Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 9 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Special Up 21/3/2012

Mededeling
Deze save heeft al meerdere bugs. Een paar had ik kunnen oplossen, mede door verhuizen. Maar ik heb nu weer een hele vervelende bug. Als Chloë iemand bijt dan kan dat wel maar diegene wordt geen vampier. Ik heb ook tussen haar herinneringen gekeken en daar stond er wel 'Chloë heeft ... aangeboden om een vampier te worden ...'. Als er dus geen nieuwe vampieren bijkomen kan ik dus niet doorgaan met deze challenge. Ik zal nog proberen om een oplossing te vinden maar anders moet ik deze challenge stoppen.
Ik was de laatste tijd ook al niet erg gemotiveerd om verder te gaan aan dit dagboek omdat mijn spel vaak vastliep en er veer bugs waren.
Ik hoop wel dat ik nog door kan gaan maar de kans zal klein zijn.
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Slecht nieuws 1-4-2012

@ Rudy
Het is helaas geen 1-april grap.

Ik heb besloten om dit dagboek te stoppen. Ik heb haar nog 2 andere mensen laten bijten maar ook zij worden geen vampier meer. Ik vind dat echt heel jammer maar het is niet anders.
Dit dagboek wordt niet zomaar afgesloten, ik zal binnenkort een laatste up online zetten. Wat ik verklap is dat het misschien onverwacht is en een happy end, de rest mogen jullie zelf bedenken.
Ik zal eerst mijn dagboek scars afmaken, die zal nog twee hoofdstukken en een epiloog hebben. Ik heb al een nieuw idee voor een volgend dagboek, daar zal ik aan beginnen als mijn andere dagboek is geëindigd. Bij dat dagboek zullen tussen verschillende updates meer tijd zitten, omdat ik soms ook settings moet bouwen en ik dat ook nog moet leren.
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Slecht nieuws 1-4-2012

Laatste hoofdstuk: Een Happy End
Jullie hebben weer een tijdje niks van mij gehoord maar er is een reden! En die zal ik vertellen in deze allerlaatste update.
Afbeelding
Bij een van mijn optredens kwam ik een erg leuke man tegen, Finnegan Sawyer. Hij was knap en het klikte meteen tussen ons. We begonnen te flirten en we gingen steeds verder. Het resultaat: deze dikke buik!
Afbeelding
Ook al was ik zwanger, ik had toch een optreden. Dit was mijn eerste en laatste optreden in een groot stadion. Finnegan en ik zouden beiden stoppen met ons drukke werk na de geboorte van ons kind, of onze kinderen. We zouden naar Apaloosa Plains verhuizen en daar een familie stichten.
Afbeelding
Iets wat ik veel deed in mijn zwangerschap was tekenen, ik was van plan daar in Apaloosa Plains mijn geld mee te verdienen. We hadden gelukkig wel veel geld. Finnegan had een rijke familie en ik had heel veel geld verdiend van mijn baan in de muziek en van mijn carrière als acrobaat.
Afbeelding
Op een avond gingen Finnegan en ik samen naar het strand. Het was donker dus veilig voor ons om naar buiten te gaan. Het begon al romantisch….
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hij vond mijn dikke buik geweldig en voelde ook vaak aan mijn buik aan de baby trapte. Of hij luisterde aan mijn buik of hij praatte er tegen. Ik wist zeker dat hij een goede vader zou worden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
En toen ging hij plotseling op zijn knieën en vroeg of ik met hem wilde trouwen. Ik zei volmondig ja en gaf hem meteen een knuffel, wat er daarna gebeurde, houdt ik liever privé. Ik zal alleen zeggen dat ik blij ben dat we een vrijstaand huis hebben.
Afbeelding
Op de dag dat ik was uitgerekend was ik rustig tv aan het kijken, ik zat heerlijk ontspannen op de bank en voelde de baby, of baby’s regelmatig schoppen. Ik wist nog niet wat het zou worden want als vampier kun je natuurlijk geen echo laten maken, het vlies is veel te hard.
Afbeelding
Uiteindelijk voelde ik een scherpe steek in mijn buik, de bevalling was begonnen….
Afbeelding
Niet alleen ik had heel veel pijn, Finnegan ging ook helemaal door het lint. In plaats van dat hij mij steunde moest ik hem rustig houden, terwijl ik aan het bevallen was.
Afbeelding
Na de bevalling verhuisde ik met Finnegan en mijn 3 (!) prachtige dochters naar een groot huis in Apaloosa Plains. Het huis heeft 5 slaapkamers dus elke baby heeft haar eigen kamer.
AfbeeldingAfbeelding
En ik was natuurlijk ook verloofd met Finnegan. Wij trouwden in een karaoke bar in Apaloosa Plains. Het was er niet heel druk maar er waren genoeg mensen die naar het huwelijk van ons wilden kijken. We waren niet voor niks een beroemd koppel.
AfbeeldingAfbeelding
Toen we elkaar eeuwige trouw hadden beloofd moesten we dat natuurlijk wel vieren, dat deden we door karaoke te zingen. Wij hadden lol en daar ging het om.AfbeeldingAfbeelding
Onze meisjes zaten onder tussen in de tuin te spelen terwijl de oppas op hun let.
Afbeelding
Dit is Bella.
Afbeelding
Dit is Amy.
Afbeelding
En dit is Rose.

Dit was mijn verhaal, wat eerder gestopt omdat ik ware liefde vond maar ik weet zeker dat er ooit iemand 100 mensen zal transformeren. Ik hoop dat jullie van mij hebben genoten en jullie zullen misschien nog wel een keer wat van mij zien of horen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie