^ Bedoel je daarmee dus ook meubels, want ik lever de huizen zonder meubels aan. Het volgende huis heeft een grote tuin, dat weet je, dus ik denk wel dat ik daar wat meer mee kan. Bedoel je dat?
Een nieuw huis, kort na het vorige. Dit huis had ik oorspronkelijk gemaakt voor de wedstrijd van SVTR, van der Kerkhof. Het is dus ook gebouwd op die kavel, en het past er perfect! Het zijn meer foto's als normaal, maar dat komt omdat er heel vaak bomen in de weg stonden. Als je geen duidelijke indruk van het huis krijgt, zou ik zeggen, download haar, dan kan je haar zelf gaan bekijken! Ik kreeg het idee door een plattegrond, en ik ben er trots op!
Saffira is een joekel van een huis wat veel ruimte bevat voor zowel leef als recreatie ruimte. Saffira bevat een prachtige tuin met daarin een luxe zwembad en diverse terrassen. Ook bevat ze een ruime zolder boven de garage, een recreatieruimte en diverse slaapkamers. Er is genoeg ruimte om er een prachthuis van te maken. (kavel grootte 60x60)
abctje schreef:OMG! meteen gedownload! Echt een supermooi huis!
Hoe doe je dat toch altijd?!
Nou, ik start de sims op, en dan begin ik met een huis bouwen.
Nee, oke grapje. Ik heb al veel inspiratie gedaan en soms krijg ik een mega goed idee. De inspiratie voor Saffira kreeg ik door een plattegrond.
Imme schreef:Wauw. Echt een prachtig huis Dave Ik vind het ook erg leuk hoe je moet de daken werkt. Daar heb ik zelf altijd veel moeite mee.
Matthieu schreef:Ik wil jouw dak- en behangkunsten hebben o___o
Nee serieus, hoe jij dat behang doet, echt supermooi! Misschien ga ik deze ook downloaden
Ik gebruik tegenwoordig heel vaak dezelfde muurbekleding, kijk maar naar mijn vorige huizen, ik vind het gewoon hele mooi. En de daken, ik vind dat ook lastig hoor, dit is ook een heel raar dak, maar best mooi geworden! En ik gebruik daken van TSR, die hebben een witte rand en dat geeft al weer een andere sfeer die ik erg mooi vind!