Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

70 berichten • Pagina 4 van 4

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Psychosis (16+): (Stop)

Ook ik vind het natuurlijk jammer dat je stopt :( maar ik geloof dat ik er al een keer een opmerking over had gemaakt dat je erg druk bezig was met allerlei topics en dat is zeker je eigen keuze :D maar als je alles goed wilt doen(en ik heb het gevoel dat dat bij jou het geval is)dan hou je inderdaad erg weinig tijd over om gewoon te spelen.Dus doe lekker waar je zin in hebt,dat is eigenlijk wel een "must"als je met een hobby bezig bent. xD
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Zonde, maarja. Ik weet hoe dat is, heb het zelf ook. Ik kan het sowieso niet gewoon spelen omdat het echt f*cking sloom is, zelfs in het maken van een simpele fotoshoot kan een paar uur gaan zitten. Ik sims ook steeds minder en spelen deed ik eigenlijk alleen met de sims 2 :(

Iig, ik hoop dat je ooit nog wel verder gaat met je screens enzo..
Just be kind.
MissRainbow
Groentehakker Groentehakker

Hele goede beslissing het is voor ons ook niet leuk meer om iets te lezen waar de schrijver geen plezier meer in had als ik jou was zou ik een challenge spelen zoals bv een ISBI maar dan zonder het schrijven van hoofdstukken of tijdslimiet dat hielp bij heel erg toen ik sims niet meer leuk vond!
All that we see or seem is but a dream within a dream
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Dank jullie allemaal voor de opbeurende feedback. Dat is erg fijn.

@Dave: De reden dat ik het niet vertel is, mocht ik ooit nog verder gaan (wat ik wel op mijn eigen gemakkie als ik er zin in krijg in privé zal doen) dat ik het dan misschien nog wil posten, maar ik zal erover nadenken, desnoods als je het echt wilt weten.. wil ik je ook wel PM-en.

@Big Mama: Ja, dat kan ik me herinneren. :P Ik kreeg nu gewoon heel erg het gevoel dat ik gewoon wil spelen, zonder dat ik neig naar allerlei andere dingen toe die uiteindelijk niks met het spelen te maken hebben. Ook heb ik ergens het het idee dat er dit jaar nog best leuke pakketten uit gaan komen (op KP Sweet Treats na), die ik niet wil gaan verpesten door obsessieve shoots en dagboeken schrijven. :|

Maar zoals ik al zei tegen Dave; misschien dat ik ooit nog verder ga. Voor nu is het gewoon echt een break die ik nodig heb om het spel weer leuk te vinden.

@MissRainbow: Wat is dat? O:
Afbeelding
Margarethe
Snackventer Snackventer

Ow, wacht, dat weet ik :D!
ISBI staat voor I'm surrounded by idiots. Het houdt in dat je alleen maar vanuit één sim speelt en je dus nooit mag overschakelen naar iemand anders in het huishouden. Is heel melig, en je gebruikt echt bijna alle gameplay wel! Zo zag ik een tijdje geleden ook weer de lol van de Sims in..

V Yaaay! :laugh

Laatst gewijzigd door Margarethe op zo 13 mei 2012, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
MissRainbow
Groentehakker Groentehakker

Margarethe schreef:Ow, wacht, dat weet ik :D!
ISBI staat voor I'm surrounded by idiots. Het houdt in dat je alleen maar vanuit één sim speelt en je dus nooit mag overschakelen naar iemand anders in het huishouden. Is heel melig, en je gebruikt echt bijna alle gameplay wel! Zo zag ik een tijdje geleden ook weer de lol van de Sims in..
Inderdaad, je was me net voor HAHAHA. Het was voor mij ook heel uitdagend en grappig je sims doen echt de gekste dingen als je geen controle over ze hebt zoals echt de hele dag naar een plant kijken of zo of honden die je hele tuin open halen. En je gaat echt heel veel van je sims houden omdat je alleen met de torch-holder (de gene waar je dus die generatie alleen maar mee mag spelen) bezig bent en de andere je gewoon aan het lachen maken. Nog een regel is dat het 10 generaties zijn iedere generatie bestuur je een andere sim. De torch wordt over gegeven als het kind die je hebt uitgekozen als volgende leider jong volwassene is en je mag ook geen cheats gebruiken. Dat maakt het allemaal gewoon heel erg leuk! Dus yeeeh voor de ISBI's die ons speelplezier terug geven. :swing
All that we see or seem is but a dream within a dream
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Oh haha! Is dat ook echt een challenge? grappig joh! Zo speelde ik voor dit soort dingetjes meestal. XD Dat was inderdaad wel heel erg leuk, zodra ik zin krijg in de Sims ga ik dat doen! :D Ben nu te verslaaft aan Aion. (A)
Afbeelding
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Z'n late reactie, :$ :$

Dusja, erg jammer dat je gaat stoppen maar ik begrijp het ook echt wel. Ik zit met hetzelfde probleem, heb al iets van 4 dagboeken stopgezet omdat het gewoon niet meer wil, en dan? Ik weet meestal ook echt niet wat ik moet doen met de sims....
Hoop dat je snel weer een beetje zin krijgt in de sims! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie