Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 2 van 4

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Het grote boeken topic

Ik lees op dit moment 'de torens van februari'. 't is een beetje een saai boek vind ik wel, ik moet even iets leukers gaan zoeken.. :fluit
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
lukeca
Snackventer Snackventer

Ik moet snel deel 3 van de hongerspelen bestellen, ja ben een beetje verslaafd o_o'
Can you try to imagine a world without sims, I bet you can't
Admirationmadness
Snackventer Snackventer

Ik lees eigenlijk bijna niet in m'n vrije tijd, ik moet al zoveel voor school :$
Maar ik heb pas The Kite Runner gelezen voor engels, was erg mooi en voor Nederlands Het duister dat ons scheidt van Renate Dorrestein, ook een aanrader zou ik zeggen!
Smiley
Snackventer Snackventer

Ik ben nu bezig in het vierde deel van het huis van de nacht-serie. Ik wil ook graag het 5e en 6e deel van de serie lezen. Verder wil ik het vierde deel van GONE en het vierde deel van Eragon(erfgoed-serie) lezen. Veel he, maar ik lees ook best veel. Ook ben ik al heel lang bezig in het 3e deel van In de ban van de ring. Ik kom er gewoon niet doorheen, de film is veel beter.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik lees nu Levend Dood In Dallas voor de 3e keer ofzo, en ik lees een boek over de Griekse mythologie c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Het is een heeeeeleeeee tijd geleden dat er in dit topic is gepraat over boeken. Maar na enig overleg wil ik proberen om weer wat leven in dit topic te plaatsen. Welk boek lees jij nu? Of welk boek raad jij aan?

Ik lees op het moment: De verbouwing van Saskia Noort, ik ben al even bezig met het boek want dit keer schiet het lezen niet op. School weer begonnen en dat soort dingen. MAAR ik moet hem echt verder lezen want het is tot nu toe goed geschreven.

Verder geef ik jullie de tip om te kijken bij jullie lokale kringloop om te kijken naar boeken, ik heb daar een paar chicklits en horrors vandaan gehaald! 5 boeken voor nog niet eens 10 euro!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik heb al heel lang niet meer gelezen. Ik wil weer en nieuw boek maar ik vind het best lastig om een leuk boek uit te kiezen :S

Mijn laatst gelezen boek was: Haar naam was Sarah. En 13 september komt het 5e deel van de serie GONE uit :D Die ga ik dan zeker kopen :laugh
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Mm, ik ben nu bezig met 'Waar Rook Is..' van Elisabeth George, wat stiekem echt een moeilijk boek is aangezien het een literaire thriller is, maajaa.. En ik wil graag het volgende boek lezen van The Sookie Stackhouse Novels, maar ik moet even opzoeken welke dat is. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik lees 2 boeken tegelijk:
1. Pijnstillers van Carry Slee, gaat over een jongen waarvan de moeder kanker heeft
2. Lord of the rings van Tolkien, te lang om uit te leggen, misschien moet je de filmtrailers even kijken :P (Ik lees nu 't eerste deel)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie