Door Zac

Ik ben zo blij dat Hailey mijn vrouw wordt, al vanaf ik haar zag had ik al een speciaal gevoel bij haar, en elke dag zijn die gevoelens sterker geworden. Ik geef ons paard nog wat te eten en ik aai hem nog over zijn neus. ‘Je moet me niet vies maken, ik heb een pak aan!’ roep ik tegen het paard als hij met zijn neus tegen pak aan wil duwen. Dan ga ik de pastoor ophalen, met hem zou ik naar het strand gaan en even later zou Hailey arriveren.
Weer door Hailey

Eindelijk is het de dag van de bruiloft en ik ben hartstikke zenuwachtig. Ik heb net al mijn make-up op gedaan en mijn bruidsjurk aangetrokken. De enige gast vandaag is de pastoor, we willen het graag besloten houden, dat leek ons romantischer.
Ik kijk nog een laatste keer in de spiegel om te checken of mijn make-up wel helemaal goed zit en dan loop ik naar het strand toe, klaar om met Zac te trouwen.

Als ik de trap naar boven loop op het strand staat Zac al klaar, een paar meter achter hem staat de pastoor. Terwijl ik naar boven tovert hij zijn beste en mooiste glimlach te voorschijn. Ik loop naar hem toe en hij pakt mijn hand, zonder iets te zeggen lopen we richting de pastoor.

We zeggen de eeuwenoude geloftes tegen elkaar, zo vaak heb ik die in films gezien en vandaag mag ik ze ook eindelijk zeggen, tegen de liefde van mijn leven.
‘En bij deze zijn jullie onder het oog van God getrouwd.’ zegt de pastoor.
‘U mag de bruid nu kussen.’

En kussen deden we zeker, een lange, intense, romantische zoen. Uiteindelijk begint de pastoor te kuchen. We praten nog even met hem en dan gaat hij. Zac en ik rijden eerst even snel langs huis zodat ik een leuk jurkje aan kan trekken. Wij zouden samen nog naar de karaokebar gaan waar ook wat vrienden van ons zouden wachten, daar zouden we gaan feesten dat we getrouwd zijn.

Als we thuis komen tilt Zac me meteen op.
‘Ik wil wel als een echte man overkomen.’ zegt hij.
‘Je bent lief.’ fluister ik in zijn oor.
Hij zet me neer in onze slaapkamer…

…. waar we onze huwelijksnacht beleven.
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Ik had vandaag en gisteren genoeg inspiratie dus ik heb al t/m hoofdstuk 7 geschreven. Het laatste hoofdstuk van deze generatie, hoofdstuk 8 probeer ik vandaag te schrijven. Ik zal ook proberen om generatie 2 nog voor de vakantie afgerond te krijgen want ik zal een heel groot deel van de vakantie niet updaten, misschien de laatste week nog ofzo.
Ik hoop dat jullie deze update leuk vinden