vandaag was op school de schrijver van het boek 'harten sara' en ik heb dat boek gekregen, maar is het een leuk boek want ik vind het nogal vaag klinken...
Ik lees eigenlijk bijna niet in m'n vrije tijd, ik moet al zoveel voor school
Maar ik heb pas The Kite Runner gelezen voor engels, was erg mooi en voor Nederlands Het duister dat ons scheidt van Renate Dorrestein, ook een aanrader zou ik zeggen!
Ik ben nu bezig in het vierde deel van het huis van de nacht-serie. Ik wil ook graag het 5e en 6e deel van de serie lezen. Verder wil ik het vierde deel van GONE en het vierde deel van Eragon(erfgoed-serie) lezen. Veel he, maar ik lees ook best veel. Ook ben ik al heel lang bezig in het 3e deel van In de ban van de ring. Ik kom er gewoon niet doorheen, de film is veel beter.
Het is een heeeeeleeeee tijd geleden dat er in dit topic is gepraat over boeken. Maar na enig overleg wil ik proberen om weer wat leven in dit topic te plaatsen. Welk boek lees jij nu? Of welk boek raad jij aan?
Ik lees op het moment: De verbouwing van Saskia Noort, ik ben al even bezig met het boek want dit keer schiet het lezen niet op. School weer begonnen en dat soort dingen. MAAR ik moet hem echt verder lezen want het is tot nu toe goed geschreven.
Verder geef ik jullie de tip om te kijken bij jullie lokale kringloop om te kijken naar boeken, ik heb daar een paar chicklits en horrors vandaan gehaald! 5 boeken voor nog niet eens 10 euro!
Mm, ik ben nu bezig met 'Waar Rook Is..' van Elisabeth George, wat stiekem echt een moeilijk boek is aangezien het een literaire thriller is, maajaa.. En ik wil graag het volgende boek lezen van The Sookie Stackhouse Novels, maar ik moet even opzoeken welke dat is.
ik lees nu : over the edge van helen vreeswijk en dirk bracke en nachtschade de flirt van andrea cremer
maar daarna ga ik nog eens het huis van de nacht serie herlezen en de harry potter boeken nog es
Ik lees 2 boeken tegelijk:
1. Pijnstillers van Carry Slee, gaat over een jongen waarvan de moeder kanker heeft
2. Lord of the rings van Tolkien, te lang om uit te leggen, misschien moet je de filmtrailers even kijken (Ik lees nu 't eerste deel)