen dingen ik speel dus geen Sims 3 en probeer anderen te vermaken met mijn topics dat lukt niet altijd goed maar ik brobeer het ik wil meestal alles wat snel en dat jij mij niet mag betekend niet dat je me moet afzijken je mag je taak als teamlid niet misbruiken Shevens is dat jij altijd jou mening geeft ook als mensen dat pijn kan doen dus wij spreken elkaar nog wel
Afbeelding
Keep calm and say sims
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Lopter12 ik vind het irritant dat jij steeds topics aan maakt en dan weer op slot doet ik weet heb ik ook gedaan onnodige topics maar ik heb er van geleerd en nu doe jij het ik nu zie ik in hoe irritant het is om steeds te zien als iemand topics aan maakt dus ik snap de mods wel want als iemand mee doet aan die wedstrijd en je sluit hem op een keer is dat niet leuk voor die gene dus ik vraag je of je daar mee wil stoppen

MVG Damian123
Afbeelding
lam6
Man met de buit Man met de buit

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik heb het even zitten volgen en wil graag mijn mening kwijt. Ik val hierbij NIEMAND aan, dus vat dit ook dan niet zo op.

@ Lopter12, ik denk dat Shevens helemaal niet bedoelde dat je moet verdwijnen van simsnieuws. Dat heeft hij ook nog nergens geschreven in zijn bericht. Hij bedoelde slechts over de voorwaarden van een wedstrijd. En in die voorwaarden hoort er gewoon bij dat je zelf met je eigen sims screens maakt. :) Dat is dan echt van jouw eigen hand zeg maar en dat waarderen de volgers van de wedstrijden. Screens gebruiken van EA is ook geen goeie imago.
Ik heb niks tegen je Lopter, je mag best weten dat ik je mag. En ik zie ook dat jij het enorm leuk vind hier op het forum. En populair worden zoals deetui, froos en bigmama? ;) Wat versta je daaronder? :)
In mijn ogen is niemand populair hier hoor, ik vind iedereen gelijk waardig. SN is samen dus doe je ook dingen samen. Iedereen doet zijn/haar eigen ding en ze respecteren elkaar. :) Dat vind ik mooi.

Ik speel toch ook geen sims 3? :) En tuurlijk je school gaat voor alles, dat neemt niemand je ook kwalijk.
Voel je nou niet minder door de reactie van Shevens, het is een misverstand. :) Een mod is om er te zijn voor leden, niet om ze te kwetsen. En neem jezelf nu ook niet kwalijk over de misverstand, want hé, het is internet haha. ;) Kunnen dingen altijd anders overkomen zonder een gezicht.
Probeer je niet rot te voelen, jongen. :) Shevens bedoelde het goed, en als je een wedstrijd wilt beginnen weer ooit: Maak een plan! :) Helpt vaak met dingen goed afronden.

Oja nog één kleine opmerking: Vergeet niet om gebruik te maken van punten of komma's in je berichten. Je zult wel vol van emoties zijn geweest tijdens het schrijven dat je het even vergeet (heb ik zelf ook soms), maar het lezen maakte het er niet prettiger op. :)
Ik laat het hierbij, heb mijn mening gedaan naar je. Als je nog iets bij me kwijt wilt kan dat PM. ;)
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ Hartstikke bedankt, ik heb ook helemaal geen reden om iemand weg te sturen, ik heb die taak niet eens.

De onnodige reacties zijn verwijderd aangezien hier al eerder een waarschuwing over is gegeven.

Lopter, Lam6 heeft gelijk, ik heb niet gezegd dat jij Sims 3 moet gaan spelen en je schoolprestaties achteruit moeten gaan of dat je van Sims Nieuws moet verdwijnen. Helemaal niet, wij proberen het voor leden gezellig te houden en dat dat zo blijft. Ik hoop dat je nu wel inziet dat onnodig topics maken of topics maken zonder de juiste toestemming niet kan, maak een plan en stuur het desnoods naar een MOD of ander teamlid, zij (wij) kunnen je heus wel helpen. Misschien kan je het ook naar andere mensen sturen die jou willen helpen, misschien mensen die een succesvolle wedstrijd hebben of een ander topic.

Ik hoop dat het nu opgelost is, het enige wat ik trouwens nog mee wil geven is dat dit topic geen chat is en geen koetjes & kalfjes topic. Daar heb je nog altijd PM voor.
Afbeelding
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik wil me er ook niet mee bemoeien maar ik wil graag zeggen dat ik ook vind dat lam gelijk heeft, als je iets wilt gaan openen neem de tijd. Zorg ervoor dat je tijd maakt en alles onder controle hebt. Ik speel ook sims en ik heb ook genoeg tijd voor school. Zo speel ik elke Zaterdag sims dan heb ik genoeg tijd. Het is ook handig om op zondag veel huiswerk te maken zodat je doordeweeks meer tijd hebt om te spelen, ook weet ik dat Shevens het zo niet heeft bedoeld maar ik snap wat hij zegt, het kan soms erg vervelend zijn als je veel topics opent en een half uur later weer sluit. En wat je bedoelt met populair zoals Deetui, BigMama en Froos? Zoals lam al zei iedereen is gelijk. Oke zij hebben bekende dagboeken/365 die mensen graag lezen, dat maakt ze niet mega populair ze zijn net als ons, mensen die van sims houden ;) ik hoop dat je een oplossing vind want het is natuurlijk niet prettig om hier te zijn als je het niet leuk vind. En als een topic opent neem de tijd en denk goed na of je dat wel wilt openen want het kost veel tijd!
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Jongens, klaar met de discussie nu. Lopter als je iets te zeggen hebt tegen een teamlid doe je dit maar in een persoonlijk bericht. Zoals het hoort.

Wordt er op dit onderwerp toch door gediscussieerd dan ga ik de comments per direct verwijderen.
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik vraag me gewoon af, als het 4 dagen geleden is dat je een bericht geplaatst hebt, en je post daarna nog een bericht (zonder dat er iemand op gereageerd heeft), is dat dan ook powerposten?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie