Hoofdstuk 5

Het was raak hoor. Mijn uitgerekende dag van de geboorte van mijn kleine koter. Leander was van plan om naar zijn werk te gaan en kwam al te laat. En opeens braken de vliezen, pijnschoten door mijn hele lichaam. Hij wilde eruit. En puffen, en puffen, en hij kwam maar niet. Leander moest weg anders had hij de geboorte van…

Deze mooie jongen. We noemen hem Mich. Afgekort van Michael. Mich Peeters, klinkt best goed, nietwaar?! Ik belde gelijk Leander op en hij zal zo snel mogelijk komen na hij de vakken heeft gevuld. De kinderen komen zo ook uit school dus die zullen Mich gauw te zien krijgen. Maar een ding is zeker, vast, niks meer aan te doen; ik ga nóóóóóít meer bevallen!

Al gauw kwamen Jonas en Suzanne thuis. Allebei keken ze smoorverliefd naar hun nieuwe broertje. De babykamer is nog klaar van Jonas, dus die is ook in orde. Suzanne hield Mich vast alsof het haar eigen kind is. Drie kwartier later kwam ook Leander thuis, en die kreeg bijna tranen in zijn ogen. Al gauw had hij Mich vast, en wilde hem niet meer los laten.
1 jaar later

Mich is opgegroeid tot een peuter, de meest mooie en lieve peuter ooit in mijn leven gezien, oke, Carl, Jonas, en Suzanne waren ook mooi! Oke dan, de meest mooie peuter nu in mijn omgeving. Dat zijn ook de moedergevoelens, je eigen kind is natuurlijk het allerbest, liefst en het leukst en doet geen vlieg kwaad.

We hebben maar even snel van het moment gebruik gemaakt en hebben een geheel nieuwe familiefoto. Carl kom er helaas niet bij zijn want hij heeft belangrijke examens voor zijn studie. Allemaal even lachen!

We leerden hem gauw al lopen, zodat we dat alvast gedaan hebben. Het ging hem best makkelijk af, al binnen 3 uur zetten hij zijn eerste stapjes. Gelukkig dat de klink van de koelkast zo hoog zit, anders krijgen we een kleine snoeper.

Ook is lezen een issue bij ons, wie niet kan lezen, kan later ook geen auto rijden en dat soort dingen. Al moet ik s’ochtends om 6 uur mijn bed uit en in mijn lingerie buiten hem een boek voor te lezen, ik heb het er graag voor over!

Omdat ik vaak bezig ben met het huishouden, mijn werk in de zakenwereld enzo, ben ik blij dat Leander ook heel goed mee helpt met de opvoeding van onze kleine Mich. Wat moet ik zonder hem?

En deze taart is voor morgen, wie zou er jarig zijn?
------------------
Ik update naar mijn doen erg veel, is het storen of vinden jullie het wel leuk? Het is niet zo dat ik dat altijd ga doen, maar ik vind het gewoon erg leuk om te doen, ik hoop jullie ook?