Echt een enorm leuke up .
Alleen klopt de laatste zin niet helemaal bij het een na laatste plaatje. (Ze gaan namelijk twee keer samenwonen?)
Maar voor de rest echt een enorm leuke up en plaatjes
Bij mij werkt photobucket wel gewoon, en mijn kwaliteit is niet anders als bij ImageShack, ik vraag me af hoezo je niet kunt uploaden. Leuk hoofdstuk trouwens, ging heel snel maar ik vind je dagboek erg leuk!
Bedankt iedereen!!
Ik zal vandaag kijken of photobucjet meewerkt, als die meewerkt zal ik vandaag nog een update plaatsen en de screens vd vorige update vervangen. Als photobucket niet werkt zal ik maar een account op ImageShack aanmaken
Inmiddels was het winter in Lucky Palms en was Lucas opgegroeid tot een kind, die het heerlijk vond om in de sneeuw te spelen. Het duurde altijd heel erg lang voordat Jennifer en ik hem konden overtuigen om naar binnen te komen na een hele avond buiten in de sneeuw spelen.
Lucas hield ervan om te schilderen, net als Jennifer en ik. Nu het winter was, probeerde hij het prachtige winterlandschap na te schilderen wat vaak zorgde voor hele “bijzondere” schilderijen.
Megan kon inmiddels lopen, al hadden we beter even kunnen wachten voordat we haar hadden leren lopen. Ze liep namelijk vaak haar grote broer achterna in de sneeuw wat ervoor zorgde dat we haar af en toe even kwijt waren als we met zijn allen buiten waren. Ze had in ieder geval geen tekort aan aandacht, Jennifer was bijna altijd bij haar en nam haar ook bijna overal mee naar toe, van kunsttentoonstellingen tot de supermarkt.
Maar ze bracht ook genoeg tijd met Lucas door. Ze hielp hem vaak met zijn huiswerk, waar hij af en toe wat moeite mee had.
Ook maakten ze samen regelmatig een sneeuwpop of, zoals deze keer, een iglo. Hij hoefde dus ook niet te klagen.
En we gaven ook regelmatig feestjes, waar Lola, Alyssa en Donnovan altijd kwamen. Net zoals bij dit cadeaufeest, waar iedereen hele leuke cadeautjes voor elkaar had meegenomen.
Niet iedereen was even blij met de cadeautjes, maar over het algemeen was het feest erg geslaagd.
En er was meer goed nieuws; Alyssa en Donnovan hadden namelijk ook hun eerste kindje verwelkomd, een zoontje genaamd Tristan. Alyssa kwam vaak met hem langs als Donnovan naar zijn werk ging, wat altijd heel erg gezellig was.
En liefde was er ook nog steeds genoeg in ons gezin. Of het nou om broer- en zusterliefde ging of om de liefde tussen mij en Jennifer, het was er.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Photobucket werkt nog steeds niet mee dus ik ga vanaf nu ImageShack gebruiken
@ Jessica. Leuk dat je mijn dagboek gaat volgen en dat je weer online bent op simsnieuws