Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5421 berichten • Pagina 96 van 272

Guppie
Gentherapeut Gentherapeut

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama.Belangrijke oproep pag1

Ik stel jullie voor aan Zlata Nijinski! (Nijinski spreek je uit als Niejienskie).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

'Ik ben Zlatan Nijinski. Ik kom uit Sunlit Tides, maar binnenkort verhuis ik naar Moonlight Falls. Hoewel ik het daar best eng zal vinden, hoop ik dat ik daar iemand vind met wie ik samen door de bossen kan lopen. Mijn hart gaat uit naar een lief, en zorgzaam vriendje, met wie ik jaren kan doorbrengen.'

Eigenschappen;
-Geboren kok
-Dierenvriend
-Bovennatuurlijke scepticus
-Zorgzaam

Favorieten;

- Franse muziek
- Limoengroen
- Aardappel- en truffeltaart
- sterrenbeeld; stier

Do you like it?
Imme
Teamlid Teamlid

Hooiii! Dit ben ik, Keira Blaire. (Keira uitspreken als Kiera)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben naar Moonlight Falls verhuist omdat hier de liefde van mijn leven woont. Namelijk Duncan Roma.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eigenschappen:
-Groene vingers
-Op familie gericht
-Verlegen
-Vriendelijk

Favorieten:
-Pop
-Pasta Carbonara
-Lichtpaars

Sterrenbeeld:
-Leeuw

Laatst gewijzigd door Imme op vr 28 sep 2012, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Afbeelding

Ooooh hij is zo hot! Wie is dat? Aaah hij is echt leuk!
Moeder: "Lieverd... Ze zijn aan het opnemen. Pas op met wat je zegt."
OEPSIE!

Afbeelding

Dus eh, nou. Ik ben Rae Lunes, hoi! Ik zag dus je foto en ik wilde graag reageren. Je lijkt me een leuke, spontane jongen en het lijkt me gezellig om eens samen te chillen.

Afbeelding

Mijn eigenschappen zijn:

- Dapper
- Goed gevoel voor humor
- Overenthousiast
- En nog een... welke was dat nou?

Mijn favorieten:

Lievelingseten: Loempia's
Muziek: Pop
Lievelingskleur: Oranje

Mijn sterrenbeeld is Boogschutter.

Afbeelding

Wat was die andere eigenschap nou toch...

Afbeelding

Ohja! Ik ben dol op voertuigen en alles wat daarmee te maken heeft!
VROEM VROEM
Just be kind.
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ga zeker meedoen met de sim, maar moeten er plaatjes bij, want ik heb geen acc bij photobucket en die dingen, en wil niet voor dat alleen aanmaken... Ik zal anders wel de eigenschappenenzo plaatsen, en link naar de sims bij uitwisseling, als dat kan? Als je ze natuurlijk ook wilt downloaden, al zal dat niet gebeuren...
v Okee, =D

Laatst gewijzigd door SimsDreams op zo 23 sep 2012, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

I admit, ik ben een beetje te enthousiast aan de slag gegaan, haha :$

Afbeelding
'Waarom ik me opgegeven heb vraag je?' Hazell Borissen richt haar ogen naar me op, haar vingers glijden over de toetsen van haar keyboard dat ze mee heeft genomen naar haar favorietje plekje in Moolight Falls: de waterval.

Afbeelding
'Duncan is één van die jongens waar ik over droom als ik mijn boeken lees. Hij is zo dapper, hij kan me redden van de draak als ik in een toren vast zit. Hij kan bovendien andere jongens op hun bek rammen als dat nodig is. En weet je hoe aantrekkelijk hij is als hij basketbalt. Kijk, wacht,' Hazell haalt haar boek erbij en wijst een passage aan.

Afbeelding
'Ik ben nogal een hopeloze romanticus die hoopt dat we deze scène later samen hier zouden kunnen beleven. De vissen kriebelen soms wel een beetje.'

Afbeelding
'Waarom ik bij Duncan pas, vraag je? Ehm. Ik ben heel rustig en ik zoek eigenlijk iemand die me een beetje de rest van de wereld kan laten zien. Ik zou graag reizen, ik denk dat Dunc - oh, Duncan, haha ik heb al een koosnaampje - dat wel wil doen? En ik ben erg zorgzaam, ik zou graag veel kindjes van hem opvoeden.'

Afbeelding
'Als je het goed vindt ga ik nu verder met schrijven. Als je me nog eens wil interviewen ben ik waarschijnlijk hier te vinden. Of ik ben muziek aan het schrijven. Dat zit me in mijn bloed. Houdt hij eigenlijk van muziek? Oh, ik ben wel slecht voorbereid zeg... Nou, dag hè!'

Afbeelding
Hazell Borissen: de hopeloze romantische boekenworm die dol is op muziek en gek op zorgzaam zijn.
Je kunt haar het beste sushi voorschotelen, soul maakt haar gelukkig en met paars kun je altijd voor de dag komen.
Afbeelding
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Heel erg leuk allemaal! :D

Als ik een Sim was, had ik mezelf aangemeld. xD :wub

________________________________________________________________________________

Afbeelding

"Hey Duncan!

Ik ben Lola. Ik zit bij jou op school. Ik weet dat je me niet ziet staan, maar.. ik jou wel!
Die stoere blik in je ogen, de manier waarop je door de gangen loopt, hoe je lacht..

Sorry, Ik dwaal af. :$

Afbeelding

Ik stuur deze brief naar aanleiding van de advertentie in de Falls Krant. Toen ik het las, wist ik het meteen! Ik moet, nee; Ik zal jou vrouw worden! Ik ben eigenlijk al stiekem een beetje verliefd op je sinds de basisschool. :P

Maar ik weet dat jij van dieren houd! Ik ook, daarom ben ik vegetarisch. Ik vind het zo zielig, al die beestjes die gedood worden voor vlees. Nee hoor, ik eet gezond en verstandig en ik vind het erg lief dat jij ook zo van dieren houd!

Afbeelding
Niet me charmantste foto.

Ook ben ik best een deugnietje. Ik weet dat jij van grappen houd, maar ik ook! Soms haal ik een klein grapje uit met me moeder, maar gelukkig kan ze daar dan wel om lachen. Hopelijk jij ook! Wees maar niet bang hoor! Ik zou bij jou nóóit wat uithalen! (A)

Afbeelding

Lieve Duncan. Mijn hart zou breken als je mij niet kiest, maar zelfs al word ik het niet dan hoop ik dat je heel gelukkig word. Dat verdien je namelijk. Weet alleen wel dat ik bij je zijde zal blijven, voor altijd en je verzorgen zoals een vrouw dat doet!

Heel veel kusjes<3,
Lola."

Eigenschappen:
- Milieuvriendelijk
- Vegetarisch
- Rebels ( voor de mensen die Cayleigh moeten missen. ;) Als een soort goedmakertje!)
- Bovennatuurlijke Scepticus

Favorieten:
- Rockabilly
- Blauwgroen
- Aardappel en truffeltaart

:laugh

Ik hoop dat Lola goed bij Duncan past <3

V Awww, thanks Deetui.
Dat vind ik lief. :knuffel

Laatst gewijzigd door ChanCake op zo 23 sep 2012, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten