Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 21 van 59

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 10 online!

#WEDSTRIJD 11.

Afbeelding
De familie Stanley heeft net een nieuw huis laten bouwen, nu is Hendrik Sunset zo jaloers geworden dat hij ook meteen een nieuw huis wou. De familie Sunset woont al langer in een oud huis, en eigenlijk zijn ze dan ook wel toe aan een nieuw onderdak.

#opdracht.
Bouw een nieuw huis voor de familie Sunset. Ze willen een huis in een dezelfde stijl als die van de familie Stanley, klassiek. Speel met daken en patronen, gebruik verschillende vormen, en zorg dat het huis ruim genoeg is voor drie personen. Het huis moet de volgende ruimtes minimaal bevatten:
Slaapkamer voor Hendrik en Vera, slaapkamer voor Bolle, logeerkamer, op elke woonetage een badkamer (of toilet), ruime keuken, aparte eetkamer, bibliotheek/kantoor, woonkamer met openhaard, garage, kelder, buitenterras en een zwembad.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maximaal budget van §500.000.
- Bouw een compleet nieuw huis.
- Minimaal de hierboven aangegeven kamers.
- Maximaal 20 foto's inzenden.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 10 online!

Ja, dit is ook mijn bedoeling, als er bijvoorbeeld mensen waren die bezig waren met een Stanley huis, dan kunnen ze deze aanpassen aan de nieuwe voorwaarden, en zodat het huis beter bij de Sunset's past, dan kunnen ze dus ook weer mee doen aan deze wedstrijd (waar onder ikzelf, ik denk namelijk dat mijn huis ook meer bij de Sunset's past)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 10 online!

Ik heb de regels aangepast, en toegevoegd. Zien jullie nog iets wat er mist, wat ik ooit genoemd heb, maar hier niet bij staat, meld het dan!
Dave. schreef: #REGELS.

- nieuwe wedstrijd:
Elke maandag start er een nieuwe wedstrijd. Voor elke wedstrijd heb je drieëndertig dagen de tijd. Je kan je inzending dan tot maximaal die zaterdag vóór zeven uur inleveren, wordt er aangegeven dat je eerder in moet leveren, houd je hier dan aan! Meer informatie over datums vind je in de agenda.

- stemmen:
Het stemmen werkt als volgt. Elke zaterdag kan er gestemd worden, er kan vierentwintig uur gestemd worden. Lees goed wat er wordt aangegeven, het kan namelijk zijn dat bij de ene wedstrijd het standaard stemmen niet geldt, maar dat er aparte stemregels zijn gemaakt. Iedereen mag per wedstrijd één keer stemmen uitbrengen. Je moet dan drie stemmen uitbrengen. (dit was voorheen vijf stemmen, vanaf nu is drie stemmen het standaard.)

- deelnemen:
Iedereen kan met elke wedstrijd mee doen, als je aan de regels kunt verdoen. Als buitenleven bijvoorbeeld een vereiste is, en je hebt deze niet, dan kun je niet mee doen. Het is belangrijk dat je je aan de regels houdt, doe je dit niet, dan kan je inzending ongeldig zijn, en moet je hem aanpassen. Pas je hem niet voor de deadline aan, dan doet je inzending niet mee. Of je inzending niet-correct is wordt gemeld in het topic. Het kan zijn dat ik het niet zie, dan is het fijn als andere mensen mij daar op kunnen wijzen.

- foto's inzending:
Je moet je aan het maximale aantal foto's houden. Heb je te veel foto's? Maak dan een collage. Je mag een collage maken, maar deze moet dan wel ongeveer hetzelfde formaat hebben als een normale foto.

Ik hoop dat jullie het allemaal een leuk idee vinden, en dat er veel mensen mee willen doen, al ben je gek op bouwen, dan is het een kleine moeite om wat in te sturen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 10 online!

Ik ben echt vergeetachtig, ik vergeet telkens nieuwe opdrachten te plaatsen! :$
#WEDSTRIJD 11.

Afbeelding
Sunset Valley's sportschool is een verouderde, en niet meer zo aantrekkelijke sportschool. Vele Sunset Valley'ers zien deze sportschool dan ook alleen als een plek waar ze hun overtollige vetjes weg sporten. Dit kan natuurlijk niet, want de sportschool kan ook leuk zijn, en dat gaan jullie bewijzen!

#opdracht.
Bouw een nieuwe sportschool. De sportschool is modern en hip, het gebouw moet er strak uit zien. Zorg dat er een kleedruimte met douches en toiletten voor dames, en eentje voor heren is. Een zwembad is niet verplicht, dit mag echter wel, wel moet er een dansruimte zijn met een stereo-installatie en een televisie, en er moeten natuurlijk sportattributen aanwezig zijn!

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen budget. (wegens openbare kavel)
- Bouw een compleet nieuwe moderne en hippe sportschool
- Minimaal de genoemde ruimtes.
- Maximaal 8 foto's inzenden. (collage's toegestaan, zie hiervoor echter wel de regels!)

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 30 apr 2012, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 11, p42!

Even over mijn startershuis. Ik was een van de winnaars, maar ons internetnetwerk heeft een hardnekkig virus dat alleen weg kan door de hele computer over nieuw te installeren. M'n vader gaat backups maken, maar ik weet niet of het allemaal goed komt. Dus het kan nog even duren voordat je mijn link voor het huis krijgt en in het ergste geval ben ik alles kwijt :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie