Ik doe wel mee !,, YEAHYEAAAH ikhouvandesims . ehm Maar dus je moet soms foto's plaatsen enzo en een verhaaltje. maar als je dan even gaat eten dan moet je dat hier gewoon melden?
'T spijt me super erg dat ik dit opeens één dag voor de marathon moet zeggen, ik hoop dat jullie me nu niet zullen zien als een persoon die wel-niet-wel-niet-wel-niet-wel-niet beslist. Maar, ik kan morgen helaas niet meedoen met de marathon, heb ik net te horen gekregen. Schrijf mij maar uit. Iedereen die meedoet morgen veeeel plezieeeer
Ik wil ook mee doen als dat nog kan Ik ga het niet lang volhouden, want ben erg moe. Maar het meedoen is alleen al leuk! En ik weet niet of ik om 11 uur al wakker ben, omdat ik echt mega veel slaap heb ):
Ik denk dat ik een uurtje eerder opsta, speciaal voor dit. Kan ik gelijk mijn ontbijtshake nemen, en wat ideeën opdoen! Ik wil een leuke sim speciaal voor dit maken
Ik ga het nog een keer testen of ik het zal kunnen livestreamen!
Dus, morgen om 11 uur beginnen gaat niet door. Het zal waarschijnlijk een half uurtje later zijn, waarom? Nou.. De schoonmaakster komt elke woensdag en dat ben ik compleet vergeten. Dus ik zal hooguit om 12 uur starten
Hopelijk geld mijn inschrijving dan nog..
Iedereen: Als je niet hoeft te werken etc beginnen we gewoon om 11:00, lukt dit je niet voor wat extra slaap of wat dan ook wat niet is afgesproken ,dan is dit heel jammer maar we gaan niet voor ieder wisse wasje uitzonderingen maken.
Giulxx: Let op met powerposten, het is niet de bedoeling dat je om de seconden een bericht hier plaatst. Als je livestreamt moet je alsnog fotos uploaden. Neem een kijkje op photobucket zelf, et spreek vanzelf. Als je even googled kan je al vinden hoe of wat met de foto's: klik
@Sarah: Ja je moet de foto's plaatsen in een topic die ik straks aanmaak