Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 14 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Dave's screens! - zonzichtboulevard 270 - modern (p.26)

Simmie99 schreef:
Dave. schreef:Het mooie van een appartement is, is dat alleen het meubilair wordt meegerekend, aangezien het huis nu al dik over het maximum bedrag is.
Misschien een idee om het max. budget per huis wat te verhogen in SVTR voor diegenen die geen mogelijkheid hebben om een (gratis) appartement te bouwen? :$
Gezien de grote gezinnen die erin moeten wordt het anders een beetje moeilijk en ongelijk ten opzichte van elkaar. :fluit
Mmm, je hebt gelijk, ik zal het ook even aan Rudy vragen, ik neem aan dat jij hier wel mee akkoord gaat?
Dave.

Re: Dave's screens! - zonzichtboulevard 270 - modern (p.26)

#brent sommer.
Zonzichtboulevard 270 - modern < > Diesel for men
Ik had een sim gemaakt voor mijn Rimpelbil dagboek, alleen later kwam ik er dankzij britje achter dat de sim die ik ging maken er heel anders uit zag, vandaar dat ik deze dan als download geef. Ik heb nog nooit een sim als download gegeven, maar ooit moet de eerste keer zijn toch? Hij is niet heel bijzonder, maar hij heeft geen downloads of iets dergelijks. Meet Brent Sommer! (:

Afbeelding
Afbeelding
Brent Sommer is een jongvolwassene vrijgezel met veel ambitie. Hij zou mixoloog, directeur, nectarkweker of gewoon een rijke giergaard kunnen worden! Deze jongeman heeft ambitie om later veel geld te verdienen, en het uiterlijk heeft hij ook nog mee! Zal het hem lukken om een succesvole man te worden?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Download links huishouden:
- Mediafire
- Uitwisseling

Download links apart:
- Brent Sommer
(deze bestanden plaats je in je electronicarts/desims3/savedsims map)

Laatst gewijzigd door Dave. op za 14 jul 2012, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.

Re: Dave's screens! - Voorproefje Diesel shoot! (p.28)

Ik ga een fotoshoot doen met Diesel spullen! (mijn eerste fotoshoot met poses en al die dingen geloof ik). Het model heb ik al af, het mannelijke dan, het vrouwelijke liep vast toen ik klaar was met haar. De setting heb ik ook al af. Ik vind Diesel echt helemaal geweldig! :D

Voorproefje.

Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie