@Anna Gaaf, in ieder geval, dat van de Jonge Jury (:
Lalalaa, ik heb dus een oud verhaal van mij teruggevonden.. Dat ik toen vond dat ik redelijk kon schrijven, haha :')
En ik ga dus even alle verhalen afmaken die ik nog terugvind.. Net besloten, en dat gaat me dus nooit lukken
potverdomme *boosgezicht*
ik ha dnet zo in 2 uur 2 poses gemaakt
de ene is nie topgeslagen ofzo
en de andere heeft geen glimlachende mond
moet ik dus met allebei opnieuw beginnen *sigh*
Even een vraagje, ik wil een film gaan maken (een soort rondleiding op mijn manege) alleen ik heb geen idee wat voor muziek ik eronder wil, iemand een idee?
Net op school tijdens studie uur vroeg onze mentrix of het niet leuk zou zijn om een x met de klas alleen wat te doen, maar wel in je vrije tijd. (Ik haakte eigenlijk al af) En dan moest je je vinger opsteken als je meewilde, volgens mij was ik de enige die dat niet deed, en toen vroeg ze wie er echt geen zin in had, dat was ik dus. Waarom neit? Huiswerk vind ik veel belangrijker, het klinkt misschien wat nerd-ig maar ik vind huiswerk belangrijk als lol hebben, vooral omdat ik een goede opleiding wil hebben enzo. En ik ga ook niet mee omdat ik 25 euro behoorlijk veel geld vind, en dan zullen mijn ouders wel zgegen van ja, maar wij betalen het. Maar toch! En waarschijnlijk heb ik daar toch geen lol :X
En ik zit met die 2 trutten uit mijn klas, die trouwens klagen over dat feestje, die High Tea, omdat hun niet waren uitgenodigd, dus hun zo. 'Ja, maar ze nodigde Sanne wel uit en ons niet, wie is nou gezelliger?'. Hun lijken niet te begrijpen dat ik het super moeilijk vind om vrienden te maken en ik daar na 2 jaar nog mee tob ><
Nu verder met geschiedenis en zo een beetje NL leren.
Dus we hebben een of ander raar project iets deze week op school ofzo en daarvoor gaan we vanmiddag een film kijken. In de mail die mijn ouders daarover hebben gehad staat: 'Uw kind kan getraumatiseerd thuis komen.' Ik geloof niet dat ik die film nog wil zien x.x
Tweede pauze heerlijk buiten in het zonnetje gezeten, nog geen half uur later komt het letterlijk met baken uit de helemaal, de bel ging, zesde uur dus afgelopen, begon het ook nog te hagelen... En nu schijnt het zonnetje weer super fel o.o
Ik had vandaag gezellig sporttoernooi op school. Daarbij ging mijn team ging echt hard af. (alles verloren, en maar 3 doelpunten ofzo.) (Gelukkig hadden we toen nog goed weer, want nu onweert het bij mij thuis!)
Maar goed al snel kwamen we erachter dat we niet de grootste verliezer waren. Een van de docenten ,die meeging, wilde een foto maken toen hij 'per ongelijk' met zijn voorhoofd in het prikkeldraad liep , waardoor hij een snee van een paar cm in zijn voorhoofd kreeg. Uiteindelijk hadden de mede-docenten zijn wond gelijmd. (Niet om beledigend tegen hem te zijn, maar het zag er al met al wel erg grappig uit )
Natuurkunde toets zwaar verknald. Heb dus bijna niets kunnen invullen. Net terug van de ortho, dat spalkje was los gegaan.
Vanavond naar de Harlem Globetrotters
Dadelijk even simsen maar eerst wiskunde en natuurkunde maken. Voor beide vakken loop ik alweer achter
edit: leuk het begint nu te onweren en ik moet dadelijk op mijn fiets naar mijn vader dus dat wordt dan maar even wachten
Zoo, was weer heerlijk laat uit vandaag, half 4 :l
Maarjaa, dat kwam omdat ik na school ook nog een motivatiebrief voor Cambridge Engels moest schrijven, en toen heb ik dus in een kwartier een brief in het Engels geschreven zonder een woordenboek te gebruiken.. :3
Oke, dat klinkt heel falend, maar ik was sneller klaar dan een andere jongen uit mijn klas, die nota bene een paar jaar in Amerika heeft gewoond..
En ik had een 9.4 voor natuurkunde, het telt 3x mee. Ben er zo trots op dat ik telkens alleen zeg dat ik een 9.4 had terwijl ik ook nog een 7.2 had, en dat is allebei super goed!
Gister naar de Jonge Jury geweest, het leukste was toen een vriendin en ik naar buiten sneakte en naar de Mac gingen, waar de helft van de kinderen van de Jonge Jury ook zaten. De winnares is Mel Wallis de Vries met het boek Vals, trouwens.
En vandaag ben ik ziek, dus lekker thuis gebleven. Had anders toch maar vier uurtjes.