Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke naamsoorten?

Steden
8
32%
Fruit en groente
4
16%
Merknamen
5
20%
Beroemde popsterren
4
16%
Planten
0
Geen stemmen
Disneyfiguren
4
16%
Totaal aantal stemmen: 25

94 berichten • Pagina 2 van 5

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 4

Dat roze pampertje was trouwens gewoon toeval! XD Ik verander niet heel vaak kleren :D En ik speel trouwens niet op de gewone regels, dus Jonas kan nog steeds de volgende generatie worden maar dan met geadopteerde kinderen of dat hij zorgt voor een draag moeder (Oftwel, een keer Oh Jaa met een vrouw XD)
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 4

Hoofdstuk 5

Afbeelding
Het was raak hoor. Mijn uitgerekende dag van de geboorte van mijn kleine koter. Leander was van plan om naar zijn werk te gaan en kwam al te laat. En opeens braken de vliezen, pijnschoten door mijn hele lichaam. Hij wilde eruit. En puffen, en puffen, en hij kwam maar niet. Leander moest weg anders had hij de geboorte van…

Afbeelding
Deze mooie jongen. We noemen hem Mich. Afgekort van Michael. Mich Peeters, klinkt best goed, nietwaar?! Ik belde gelijk Leander op en hij zal zo snel mogelijk komen na hij de vakken heeft gevuld. De kinderen komen zo ook uit school dus die zullen Mich gauw te zien krijgen. Maar een ding is zeker, vast, niks meer aan te doen; ik ga nóóóóóít meer bevallen!

Afbeelding
Al gauw kwamen Jonas en Suzanne thuis. Allebei keken ze smoorverliefd naar hun nieuwe broertje. De babykamer is nog klaar van Jonas, dus die is ook in orde. Suzanne hield Mich vast alsof het haar eigen kind is. Drie kwartier later kwam ook Leander thuis, en die kreeg bijna tranen in zijn ogen. Al gauw had hij Mich vast, en wilde hem niet meer los laten.

1 jaar later

Afbeelding
Mich is opgegroeid tot een peuter, de meest mooie en lieve peuter ooit in mijn leven gezien, oke, Carl, Jonas, en Suzanne waren ook mooi! Oke dan, de meest mooie peuter nu in mijn omgeving. Dat zijn ook de moedergevoelens, je eigen kind is natuurlijk het allerbest, liefst en het leukst en doet geen vlieg kwaad.

Afbeelding
We hebben maar even snel van het moment gebruik gemaakt en hebben een geheel nieuwe familiefoto. Carl kom er helaas niet bij zijn want hij heeft belangrijke examens voor zijn studie. Allemaal even lachen!

Afbeelding
We leerden hem gauw al lopen, zodat we dat alvast gedaan hebben. Het ging hem best makkelijk af, al binnen 3 uur zetten hij zijn eerste stapjes. Gelukkig dat de klink van de koelkast zo hoog zit, anders krijgen we een kleine snoeper.

Afbeelding
Ook is lezen een issue bij ons, wie niet kan lezen, kan later ook geen auto rijden en dat soort dingen. Al moet ik s’ochtends om 6 uur mijn bed uit en in mijn lingerie buiten hem een boek voor te lezen, ik heb het er graag voor over!

Afbeelding
Omdat ik vaak bezig ben met het huishouden, mijn werk in de zakenwereld enzo, ben ik blij dat Leander ook heel goed mee helpt met de opvoeding van onze kleine Mich. Wat moet ik zonder hem?

Afbeelding
En deze taart is voor morgen, wie zou er jarig zijn?

------------------
Ik update naar mijn doen erg veel, is het storen of vinden jullie het wel leuk? Het is niet zo dat ik dat altijd ga doen, maar ik vind het gewoon erg leuk om te doen, ik hoop jullie ook? :S
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6

Afbeelding

En ik zit nu in de grootste crisis van het leven. De midlife crisis, alles moet veranderen, de hormonen springen alle kanten op. Ik begon maar eens iets aan mezelf te veranderen. Mijn haar en mijn kleding, dat suffige kapsel waar geen dimensie in zit is veranderd in een mooi lang kapsel met slag in mijn haar. En mijn suffige pakje met rok is ook niet meer “hip” dus heb ik maar gekozen voor een leuk klein kort broekje met een soort blouseje erboven.

Afbeelding
Zoals ik al zei, het is vandaag iemand verjaardag, het word een super sweet tiener-feestje, of nouja, eigenlijk gewoon kaarsjes uitblazen op een taart. Ze heeft hiervoor ook Malcolm Landgraaf uitgenodigd. Een jongen waarmee ze veel op school optrok maar nooit mee naar huis heeft genomen. Ik denk dat ze verliefd is. Nouja, de hormonen van haar zullen ook wel springen op het liefdesgebied als ze een tiener is.

Afbeelding
En dit is haar dan, samen met Malcolm, allebei nu heuse tieners. Ze kijken elkaar al verliefd aan, er zitten vonkjes tussen hun twee charmante voorhoofdjes.

Afbeelding
En voordat je het weet, staan ze opeens pal voor je neus te zoenen, uit het niets. Ik keek er boeiend naar, dat het zo snel zou gaan. Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik begon te zoenen met mijn eerste liefde. Maarja, dat zal natuurlijk wel weer een andere generatie zijn…

Afbeelding
Ik was toch maar van plan om hem eens onder de loep te nemen. Uiteindelijk was het een hele leuke en spontane jongen. Ik snap wel waarom Suzanne hem zo leuk vind! Hij houdt erg van lezen en zijn ouders schijnen leuke en dan vooral rijke mensen te zijn als ik hem zo hoor, dat is natuurlijk wel goed voor mijn prachtige dochter.

Afbeelding
Maar omdat wij natuurlijk minder rijk zijn, was ik ontzettend blij met het baantje van Leander. We hebben nu een nieuwe televisie en een nieuwe bank. Echt fijn, eindelijk meer kanalen dan RTL7, RTL TV de schatkamer, en Sims Bond en dat soort gewelddadige actiefilms.

Afbeelding
En morgen zullen ook twee andere van mijn kinderen opgroeien; Jonas en Mich. Wil wel weten hoe ze eruit gaan zien.

---------
Dit was dan toch nog een update voor vandaag! Hierna zal nog een update komen met daarin de verjaardagen dat Jonas die dan tenminste tiener is en Mich een kind, en daarna zal voor iedere potentiele kandidaat voor de eerste generatie kijken hoe ze ervoor staan, dus dat iedere kandidaat zijn of haar eigen update krijgt zodtt jullie een beeld krijgen hoe hun leven eruit gaat zien, en dat jullie kunnen stemmen :D Graag uwe reacties!
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 7

Afbeelding
En een van de twee jarige van vandaag is zijn feestje aan het vieren, iedereen heeft zijn pyjama nog aan, want we doen het nog voor schooltijd. Er staan 14 kaarsjes op de taart, hij wordt 14, nog even en hij gaat ook het huis uit.
Afbeelding
En dit is hem dan, als een 14-jarige tiener. Stijlvol en charmant, welk meisje valt er nou niet op zo’n leuke jongen?!?

Afbeelding
En jarige nummer twee is ook aan de beurt om zijn kaarsjes uit te blazen, Mich ziet er erg blij uit, ik moet hem nog wel helpen om zijn 8 kaarsjes uit te blazen, want in zijn eentje gaat het hem nooit lukken.

Afbeelding
En Mich is ook opgegroeid. En al zeg ik het zelf, het is ook een meidenmagneet.

Afbeelding
Maar Mich is niet zo lief als ik dacht, hij heeft blijkbaar de douchekop vol gedaan met verf, blauwe verf, die kleur staat mij niet eens.

Afbeelding
Het was echt even schrikken toen ik de douche uitkwam en in de spiegel keek, blauw haar, eerst dacht ik, hoe kan dat nou, maar nadat ik de douchekop had onderzocht zag ik er verf in was gedaan, en dat kan maar van een iemand zijn, Mich.

Afbeelding
Ik heb hem maar gelijk op zijn falie gegeven, toen ik hem zag in de keuken, Suzanne was er ook bij, dus die weet nu ook dat ze dat niet moet doen.

----------
Dit was dan een korte up, nu krijgt elk kind een eigen up, zodat jullie een beetje kunnen kijken naar hun interesses en zo, zodat jullie kunnen stemmen :D
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8

Afbeelding
Ik heb mijn eigen tuintje gekregen van mama! Ik ben echt super blij ermee, ik heb tuinieren altijd al leuk gevonden, maar ik had niet echt de tijd en plaats ervoor om het te beoefenen. Maar nu dus wel, fijn, achter in de tuin. Met een eigengemaakt hekje en poortje van papa.

Afbeelding
Ik ging maar gelijk naar de supermarkt om papa te bedanken en ook natuurlijk zaadjes te kopen. Papa gaf mij stiekem korting dus nu heb ik veel meer zaadjes, en nog geld om een boek te kopen!

Afbeelding
Want voordat ik begin met het tuinieren moet ik wel een beetje verstand hebben van alles. Ik kocht maar een boek hoe je moet gieteren, klinkt best stom, maar eigenlijk is het reuze interessant.

Afbeelding
Ik ben het boek thuis maar meteen gaan lezen, ik wist niet dat er een gietertechniek was, je moet gewoon de gieter 210 graden draaien en dan krijgen de plantjes evenveel water, dat genoeg voor hun is. Is het niet fantastisch?

Afbeelding
Ik ben het gelijk maar gaan uit proberen, en ja, het boek heeft gelijk, het is inderdaad een goede techniek! Ik heb nu sla-, druiven-, en tomatenplanten en ik krijg misschien ook nog 2 appelbomen!

Afbeelding
Ik hoorde de bel en ben maar langs het huis naar de voordeur gelopen totdat ik Malcolm zag staan. Mama had blijkbaar al gezegd dat ik in de tuin was. Malcolm had mooie kleren aangetrokken die me erg aantrokken! Ik leek wel een doorgedraaide verliefde tiener; verliefd op Malcolm.

Afbeelding
We hebben nog wat staan zoenen, en zoenen, en ohja! Nog meer zoenen! Malcolm is echt de man van mijn dromen, ik wil mijn leven later met hem delen, en met niemand anders.

Afbeelding
Die avond wilde ik die vreselijk kinderachtige posters van mijn kamer halen, totdat Jonas nee riep. ‘Hoezo mag ik de posters er niet af halen?’ vroeg ik, nogal verbaasd van wat er net gebeurde. ‘Gewoon, ik vind ze leuk, oke, mag het?!?’ zei hij nogal opstandig boos. ‘Oke, ik laat ze wel hangen’ en liet ze dus hangen.

-----------
Zo, dit was het dan van Suzanne, ze wilt later hovenierster worden, en gaat haar leven delen met Malcolm.
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 8

De oudste? Oh, wacht ik snap hoe je het bedoelt, nee die is de eindupdate van Suzanne, tenminste, als zij niet de stamhouder word.

Vanavond, zowiezo nog de up van Jonas, een kleine, maar waar wel iets naar boven komt, en misschien ook nog die van Mich, maar die moet ook nog gemaakt worden helemaal, dus foto's en tekst, heb van Jonas wel de foto's maar nog geen tekst.
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 8

Update 9

Afbeelding
Ik kan het maar niet loslaten. Ik denk er de hele dag aan, geen stap die ik zet, of mijn gedachte dwalen daar naar af. Af naar dat ene ding, dat ene ding dat mijn leven veranderd, dat ene ding wat mij uniek maakt van vele mensen, maar niet altijd op prijs gesteld is.

