Dat Mijn vriend in De Sims 2 is overleden! Dus nu snel Studentenleven installeren (Want die was ik vergeten te installeren) en een baan nemen als paranormaal iemand en dan de HerijsOfoon krijgen! Argh
Dat ik na het kopen van een nieuwe PC in februari (die ruim voldoet aan alle Sims eisen) nu grote problemen heb nadat ik gisteren Showtime kocht en installeerde. Iedere keer weer die bugs!!!!
Aan mijn vriend die alleen maar over zichzelf praat, alleen maar over zijn werk, en hele verhalen zit te vertellen over wat hij vandaag heeft gedaan, zonder ook maar 1x te vragen hoe het met me gaat ofzow -.- hij merkt ook niet eens dat er iets met me is, terwijl ik heel anders reageer dan normaal vriendin van me had t gisteravond gelijk door na 2 zinnetjes -.-'' ARGH mannen
Aan mijn konijnen, ze gingen vanmorgen de hele tijd ontsnappen.
Redenen:
1. Ze wouden naar de planten in de tuin toe
2. Ze willen paren en gaan op zoek naar mannetjes.
Hoop dat het reden 1 is (het zijn allebei meisjes en allebei gesteriliseerd)
Aan mijn ouders. Het zijn echt zulke zeikmensen als we tv kijken, en ze maken zich druk om niks. Mijn vader kan ook al nergens tegen en snauwt me af als ik een simpele, beleefde vraag stel.
Ik wil gewoon een eigen tv maar dat mag denk ik pas als ik het huis uit ben. --"