Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 7 van 12

Giulxx
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: De Sims 3 Marathon - Zomer 2012

Ik doe wel mee !,, YEAHYEAAAH ikhouvandesims :love . ehm Maar dus je moet soms foto's plaatsen enzo en een verhaaltje. maar als je dan even gaat eten dan moet je dat hier gewoon melden?
sarah-sims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Oke, misschien is dit echt SUPER dom, maar eehhmm.. Hoe moet je eigenlijk die foto's zegmaar posten op dat topic?? Sorry als het dom is ofzo... Hehe
Listen to classical music... Breakdance!
Mier
Man met de buit Man met de buit

'T spijt me super erg dat ik dit opeens één dag voor de marathon moet zeggen, ik hoop dat jullie me nu niet zullen zien als een persoon die wel-niet-wel-niet-wel-niet-wel-niet beslist. Maar, ik kan morgen helaas niet meedoen met de marathon, heb ik net te horen gekregen. :( Schrijf mij maar uit. Iedereen die meedoet morgen veeeel plezieeeer (A)
Afbeelding
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik denk dat ik een uurtje eerder opsta, speciaal voor dit. Kan ik gelijk mijn ontbijtshake nemen, en wat ideeën opdoen! Ik wil een leuke sim speciaal voor dit maken :D

Ik ga het nog een keer testen of ik het zal kunnen livestreamen! :D
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit

ik heb dat ook nog nooit gedaan maar ik zie morgen wel, ik weet al een leuk begin voor mijn sim (de sim ga ik morgen pas maken)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dus, morgen om 11 uur beginnen gaat niet door. Het zal waarschijnlijk een half uurtje later zijn, waarom? Nou.. De schoonmaakster komt elke woensdag en dat ben ik compleet vergeten. Dus ik zal hooguit om 12 uur starten :(
Hopelijk geld mijn inschrijving dan nog.. :o
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Iedereen: Als je niet hoeft te werken etc beginnen we gewoon om 11:00, lukt dit je niet voor wat extra slaap of wat dan ook wat niet is afgesproken ,dan is dit heel jammer maar we gaan niet voor ieder wisse wasje uitzonderingen maken.

Giulxx: Let op met powerposten, het is niet de bedoeling dat je om de seconden een bericht hier plaatst. Als je livestreamt moet je alsnog fotos uploaden. Neem een kijkje op photobucket zelf, et spreek vanzelf. Als je even googled kan je al vinden hoe of wat met de foto's: klik

@Sarah: Ja je moet de foto's plaatsen in een topic die ik straks aanmaak ;)

@Imme : Ik zet je er bij

@Mier&dave: Ik haal je van de lijst af

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie