Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 19 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! - peuterspeelzaal! (p.36)

Afbeelding
Het huis is eindelijk af! Ik ben maanden geleden met dit huis begonnen, maar telkens weer liep die vast. Toen heb ik de brij gegeven aan dit huis, en dus ook mijn dagboek. Inmiddels is die helemaal af, dus kan ik weer lekker gaan spelen, ik heb een nieuwe save er van gemaakt, en mijn spel opgeschoond! De hoofdstukken zullen nog even wachten omdat ik eerst de generatie af wil ronden! In de loop van de dag komt het huis online!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! - binnenkort: Cyclus! (p.37)

#cyclus.
Peuterspeelzaal < > Raindrops are falling
Het huis van de familie Maddison is dan eindelijk af! Ik was er mee gestopt omdat hij erg vaak vast liep. Ik had het helemaal gehad, maar nu heb ik er een nieuwe save van gemaakt, en het huis afgemaakt. Het is nu een beetje een mengelmoesje. De woonkamer/keuken zijn in jaren 50 stijl, terwijl het architectenbureau van Lune weer heel modern is. Ik ben alsnog erg blij met het eindresultaat en ik kan nu gelukkig weer met mijn dagboek verder! (ik geef dit huis niet als download vanwege de vele store items, en omdat hij van mijn dagboek is!)
_________________

Afbeelding
Cyclus, een voormalige kringloopwinkel uit Appaloosa Plains. De constructie is gebleven, maar er een extra verdieping heeft ruimte gemaakt om er te wonen, én te werken! Binnen komen er meerdere stijlen in voor, van jaren 50, tot modern! Onder is een architectenbureau, en boven de woning zelf. Kortom, een huis met vele wensen en behoeften.
Hier volgt de rondleiding door Cyclus!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Download links:
-

Downloads:
-

Laatst gewijzigd door Dave. op vr 31 aug 2012, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie