Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 7 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 11
Afbeelding
‘Xander, Louise, kom eens hierheen.’ Schreeuwde ik naar boven. Zuchtend kwamen ze beide de trap af. ‘Ik moet jullie iets vertellen, ga zitten.’ Ze ploften naast elkaar neer op de bank.
‘Vertel ’t mam.’ Zei Xander.

Afbeelding
‘Ik zal het kort vertellen, ik ben een tien generaties challenge begonnen en die moet ik doorgeven. Een van jullie krijgt generatie twee. Ik moest kiezen en dat was niet makkelijk, maar ik ben tot een keuze gekomen. De volgende generatie is voor… Louise. Sorry Xander.’

Afbeelding
‘OMG.’ Zei Louise in internettaal. ‘Bedankt mam, dat gaat regelrecht op twitter!’ Ze gaf me een knuffel en plofte met d'r telefoon in haar handen weer op de bank.

Afbeelding
Boos stond Xander op.
‘Fack you mam! Serieus fack you!’ Schreeuwde hij. Ik schrok ervan. ‘Door jou heb ik een slechte jeugd gehad, door jou! Toen papa stierf werd jij een wrak, ik hield me maar groot voor jou! Zelfs toen ik ouder werd bleef het. De helft van de zorgen voor Louise heb ik op me genomen en ik krijg er niks voor terug, niks!’
‘Xander…’ Ik kreeg een brok in mijn keel ik wist niet hoe ik moest reageren. ‘Ga nu naar je kamer!’ Boos worden leek de enige optie.
‘Ik ben al weg! Bedankt voor alle liefde.’

~

Einde Generatie 1
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 11

Grrrr stomme Louise, het stomme blijft in de familie zitten, of iniedergeval het axtravagante (toch?)!


V je maakt me nieuwsgierig, computerverslaafd?!

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 06 apr 2012, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 11

Hoofdstuk 1
Afbeelding
‘Xander, kan het ook wat zachter mensen proberen te lezen!’
‘Sorry dat ik gitaar moet spelen voor mijn werk hoor.’
‘Leek je maar meer op je vader, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua innerlijk!’

Afbeelding
‘Binnenkort ben ik hier weg, dan heb je geen last meer van me en zul je me nooit meer zien en Cora ook niet!’
‘Goed.’
Zo ging het een tijd geleden ongeveer elke dag. Een hel was het voor Xander, maar ook voor mij.

Afbeelding
Daarbij was Cora ook nog zwanger van Xander en geloof maar dat mijn moeder dat leuk vond, dus niet. Het liefst gooide ze Xander het huis uit. Toen mijn kleine nichtje, Lotte, was geboren is hij met Cora verhuist, tot blijdschap van mijn moeder. Sinds het kiezen van de vorige generatie is hun relatie van goed naar zeer slecht gegaan.

Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen was mijn moeder bejaard, elke dag liep ze een rondje om het huis en stopte even bij de graven van Erik en mijn vader. Ze had er nog steeds elke dag moeite mee, sommige dagen erger dan de andere. Ik hielp haar nog elke dag, al kon ik me ook aan haar irriteren. Gelukkig was onze relatie nog redelijk goed.

Afbeelding
‘Mam, kan ik je even spreken?’ Vroeg ik op een dag.
‘Tuurlijk.’ Mijn moeder kwam tegenover me zitten.
‘Mam, ik zat te denken, ik wil graag een moestuintje. Dat is mijn droom, tuinieren is mijn hobby.’

Afbeelding
‘Louise, je gaat niet mijn tuin verpesten.’
‘Maar ik verpest je tuin niet.’
‘Nee Louise, jij gaat mijn tuin niet ombouwen in een zandbak.’ Streng keek ze me aan.

Afbeelding
‘Maar mam…’ Zei ik zacht.
‘Nee Louise.’
‘Weet je wat mam, jij hebt mij dit huis gegeven en ik ben nu volwassen. Ik mag zelf weten wat ik met dit huis doe. Jij woont hier dan nog wel, maar ik ben de baas over wat hier gebeurt, dus die tuin komt er.’ Mijn moeder werd stil, ze wou iets zeggen, maar als snel deed ze haar mond weer dicht. Ze stond op en liep weg.

Afbeelding
Al snel was mijn moestuintje klaar. Ik was er hartstikke trots op al vond mijn moeder het vreselijk. Ze moest er maar aan wennen, want dit werd mijn middel om geld te verdienen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 1

Sorry dat ik al een tijdje niet heb geupt, heb een drukke week en ik werk sinds vorige week op zaterdag, dus nog minder tijd. Maar ik beloof binnenkort een update! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Samen met VJ zat ik op de bank. Hij was mijn beste vriend, al sinds de middelbare school. Sinds kort hadden we weer veel contact. Ik zag hem zeker drie keer per week. Er was een probleem, mijn moeder mocht hem niet, natuurlijk. Niet dat het mij iets uitmaakte, ze haatte ongeveer iedereen die ik mocht.

Afbeelding
Als VJ er was hadden we altijd de grootste lol. Soms leken we net kinderen, tikkertje spelen, op elkaars rug, kussengevecht. Één ding was zeker, met hem verveelde ik me nooit.

Afbeelding
Op een dag ging de bel, VJ stond aan de deur.
‘VJ!’ Zei ik blij. ‘Wat kom je doen?’
‘Ik heb een vraag.’ Zei hij enthousiast.
‘Kom binnen.’

Afbeelding
‘Zeg het eens.’ Zei ik.
‘Wat denk je ervan als wij samen een paar dagen op vakantie gaan naar Bridgeport?’
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie