Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1225 berichten • Pagina 52 van 62

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Are you in, or are you out?

Mm, ik weet het niet.. Het is niet mijn smaak, maar zeker niet slecht ofzo.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Out! Ik weet het, vroeger zou ik in gezegd hebben, maar nu vind ik dat niet alles dat Koreaans is ook goed hoeft te zijn. Dit is hiervan een voorbeeld. Ik vind liedjes met inhoud veel mooier/beter en ik vind het jammer dat al die media-aandacht naar zo'n gek nummer gaat ipv iets moois, want daarvan heeft Z-Korea ook een hoop te bieden.

Toch moet ik er bij toevoegen dat het wel weer leuk is dat mede door dit nummer er soms ook weer meer naar Koreaanse muziek wordt geluisterd dan voorheen, althans zo lijkt het. Er zijn natuurlijk veel meer factoren die een rol hebben gespeeld in de stijgende populariteit, maar ik vind het toch leuk dat dit nummer een van die is. Toch blijft het wat mij betreft een out, vanwege het liedje zelf.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

out, ik houd ontzettend veel van Psy en K-pop maar ik houd er absoluut niet van dat het een hype is en ik weet zeker dat mensjes dit liedje niet leuk vinden om zijn stem maar om de mv
want hij heeft een geweldige stem
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Enorme out. Come on, mensen luisteren omdat het 'in' is. De meeste mensen zouden, als je het ze had laten luisteren voordat het in raakte, het niet bijzonder of leuk vinden.
En bovendien is het niet mijn stijl ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie