Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

86 berichten • Pagina 2 van 5

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Liefde in de lucht

Hoofdstuk 4: De bruiloft

Door Zac
Afbeelding
Ik ben zo blij dat Hailey mijn vrouw wordt, al vanaf ik haar zag had ik al een speciaal gevoel bij haar, en elke dag zijn die gevoelens sterker geworden. Ik geef ons paard nog wat te eten en ik aai hem nog over zijn neus. ‘Je moet me niet vies maken, ik heb een pak aan!’ roep ik tegen het paard als hij met zijn neus tegen pak aan wil duwen. Dan ga ik de pastoor ophalen, met hem zou ik naar het strand gaan en even later zou Hailey arriveren.

Weer door Hailey

Afbeelding`
Eindelijk is het de dag van de bruiloft en ik ben hartstikke zenuwachtig. Ik heb net al mijn make-up op gedaan en mijn bruidsjurk aangetrokken. De enige gast vandaag is de pastoor, we willen het graag besloten houden, dat leek ons romantischer.
Ik kijk nog een laatste keer in de spiegel om te checken of mijn make-up wel helemaal goed zit en dan loop ik naar het strand toe, klaar om met Zac te trouwen.
Afbeelding
Als ik de trap naar boven loop op het strand staat Zac al klaar, een paar meter achter hem staat de pastoor. Terwijl ik naar boven tovert hij zijn beste en mooiste glimlach te voorschijn. Ik loop naar hem toe en hij pakt mijn hand, zonder iets te zeggen lopen we richting de pastoor.
Afbeelding
We zeggen de eeuwenoude geloftes tegen elkaar, zo vaak heb ik die in films gezien en vandaag mag ik ze ook eindelijk zeggen, tegen de liefde van mijn leven.
‘En bij deze zijn jullie onder het oog van God getrouwd.’ zegt de pastoor.
‘U mag de bruid nu kussen.’
Afbeelding
En kussen deden we zeker, een lange, intense, romantische zoen. Uiteindelijk begint de pastoor te kuchen. We praten nog even met hem en dan gaat hij. Zac en ik rijden eerst even snel langs huis zodat ik een leuk jurkje aan kan trekken. Wij zouden samen nog naar de karaokebar gaan waar ook wat vrienden van ons zouden wachten, daar zouden we gaan feesten dat we getrouwd zijn.
Afbeelding
Als we thuis komen tilt Zac me meteen op.
‘Ik wil wel als een echte man overkomen.’ zegt hij.
‘Je bent lief.’ fluister ik in zijn oor.
Hij zet me neer in onze slaapkamer…
Afbeelding
Afbeelding
…. waar we onze huwelijksnacht beleven.

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Ik had vandaag en gisteren genoeg inspiratie dus ik heb al t/m hoofdstuk 7 geschreven. Het laatste hoofdstuk van deze generatie, hoofdstuk 8 probeer ik vandaag te schrijven. Ik zal ook proberen om generatie 2 nog voor de vakantie afgerond te krijgen want ik zal een heel groot deel van de vakantie niet updaten, misschien de laatste week nog ofzo.
Ik hoop dat jullie deze update leuk vinden :D
Loungefan

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ De Bruiloft

Jammer dat ik nu best weinig reacties krijg, zijn er nu alleen stille lezers of geen lezers?
Ik hoop dat er meer mensen gaan reageren de volgende up of de up erna want hierdoor krijg ik niet heel veel motivatie, die ik wel hard nodig heb bij zo'n challenge.
Morgen komt denk ik de volgende up, ik heb hem toch al geschreven.
Loungefan

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ De Bruiloft

Hoofdstuk 5
Afbeelding
De laatste tijd moest ik vaak overgeven, ik hoopte natuurlijk dat ik zwanger was. Ik ging daarom maar snel naar de supermarkt om een zwangerschapstest te kopen. Na een paar minuten wachten zag ik dan twee streepjes, ik was zwanger! Toen ik Zac vertelde dat we een kindje zouden krijgen was hij ook door het dolle heen, we hadden beiden een kinderwens en wilden graag een groot gezin.
Afbeelding
We kregen ook van veel vrienden cadeautjes voor ons huwelijk. Van sommige kregen we geld, waarmee we onze lening af konden betalen. Ik leefde op een roze wolk, mijn leven kon niet beter.
Afbeelding
Ons “bedrijfje” ging al erg goed. We verdienden veel geld door paarden te trainen en daarna weer te verkopen. Zac besteedde heel veel tijd aan de paarden en ik hielp hem vaak, we waren ook een beiden paardenliefhebbers. Soms reed ik ook op paarden, maar ik trainde ze niet echt. Ik reed ook vooral samen met Zac door de bossen, ik vond dat altijd geweldig.
Afbeelding
We wilden natuurlijk graag veel geld verdienen om ook ons beginnende gezin te onderhouden en daarom reed Zac ook vaak wedstrijden. Bij elke wedstrijd zat ik vooraan om te kijken, en hem hopelijk te zien winnen.
Afbeelding
Samen zitten Zac en ik op de bank voordat we gaan eten. We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan om een echo te laten maken. We zagen niet één hartje kloppen, maar twee! We zouden een jongetje en een meisje krijgen. Zac en ik waren door het dolle heen en daarom gingen we nadat we van het ziekenhuis kwamen spulletjes kopen voor de kinderkamer.
Afbeelding
‘Hailey, mijn vrienden hebben me uitgenodigd om vanavond te gaan stappen. Vind je dat goed of heb je liever dat ik thuisblijf?’
Natuurlijk heb ik liever dat hij thuisblijft maar ik kan niet mezelf aan hem opdringen.
‘Oké is goed. Veel plezier dan.’
Afbeelding
‘Ik hou van je.’ zegt hij en hij begint me te zoenen.
‘Wat is er?’ vraagt hij als hij merkt dat ik me niet helemaal prettig voel.
‘Ik weet niet, iets voelt gewoon niet goed, dat je weggaat ofzo.’
Afbeelding
Rustig legt hij zijn handen op mijn buik.
‘Zal ik dan maar thuis blijven.’ vraagt hij op een lieve toon.
‘Nee, ga gewoon stappen. Maak je maar geen zorgen om mij, ik moet me gewoon niet aanstellen.’ zeg ik.
‘Dan ga ik nou maar voordat mijn vrienden me missen.’
Afbeelding
Afbeelding
Hij geeft me nog een kus op mijn mond en loopt daarna weg. De kroeg is niet ver van ons huis dus hij loopt daar altijd naartoe.
Ik zwaai nog naar hem bij de deur en hij zwaait terug. Daarna loopt hij weg, mij met een bezorgd en vreemd gevoel achterlatend.

De volgende up "gebeurt" er echt iets, meer vertel ik nog niet :laugh
Ik hoop dat jullie dit een leuke up vonden, reacties en tips zijn natuurlijk welkom :D

@ Liza
Bedankt :)
Loungefan

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

Bedankt :D
Volgende update wordt ... voor haar minder leuk maar wel leuker om te lezen :twisted
Ik zal na de volgende update van de kindjes als peuter wat screens posten in mijn screentopic omdat ik verder niks schrijf over hun peuter en kindertijd. Bij generatie 2 zal ik wel soms terug blikken op de tienertijd (de kinderen zijn nu al beiden tiener). Ik besluit deze generatie wel zelf wie generatie 2 wordt omdat ik een verhaallijn in gedachten heb die ik graag wil uitvoeren :)
Loungefan

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6: Slecht nieuws

Afbeelding

Nog steeds bezorgd zit ik op de bank tv te kijken, mijn favoriete kookprogramma waar ik altijd handige tips leer voor het koken. Over een uur zou Zac thuis komen en zouden we samen naar bed gaan en morgen zouden we dan de babykamer in gaan richten.

Afbeelding

Als net het leukste stukje van het programma komt wordt er aangebeld. Geïrriteerd sta ik op, wie stoort er nog iemand zo laat in de avond? Dan bedenk ik me dat het misschien Zac is die zijn sleutel niet heeft meegenomen. Toch wat blijer loop ik naar de deur toe. Ik doe de deur open en er staat een agent. Een angstig gevoel bekruipt me, er zou toch niks met Zac aan de hand zijn?

Afbeelding

‘U ben toch Hailey Reed, de vrouw van Zac Reed?’ vraagt de agent. Rustig knik ik, het gaat dus toch over Zac, en allemaal doemscenario’s komen in me op.
‘Hij liep een uur geleden met zijn vrienden naar een andere kroeg, toen ze de straat overstaken was er een auto en….’ en ze vertelt verder wat er gebeurt is.
‘Leeft hij nog?’ vraag ik.
‘Nee, het spijt me voor u mevrouw.’

Afbeelding

Met een gebroken hart ga ik op de bank zitten als de agent weg is. Huilen is het enige wat ik nog kan doen. Ik heb mijn man niet meer waar ik zielsveel van houd, zelfs nu hij dood is houd ik nog van hem en mijn kinderen zullen geen vader hebben. Ik zou ze in mijn eentje op moeten voeden en een moeder en vader tegelijk moeten zijn, terwijl ik mijn verdriet probeer te verwerken.

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Dit was dus het dramatische en ik hoop dat jullie het leuk vonden :twisted
Hierna komen nog 2 hoofdstukken van deze generatie en ik zal snel een peutershoot posten zodat jullie toch wat kinderfoto's zien :laugh
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Slecht Nieuws

Leuk? o;
Awhh, ik vind het echt superzielig voor Hailey );

Faal, ik ook xD
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op ma 14 mei 2012, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Loungefan

Bedankt allemaal :laugh

@ Big Mama
De volgende generatie heb ik al helemaal uitgedacht en wordt ook redelijk dramatisch. Er zal in de volgende update een hint zitten over hoe de volgende generatie gaat lopen, maar die hint ga ik natuurlijk niet vertellen. Als je weet wat ik bedoel met de hint dan heb ik liever niet dat dat in dit topic gepost wordt zodat niet alles verklapt wordt. Laten we zeggen dat de verhaallijn gebaseerd is op een film maar dat hij wel echt anders is.
Loungefan

Hoofdstuk 7: Mijn Schatten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De zwangerschap was zwaar, ik had geen geld voor een schoonmaakster en moest dus alles zelf doen terwijl ik zwanger was en ik mijn verdriet probeerde te verwerken. Ik begon me alleen maar depressiever en depressiever te voelen, hoe goed mijn vrienden me ook probeerden te steunen, niks wilde helpen. Van antidepressiva medicijnen wilde ik niks hebben omdat ik gehoord had dat dat slecht voor de baby’s zou zijn.

Afbeelding

Maar omdat alles teveel werd besloot ik ook de paarden te verkopen, wat een heel moeilijk besluit was. Ik kon de zorg in mijn zwangerschap niet meer aan en als de baby’s geboren waren hadden zij natuurlijk al mijn aandacht nodig. Mijn baas had van mijn situatie gehoord en mij daarom extra lang zwangerschapsverlof gegeven, waar ik haar heel dankbaar voor was.

Afbeelding

Afbeelding

En toen ik op een avond tv aan het kijken was, begon ik hele erge steken in mijn buik te voelen.
Na een behoorlijk zware bevalling in het ziekenhuis bracht ik mijn twee schatten ter wereld: Savannah en Zac Junior Reed, vernoemd naar zijn vader.

Afbeelding

Afbeelding

Na een paar dagen mocht ik naar huis. Ik dacht dat het na de bevalling allemaal makkelijk zou worden maar niks is minder waar. Mijn twee lieve schatten hadden heel veel aandacht nodig die ik ze niet altijd meteen kon geven. Vreselijk vond ik het als ze aan het huilen waren, ik wilde ze gelukkig hebben, ik wilde het moederschap aankunnen.

Afbeelding

’s Avonds als Zac en Savannah in hun wiegje lagen had ik pas tijd voor mijn gedachten. Hoe goed ik ook mijn gedachten probeerde te verdringen, het lukte niet. Ik bleef maar denken aan hoe hij de deur uit liep en hoe de agent vertelde dat hij er niet meer was.
Ik wist dat ik dit niet op eigen kracht aankon, en daarom accepteerde ik die medicijnen van de dokter.

Dit was dan het een na laatste hoofdstuk van generatie 1! Deze generatie kunnen jullie niet kiezen wie de stamhouder wordt van generatie 2 want ik heb al een verhaallijn bedacht voor die stamhouder.
Sorry voor dat er bij elke foto "mijnalbum.nl" staat. Ik kon ik heb geen idee waardoor foto's uploaden bij photobucket dus ik ging ze maar op een andere site uploaden. Weet iemand misschien hoe dit komt? Ik vind photobucket ook veel fijner om foto's up te loaden en ik heb dit probleem nog nooit gehad. Ik heb trouwens google chrome als browser.
Ik hoop dat jullie dit een "leuke" up vonden :laugh

Laatst gewijzigd door Loungefan op vr 18 mei 2012, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Loungefan

Re: 5G Reed ~ Generatie 1 ~ Mijn Schatten

My last chapter

Afbeelding

Jaren gingen voorbij, ondertussen was ik een stuk ouder geworden en mijn kinderen ook, het waren af en toe echte pubers. Toen mijn kinderen 2 jaar waren was ik weer begonnen met werken, daar was het altijd gezellig. Thuis had ik mijn twee lieve schatten, die beste vrienden waren ook al waren ze totaal verschillend. Zac vond school niet heel belangrijk, hij wilde later een baan vinden in de muziekindustrie. Savannah vond school juist wel belangrijk, zij wilde later chirurg worden.

Afbeelding

Ik had nog steeds verdriet, al hebben mijn kinderen een groot deel van mijn verdriet weggenomen. Maar elke morgen hoopte ik dat hij naast me zou liggen, dat als ik in de tuin zou lopen hij bezig was met de paarden. Ooit zou ik weer samen met hem zijn, als ik oud was. Maar nu wilde ik er voor mijn kinderen zijn, zij hadden mij nodig.

Afbeelding

Ook was het tijd om de stamhouder van generatie 2 te kiezen dus ik vroeg Savannah en Zac om op de bank te gaan zitten.
‘Toen ik naar Apaloosa Plains kwam besloot ik een 5G challenge te ge doen. Ik heb jullie wel eens verteld over mijn moeder, jullie oma en voor haar ben ik deze 5G challenge aangegaan. Nu wil ik aan jullie vragen wie de stamhouder van generatie 2 wil worden.’

Afbeelding

‘Ik weet niet of dat wel iets voor mij is, het is een hele verantwoordelijkheid en ik weet niet een of ik later kinderen wil. Ik wil me ook eerst gaan storten op een carrière in de muziek en heel misschien erna een kind.’ zegt Zac.
‘En jij Savannah?’ vraag ik, hopend dat een van mijn kinderen deze challenge wil voortzetten.

Afbeelding

‘Mij lijkt het wel leuk! Ik wil later toch kinderen dus ik zou het heel erg leuk vinden om generatie 2 te worden.’ zegt ze.

Afbeelding

‘Bedankt Savannah, ik was echt bang dat jullie beiden niet generatie 2 wilden worden. Ik weet zeker dat je een goede stamhouder wordt.’ En dat wist ik ook echt zeker.

Afbeelding

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Dit was dan het laatste hoofdstuk van Generatie 1, Generatie 2 is Savannah. In mijn spel is ze nog maar een tiener dus de update kan nog even duren, vooral omdat ik in de drukste weken van het schooljaar zit en ik wel goede cijfers wil halen. Ik hoop dat jullie generatie 1 leuk vonden, en generatie 2 nog leuker gaan vinden (ik vind de verhaallijn van generatie 2 persoonlijk leuker) :D
Ik zal in mijn screentopic nog wat fotootjes plaatsen van hun kindertijd :laugh
Ik hoop dat jullie dit een leuke up vonden en reacties en tips zijn zoals altijd welkom :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie