Re: Psychosis (16+): (Stop)
Jammer, maar ik snap het wel. Ik had eerst ook zo iets, en toen heb ik het een hele tijd niet gespeeld, tot ik er weer een beetje zin in kreeg.
70 berichten • Pagina 4 van 4
Laatst gewijzigd door Margarethe op zo 13 mei 2012, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, je was me net voor HAHAHA. Het was voor mij ook heel uitdagend en grappig je sims doen echt de gekste dingen als je geen controle over ze hebt zoals echt de hele dag naar een plant kijken of zo of honden die je hele tuin open halen. En je gaat echt heel veel van je sims houden omdat je alleen met de torch-holder (de gene waar je dus die generatie alleen maar mee mag spelen) bezig bent en de andere je gewoon aan het lachen maken. Nog een regel is dat het 10 generaties zijn iedere generatie bestuur je een andere sim. De torch wordt over gegeven als het kind die je hebt uitgekozen als volgende leider jong volwassene is en je mag ook geen cheats gebruiken. Dat maakt het allemaal gewoon heel erg leuk! Dus yeeeh voor de ISBI's die ons speelplezier terug geven.Margarethe schreef:Ow, wacht, dat weet ik!
ISBI staat voor I'm surrounded by idiots. Het houdt in dat je alleen maar vanuit één sim speelt en je dus nooit mag overschakelen naar iemand anders in het huishouden. Is heel melig, en je gebruikt echt bijna alle gameplay wel! Zo zag ik een tijdje geleden ook weer de lol van de Sims in..