Afbeelding
Ik dacht er echt overal aan, zelfs als ik moest plassen. Het is niet fijn om dit geheim bij je te hebben, ik ga het vertellen, vandaag nog. Ik zocht te moed en ging even op mijn bed zitten te turen.

Afbeelding
Totdat Suzanne binnen kwam dacht ik alleen maar aan jongens, onder andere die van de posters. Ze haalden de posters eraf. ‘Nee’ riep ik tegen Suzanne. ‘ ‘Hoezo mag ik de posters er niet af halen?’ En ze keek alsof ik gek was. ‘Gewoon, ik vind ze leuk, mag het?!?’ Reageerde ik, en toen ik het zei, vond ik mezelf bot. ‘Oke, ik laat ze wel hangen. ‘ Zei ze en ze liep de woonkamer in. Ik kan het niet meer bij me houden. Ik ga het zeggen, en ik loop de woonkamer in.

Afbeelding
Iedereen was in de woonkamer naar een film te kijken, op uiteraard RTL7. ‘Jongens, ik moet jullie wat vertellen’ begon ik, en bijna iedereen luisterde. ‘Het is niet zo dat ik dadelijk veranderer, maar…’ Ik slikte even, ik zag dat ik de aandacht had van iedereen. ‘Ik val op jongens.’ En iedereen kreeg een lach op zijn gezicht. Suzanne zei ‘Jonas, dat hadden wij allang door, we wachtten alleen maar op wanneer jij de stap zou zetten.’ Ik zuchtte nog even diep. Maar ik was wel opgelucht.

Afbeelding
‘Maar Jonas, wij zagen het allang, dat je op jongens viel. Wij vinden het helemaal niet erg, we zijn juist blij voor je!’ Zei mama, wat houd ik toch van haar, de enigste vrouw waarvan ik houd, en een beetje van Suzanne. ‘ Dankjewel mama’ Zeg ik en ik geef haar een knuffel.

Afbeelding
Eindelijk kan ik zijn wie ik wil zijn. Ik wil later beroemd worden, ik wil fotomodel worden, en rijk zijn, en een liefdevolle man hebben om van te houden, en misschien ook wel kinderen! Ik ben eindelijk gelukkig.

----------
Zo, dit was dan de update van Jonas, ik hoop dat ik het een beetje goed heb omschrijven, want ik weet niet echt hoe zoiets gaat. Dus, word Jonas een potentieel kandidaat?
Deetui

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10

Afbeelding
Vandaag was dan de dag dat ik tiener word. De dag dat alles gaat veranderen. Wat ben ik blij! Niemand kan dit gevoel van mij afpakken!

Afbeelding
Ik was in het middelpunt van het huis, iedereen keek naar mij en riep en bliezen op toeters, alleen maar omdat ik groter werd. Ik zei toch dat het leuk is om tiener te worden!

Afbeelding
En dit ben ik dan, zo sexy als ik maar zijn kan, niemand is knapper dan de Mich, Mich Peeters. Met mijn lange lokken draai ik een paar rondjes, zodat mij kapsel in model komt te zitten.

Afbeelding
Ik ben dan nu eindelijk groot, zo groot, met lange lokke, een paar lange benen, en twee grote grijpgrage handjes waar veel sieraden in komen. Ik wil later dief worden! Ja, een dief van grote juwelen, ringen van goud, en kettingen vol met diamanten.

Afbeelding
Het nep goud in de badkamer blinkt, zoals het nog nooit geblinkt heeft, je zou het bijna mee willen nemen, maar ja, dan kan ik niet meer douchen, en dat lijkt mij ook geen goed plan.

Afbeelding
En goud en juwelen is niet het enige wat ik ga stelen, ook ga ik vele harten stelen van meisjes.

--------------------
Dit is echt een kleine up, maar dan kunnen jullie alvast stemmen, Mich wil later dief worden, dus vinden jullie dat leuk, kies dan voor Mich, ik zal zo een poll aanmaken, en ik voeg ook zo nog een familiefoto toe ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie