Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 16 van 33

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dave's screens! - Diesel for men! (p.29)

Big Mama schreef:Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de zenuwen van je sig krijg maar dat zal de leeftijd wel zijn. :$
Als de plaatjes iets minder snel heen en weer hoppen dan voorkom je ook epilepsie-aanvallen. ;)


Haha, same here! De eerste keer dat ik hem zag heb ik er tien rondjes naar gekeken, maar nu ik overal jouw berichten zie, word ik onderhand duizelig. Maar dat niet af dat het fantastische, leuke, coole, stoere, mooie, mega, ultra, super, charmante en meer dan EA kwaliteit screens zijn!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! - Diesel for men! (p.29)

#diesel for women.
Diesel for men < > Zonzichtboulevard 270
Eindelijk is het af! Het heeft heel wat opstarten, en vastlopen gekost, maar dan heb je ook wat! Dit zijn echt alle kleding en spullen die je nu gezien hebt van Diesel. De vorige update alles van de mannen, deze update alles van de vrouwen, en de meubels natuurlijk. Enjoy!
_________________

Afbeelding
Alle meubels die op de afbeeldingen te vinden zijn komen uit het accessoires pakket de Sims 3 Diesel. Alle boven- en onderkleding komen ook uit dit pakket. De schoenen en accessoires komen uit de store of het basispakket.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Dave. op do 16 aug 2012, 08:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Dave's screens! - Diesel for women! (p.31)

Die foto dat ze in de spiegel krijgt vind ik super tof. Leuke screens weer Dave =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! - Diesel for women! (p.31)

#sneakpeak zonzichtboulevard 270.
Diesel for women < > Avatars en banners
Ik heb dit huis eerder gepost in de zwart-wit versie, ik heb hem veranderd van kleur en nu is hij in het herfst-thema. Weten jullie misschien een gepaste naam? De andere twee huizen worden natuurlijk ook in deze stijl. De tuin ben ik ook al mee bezig, en die wordt ook best gaaf, al zeg ik het zelf. :p

Voor:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat kleur allemaal niet kan doen hè?

Laatst gewijzigd door Dave. op do 16 aug 2012, 08:40, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie