Mooi allebei! Ik ben aan het racen tegen de klok om mijn huis af te krijgen! Ik vrees dat ik het net aan niet ga redden...
Net liep het spel namelijk vast, maar ik hoef alleen de tuin en twee kamers nog, dus ik ga het proberen in een uurtje te doen!
@Annemiek, een uurtje extra zou fijn zijn maar dat vindt ik niet eerlijk tegenover de rest, die moeten ook gewoon op tijd inleveren.
EDIT: Er komt bij deze een regel bij over het inleveren na de inlevertijd.
- Inleveren nadat het stemmen gestart is kan. Je levert je inzending dan in in het stemtopic zelf, vanaf dan kunnen mensen ook op jou inzending stemmen. Je bent te laat, dus is er ook minder tijd om op jou te stemmen.
v Ik vind juist dat ik stipt moet zijn qua nieuwe opdracht plaatsen en stembericht plaatsen, en deze regel vind ik eerlijker voor de anderen, omdat als er eenmaal gestemd is, je niet opnieuw kan stemmen op de later geplaatste inzending. Grote kans dat diegene minder stemmen krijgt.
Laatst gewijzigd door Dave. op za 19 mei 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Dave: beetje rare aanpassing van de regels. Ik denk dat niemand er bezwaar tegen heeft als we af en toe het tijdstip van het stemmen een uurtje later laten ingaan (dus wat mij betreft nu ook) maar ik zou niets gaan wijzigen aan inleveren na sluitingstijd. Dan heeft een start-/sluitingstijd instellen geen enkele zin.
@ Annemiek: leuk huis heb je gemaakt. Dat waskastje/rek in de waskamer, uit welk pakket komt dat? Ik vind het een erg leuk accessoire maar heb helaas niet alle UP's/EP's.
@ Dave
Ik denk dat er genoeg mensen (waaronder ik) niet alle ep's en/of sp's hebben. Zij kunnen dan allemaal niet die wereld dadelijk downloaden en dat lijkt mij zonde.
Daarom lijkt het mij leuk dat alle kavels die zijn gemaakt ook los te download worden gezet. Dan kan je de kavels die je wel kan downloaden zelf in sunset valley zetten.
Ik hoop dat je dit een goed idee vindt
@Loungefan; Ja, dat zat ik me ook al te bedenken want ik zit wel leuk allemaal huizen te maken, maar ik kan de wereld straks helemaal niet downloaden. Niet dat ik het heel erg vind want ik vind huizen maken erg leuk, maar ik vind het wel jammer! Maar kan je hem dan niet wel downloaden maar dat er dan gewoon heel veel vervangen word?
Edit: @Dave: Ooh, jaa dat is natuurlijk ook goed!
Laatst gewijzigd door Annemiek op zo 20 mei 2012, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.