Maar wel bedankt nog iedereen!
Uit de poll is gebleken dat de Fam. Springs voor een tijdje lekker op vakantie gaat naar Aurora Skies!
Dag 176:
Fay is jarig! Maar haar verjaardag neemt een akelige wending...
De taart vliegt in de fik!
Sammy belt meteen de brandweer!
Ohooh....
Gelukkig is de brandweer snel ter plekke!
Maar alsnog is er heel wat verloren gegaan, maar ook dat kan gelukkig vervangen worden.
Fay is die avond alsnog opgegroeid, maar daar had ik toen geen foto's van. Dus dan maar alvast in Aurora Skies.
(ze kijkt niet echt vrolijk...)
Dag 177:
De familie is vertrokken naar Aurora Skies!
Lynn en Stefan wilden ook graag mee, samen met Shireen. Alleen Tess en Orlando missen, die waren op reis gegaan naar Champs les Sims.
Hier is hun vakantiehuis, ik zou er zelf één bouwen maar die is niet afgekomen..
En nog wat foto's van Aurora Skies, als een soort inleiding.
Ik liep even achter met bekijken van je screens maar ben weer bij!
De screens van Fay op het potje zijn inderdaad heel erg schattig maar de brand op haar verjaardag is natuurlijk wat minder!
Ik ben blij dat het allemaal goed is afgelopen.
Haha, het was voor mij ook de eerste keer dat er een verjaardagstaart in de fik vloog. Ik had echt zo'n idee van 'Huh?!'
@Ddeem, wat twee kleine kaarsjes kunnen doen in de sims 3 ja!
Bedankt allemaal!
Dag 177:
Fay is samen met Shireen op onderzoek uit, in de speeltuin!
Donnovan, Sammy, Lynn en Stefan zijn vandaag lekker bij het huisje gebleven. Het is erg gezellig en Sammy bakt heerlijke vis met patat, voor bij het avondeten.
Wat extra 'flair' aan het eten toevoegen.
Nicoletta en Liam zijn ook op pad, ze zijn bij een erg kleurig cafeetje aangekomen en besluiten er een kijkje te nemen.
Het is niet erg druk, dus besluiten ze om het zelf maar gezellig te maken. Liam maakt lekkere drankjes voor hun twee.
Het smaakt ze best, en ze worden er lekker vrolijk van!
Laatst gewijzigd door abctje op wo 27 feb 2013, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.