Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 8 van 17

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 3
Afbeelding
‘O mijn god!’ Schreeuwde ik. ‘VJ, dit appartement is echt fantastisch!’
‘Weet ik toch.’ Zei hij met een knipoog. VJ pakte onze koffers en bracht ze naar boven en we pakte onze spulletjes uit. Ik plofte neer op het bed.
‘Goed bedje. Hier kan ik wel twee nachtjes in slapen.’ Zei ik en veerde op en neer. VJ plofte naast mij neer en ik vloog omhoog.
‘Inderdaad!’ Lachte hij.

Afbeelding
We stonden op het balkon.
‘Wauw, wat een mooi uitzicht, je kunt alles zien.’ Ik keek mijn ogen uit.
‘Kijk daar, daar is de rijke buurt, daar wonen alle bekende mensen.’ VJ wees in de verte. Het waren grote huizen met een groot stuk land erbij. Echt prachtig.

Afbeelding
’s Avonds gingen we naar een bar, we dronken een paar drankjes… En nog een paar meer. We dansten een tijdje en dan kwamen er nog meer drankjes bij.

Afbeelding
Er was ook een bubbelbad, waar we natuurlijk ook gebruik van maakten. Het was de perfecte plek om te praten met een drankje erbij.

Afbeelding
Aan het eind van de avond was VJ nogal dronken, hij zoende met een bodyguard. Het enige wat ik kon denken was, wat een slechte bodyguard.

Afbeelding
Toen het al licht begon te worden kwamen we thuis, we vielen in slaap op de loungestoelen op het balkon, want de trap kwamen we al niet meer op.

Afbeelding
Overdag gingen we naar het park, zo zagen we ook wat van de stad en van de mensen in Bridgeport .

Afbeelding
De tweede avond en ook de laatste alweer, gingen we naar een club. Hier was het een stuk drukker dan bij de bar.

Afbeelding
Ik ging helemaal los en kroop op een tafel en danste daar. Mensen staarde naar mij, andere kropen ook op een tafel. De stemming zat er in ieder geval goed in.

Afbeelding
Een aantrekkelijke man kwam naar mij toe, ik kwam van de tafel af.
‘Hoi, ik ben Rafael Striker.’ Zei hij.
‘Ik ben Louise.’
‘Ben je alleen hier?’ Vroeg hij en zette een stapje dichterbij.
‘Nee, met een vriend.’
‘Dus je bent niet single?’ Vroeg hij.
‘Jawel, gewoon een vriend.’
‘Dan is het goed.’ Hij kwam steeds dichterbij, ik kon zijn adem voelen.

Afbeelding
Na een tijdje raakte zijn lippen de mijne. Ik voelde zijn handen over mijn rug glijden terwijl hij me teder kuste.

Afbeelding
Ik was niet de enige die beet had, ook VJ had weer beet. Het beest in hem was ontwaakt hier in Bridgeport.

Afbeelding
Samen met Rafael danste ik op de bar tot het einde van de avond. Ik was verliefd, in één avond, ongelooflijk.

Afbeelding
De volgende middag was het tijd om te gaan. Rafael was gekomen en ik nam afscheid van hem. Ik wou hem niet missen, ik kende hem net.

Afbeelding
VJ en ik stapte in de taxi. Ik zwaaide naar Rafael en gaf een laatste luchtkus. Ik keek hoe Rafael verdween in de verte, ik miste hem nu al.
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Ik kwam thuis na een lange reis. Langzaam opende ik de voordeur en zette mijn koffer binnen, mijn moeder stond op van de bank. Ik rende naar haar toe.
‘Mam!’ Schreeuwde ik en ik sloeg mijn handen om haar nek. ‘Ik heb je gemist hoor!’
‘Ik jou ook.’ Zei mijn moeder.

Afbeelding
We gingen zitten op de bank.
‘Heb je ook voor mijn tuintje gezorgd?’
‘Je dacht toch niet dat ik echt ging tuinieren? Ik heb fijn een tuinman geboekt.’ Ik lachte, ik had het kunnen verwachten. We praatten nog over alles wat we hadden gedaan in Bridgeport, nou ik vertelde alles op de nette manier en ik vertelde niets over Rafael.

Afbeelding
Die avond ging ik vroeg naar bed, heerlijk even bijslapen. Dat had ik wel nodig na onze twee wilde nachten met weinig slaap.

Afbeelding
Het gewone leven begon weer. De normale dingen moesten weer gebeuren. Elke dag werkte ik in mijn tuintje en zo ging het maanden lang, zonder dat er iets bijzonders gebeurde.

Afbeelding
‘Ding dong.’ De bel ging.
‘Ik ga wel!’ Riep mijn moeder. Ze opende de deur.
‘Hallo.’ Zei de man aan de deur.
‘Goedendag wat komt u doen?’ Vroeg mijn moeder.
‘Ik kom voor Louise.’
‘Oké… En hoe heet je?’
‘Sorry, ik ben Rafael Striker.’
‘Louise!’ Riep mijn moeder. ‘Er is hier ene Rafael voor je!’

Afbeelding
Ik holde naar de woonkamer als een gek.
‘Rafael!’ Riep ik. Ik gaf hem een dikke zoen.
‘Ik heb je gemist schat.’ Zei Rafael.
‘Ik jou ook!’ Ik hield hem stevig vast. ‘Hoe ben je hier gekomen?’
‘Met de auto.’ Lachte hij. ‘Ik ben speciaal voor jou gekomen. Ik zit hier dichtbij in een hotel.’
‘Kom hier toch slapen.’ Zei ik met een pruillipje.
‘Ik denk niet dat je moeder dat leuk vind, of wel?’
‘Tuurlijk wel en zo niet heeft ze pech.’
‘Oké dan.’ Zei Rafael en gaf me een zoen op mijn wang.

Afbeelding
Rafael was hier nu al een paar weken en we waren voor het eerst alleen, daar maakten we gebruik van. Hij kuste me teder.
‘Rafael, blijf bij me.’ Ik onderbrak ons moment. ‘Blijf hier wonen, alsjeblieft.’ Ik zoende hem.
‘Dat is goed.’ We gingen verder waar we mee bezig waren.

Door Agnes
Afbeelding
Samen met Rafael was ik in de woonkamer. Hij was een leuke jongen, eindelijk had Louise een leuke jongen gevonden. Ondertussen woonde hij hier al een paar maanden. Rafael kwam naar mij toe.
‘Agnes, mag ik u iets vragen?’ Zei hij.
‘Tuurlijk jongen.’
‘Ik vraag u toestemming om uw dochter ten huwelijk te vragen. Alsjeblieft.’ Zei hij smekend.
‘Rafael, ik zie je graag als mijn schoonzoon, je mag mijn dochter ten huwelijk vragen.’ Ik lachte.

Afbeelding
Ik opende mijn armen en gaf Rafael een knuffel.
‘Je bent een zeer leuke jongen Rafael en perfect voor Louise.’ Zei ik.
‘Dankjewel.’ Zei Rafael met een grote lach op zijn gezicht.
Einde door Agnes

Afbeelding
Het was een prachtige avond, de sterren stonden aan de hemel.
‘Ga je even mee naar buiten?’ Vroeg Rafael.
‘Tuurlijk.’ Zei ik. Rafael pakte mijn hand en we liepen samen naar buiten. Hij ging voor mij staan en zakte opeens op zijn knieën. Hij pakte een doosje uit zijn zak en opende het. Een prachtige ring kwam tevoorschijn.
‘Lieve, lieve Louise, wil je met me trouwen?’
‘Natuurlijk wil ik dat!’ Hij schoof de ring om mijn vinger. Ik vloog om zijn nek en gaf hem een zoen. Alles was zo snel gegaan.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie